Skype + koneen jäätyminen

Ossi

Elikkäs tänää huomasin et ku kirjotin vaan mun tunnuksen ja salasanan siihe ja painoin kirjaudu. Sit se lataa sitä noin kierroksen "pyörimällä" you know what I mean :D mutta kun se on pyöriny sen kierroksen nii sit se jäätyy, enkä voi tehdä mitään, ei hiiri liiku minnekään eikä mitkään näppäinkomennotkaan näytä toimivan. Aiemmin kyllä on toiminu moitteettomasti enkä oo tänää ladannu mitään koneelle... ja yritin jo ladata skypen uudellee mut ei vaa auttanu. Help?

3

156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hgfhfghfdfgfgf

ehkä olisi helpompaa autella kun kertoisit edes vähän tietokoneestasi ja windowsisi version...

• Ossi

Malli: Asus EeePC 1215B

Suoritin: AMD E-450 APU with Radeon(tm) HD Graphics 1.65 GHz

Käyttöjärjestelmä Windows 7

Vieläkö muu tieto koneesta on tarpeellista?

• Samantapaista

Minä kyllä saan skypen auki normaalisti ja kirjoittelu toisen kanssa sujuu hyvin mutta sitten kun yrittää soittaa niin alkaa ongelmat..Se vain hälyttää ja hälyttää ja koko kone halvaantuu,mitään ei voi tehdä muutakuin odottaa,jossain vaiheessa alkaa kuulua vastapuolen huhuilu että kuuluuko mutta edelleen hälytysääni kuuluu siinä samalla,minun ääni tai kuva ei välity.
      Jossain vaiheessa onnistuu lopettaa puhelu mutta kaikki tapahtuu pitkällä viiveellä.
      Huhtikuussa/12 toimi vielä mutta sen jälkeen on tapahtunut jotain.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5234
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4398
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2541
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2264
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2008
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1928
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1617
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1541
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1277
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1194
    Aihe