Huomasin, että mulla on kasvoissa pieniä, ilmeisesti katkenneita pintaverisuonia. Ikää on alle 20, en tupakoi ja alkoholia käytän tosi harvoin. Mistä ihmeestä niitä on voinut tulla ja miten niistä pääsee eroon. Voiko ne häipyä itsestään?
Auttakaa! :
Katkenneet verisuonet kasvoissa - kuinka päästä eroon?
11
12640
Vastaukset
- giugyugu
Niistä ei oikein pääse eroon kuin laserilla tai lämpöneulauksella. Mutta voit ehkäistä ettei tule uusia - mitä ihonhoitotuotteita käytät?
- thesame
sama juttu kuin aloittajalla >.< Tosi häiritsevä vaiva... onko ketään päässyt ongelmasta ilman laseria?
- dhbgfv
Käytän apteekista ostettuja tuotteita. Acoa, Euferia ja acnicylia. Pyrin välttämään kuivattavia tuotteita. Tosin akneen mulla on lääkegeeli mutta käytän humektania kosteutukseen
- kysyisin...
Auttaako mikää voide poistamaan noita verisuonia oikeesti? Kokemuksia?
- red nose
Mulla oli ihan nenänpäässä häiritsevä punainen täplä jota kävin näyttämässä lääkärillä, totesi, että se on spider eli katkennut verisuoni. Polttivat sen laserilla heti ja olin ihan että jes pääsipä siitäkin eroon, mutta ei. Sen haavan parantuminen mikä tuli siitä laserista kesti tosi kauan, useita viikkoja. Kiva oli käydä koulun valintakokeissa nenänpää ihan punaisena...
Joten varoituksen sana, jos käytte laseroimassa näkyvällä paikalla olevan verisuonen niin ottakaa huomioon, että sen jälkeen se voi näyttää pitkään vielä pahemmalta mitä alunperin. - neessa
@red nose
mutta kai se lopulta parani, vai? - tahdon olla kaunis
Itse olin juuri 3 viikkoa sitten lämpöneulauksessa, että pintaverisuonia juuri sataisiin pois. Ei toiminut ollenkaan, taitaa mennä toiset 125€ siihen, että yritän samalla keinolla niitä pois.. Miinuksena tuli sekin, että tuli punainen laikku siitä silmänympärykseen, eikä ole vieläkään lähtenyt pois. Tässä vain rumentuu kun yrittää parannella itseään.
Tietääkö kukaan pitääkö mihin mennä tuota laseria kokeilemaan, lääkäriinkö vai missä ne oikeasti saa pois? - Eleze93
toivottavasti katoaa. Huusin tänään niin kovaa että mullekkin tuli silmien alle pienia. Tosin ehkä ne paranee kun ne syntyi eri tavalla :P
- mömmötirallaa
K-vitamiinivoide auttaa joissain tapauksissa. Kannattaa kokeilla. Myös kamomillateen juominen voi auttaa.
- Apspx
Kamomillateen juominen voi auttaa?wtf?
- Anonyymi
Älkää tuhlata rahat laseille,ei se auttaa😡
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117285Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista655416- 954934
- 524125
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494016- 2223903
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283628- 423345
- 522849
- 422427