miksei kohde riitä lainan takuuksi yksinään ?

pankkineuvoja

siis jos oon ostamassa omaa taloa, miksei taloa voi pantata samantien pankille täydestä ostohinnastaan? siis ei tarvitsisi minkäänlaista lisävakuusta taikka lisärahoitusta, siinä sitten makselet taloas pankille, ja kun se on maksettu 3kertaa, niin se on sun oma! (senverran jokapankki ottaa kuitenki voittoa) ja valtiontakaus tulee viel mukaa, joten mitä helv??? miks pankit on nii ahneita pask.. ???!!!! suosittelen pankkikeikkaa, tulee halvemmaks.

esim 150 000 € laina eli samanhintainen talo, valtio takaa tosta jo ton (olikos) 20 000€ joten mikä mättää ettei pankki anna rahaa /lainaa??? meinaa vois olla vaik joku lisäteksti lainan allekirjoituspaperissa, että jos talo on palanu, tai tuhoutunu muuten, tai sotkunen tms kun sen myynnin aika koittaa, ni sit joutus ottaa lisää lainaa tai keksii sen maksun, mut siltiki ahneinki pankki olis jo saanu omansa pois.

5

270

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asfasfadsf

Ei kai tuossa mikään mätä. Valtion takaaman lainan määrä voi olla korkeintaan 85% asunnon ostohinnasta ja ostohetkellä asunnon arvo on kuitenkin velkojille pienempi kuin 150 000 € (myyntikulut, menetyt korot, mahdollinen arvon alentuminen, jne.). Joten 100% talon velaksi ostamiseen sisältyy usein jonkinlainen lisärahoitusksen tai lisävakuuksien tarve jotta yleensäkään olisi mahdollista päästä kiinni valtiontakaukseen.

• klkjh

Saat lainan kun sanot etä pankki vaihtuu jos ei rahhaa heru.Itse sain lainan ilman säästöjä.2

• wrtrtkj
        klkjh kirjoitti:

Saat lainan kun sanot etä pankki vaihtuu jos ei rahhaa heru.Itse sain lainan ilman säästöjä.2

Minä sanoin vaan että RAHAT TÄNNE ja löin nyrkkiä pöytään niin heti alkoi ropina.

• jaahas jotain
        wrtrtkj kirjoitti:

Minä sanoin vaan että RAHAT TÄNNE ja löin nyrkkiä pöytään niin heti alkoi ropina.

saitos pamppua, pääsitkös täyshoitoon ?

• viksujuttu

Mun miälest pitäs sada lainaa ainak 120prossaa mökin hinnasta ne hinnathan vaan koko aika nousee

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6993
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3330
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2949
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2726
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2153
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2087
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2058
    Aihe