Terve! Ostin juuri E kadetin, vm.89. 1.6l SV moottorilla. n.200tkm ajettu. Hyvin on toiminut tähän asti, itse olen n. pari-kolmetuhatta km ajanut.
Kertokaapa kokemuksianne munakadeteista.
Onko tietoa vikakoodien lukemisesta, miten tapahtuu vai onnistuuko ollenkaan?
Ja antakaa käytännön vinkkejä tuolla ajamiseen. Esim. vasta tänään kuulin että ennen starttausta on hyvä painaa kaasu kerran pohjaan jotta ryyppy toimisi oikein.
E Kadetti
1
125
Vastaukset
- Kadet -85
Mulla on ollu 2 kpl Kadett E mallia, viimeksi oli v-91 sekä eka oli v-85.
Ei niissä ajamisen suhteen sen kummempia erikoisuuksia ollut.
Käynnistyivät aina hyvin. Toimivat satavarmasti.
Tietoa on myös vikakoodien lukemista.
Pistoke on moottoritilassa kuskin puolella. OP-COM ei näytä esim -85 E-Kadetista yhtään mitään.
Ohjelmisto toimii ainoastaan v. 2000 ja uudemmissa.
Halpa pitää varaosien "melkein ilmaisuuden vuoksi". Bens. kulutus pieni.
Kuulemasi "kaasu kerran pohjaan"
EI PIDÄ PAIKKAANSA koska kaasuttimessa on ns. sähköinen ryypyn vapautin.
Vie n. 2 minuuttia ennenkuin bimetalli kierukka vapauttaa kaasuläpän nollille.
ALTA kuvia:
http://koti.mbnet.fi/phweb/Kadett/kadett.php
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 407003
- 323948
- 463357
- 402949
- 172726
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472097- 402058