On mukavaa huomata että viime aikoina ilmestyneet lehtijutut ovat Daewoon suhteen olleet perussävyltään myönteisempiä kuin aikaisemmat. Johtunee siitä että merkkiä aletaan jo tuntea ja sille on löytynyt konkreettinen asiakassegmentti. Itse olen lehtijutun suhteen toimittajan kanssa aika tavalla samaa mieltä monien jutun yksityiskohtien suhteen.
Ihmettelen vaan vertailuperusteita, kun toimittaja väitti että sisätilojen viimeistelyn taso olisi huonoa (itsellä kangasverhoilu - ei siis nahkaa) ja halvan näköistä. Millaisen suurennuslasin kanssa sisustaa on mahdettu tutkia ja millaisia muiden merkkien (Renault, Mitsu, Mazda, VW jne) viimeistelytaso on, jotta ko. tulokseen oli päädytty? Myöskään mitään irtonaisia johtoja en omassa autossani ole todennut sen paremmin näkyvillä kuin istuinten allakaan.
Mielestäni on selvää että Lacetti:n tarkoituskaan ei ole kilpailla missään luksus-sarjassa vaan tarjota riittävästi juuri sellaisia turvallisuus- ja ajo-ominaisuuksia, mitä itsekin työ- ja yksityisajossa tarvitsen (n. 30.000 km/v).
http://www.iltasanomat.fi/autot/koeajot.asp?id=819331
IS- lehtijuttu
2
929
Vastaukset
- -ah-
Minuakin ovat ihmetyttäneet joidenkin julkaisujen kommentit Daewoon sisustasta. Itse en löytänyt etsimälläkään yhtä tyylikästä sisustusta saman hintaisista autoista kuin mitä Nubira CDX:ssä on. Eihän se Daewoon käyttämä nahka tietenkään ole niin hienoa kuin jossain E-sarjan Mersussa, mutta onpahan hinta erokin huikea. Samanhintaisista autoista esim. Focuksen, Meganen ja Almeran karkea kangas-verhoilu näytti ja tuntui mielestäni todella karulta verrattuna Nubiran nahka-sisustaan. Makuasioitahan nämä tietysti on, mutta ei ainakaan CDX:n nahka-sisustaa voi mielestäni mitenkään sanoa halvan-näköiseksi kun katsoo millaisia monien kilpailijoiden sisustat ovat.
Työnlaadussa en ole huomannut mitään vikaa. Osien sovitukset ovat hyvät, mikään ei istu huonosti paikalleen, roikkuvia johtoja ei ole löytynyt eikä mikään natise. - johdot
Toimittajan ilmeisen asiantuntevaan silmään ovat todennäköisesti sattuneet penkinlämmittimen johdot, joiden liitin on yleensä näkyvillä penkin alla.
Koska etupenkeissä on yleensä pituussuuntainen säätö, niin penkilämmittimien johdoissa pitä olle liikevaraa, niitä ei pienin kustanuksin laitetakaan kiinni koko matkalta. Siksi ne "roikkuvat" pankin alla irtonaisen näköisinä. Voitaisiin tietenkin käyttää esim. työstökoneista tuttua "telaketju vientiä" (mikähän lie oikea termi?), mutta se on tarpeetonta rahan tuhlausta tämän tason autoissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225184- 254358
- 272471
- 342264
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191597- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211257Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174