Lähteekö läskit jos tekee vatsoja?

Toivoton tyyppi

Moi

Mua on alkanu häiritsemään mun ylipainoni ja reiteni koot. Teen nyt 50 vatsaa ja 20 kyykkäystä. Olisko teillä mitään lisättävää? Pituus on siis 150cm ja painan 63 kg. Ja että lähteekö läskit jos tekee vatsoja?

11

500

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NoBull

Ei lähde, vaan sillä kasvatat vatsalihakset.

• Toivoton tyyppi

No siis sitä mä yritänki, ja tarkotin. Ainaki omasta mielestäni.

• ssppii

Jumppaamalla rasvakerrosta ei voi kuluttaa tietystä kohdasta kehoa, vaan rasvan kulumisen järjestys määräytyy sisäisistä tekijöistä, entsyymitoiminta on keskeistä ja kehon kyky käyttää rasvaa energianlähteenä. Toki liikunta voi muotoilla kehoa, jos liikkuu säännöllisesti ja jatkuvasti.
      Sinänsä nuo liikkeet, kyykky ja vastalihasliikkeet ovat ihan paikallaan. Vatsalihasliikkeitä kannattaa tehdä monipuolisesti.
      Aerobinen, pitkäkestoinen liikunta voi vaikuttaa rasva-aineenvaihduntaan. Silti ravinto, ja sen määrä on keskeisempää lihomisen kannalta kuin liikunta.
      Ei kannata kutsua itseään "toivottomaksi tyypiksi", ellet sitten ole täällä pilailemassa.

• " Silti ravinto, ja sen määrä on keskeisempää lihomisen kannalta kuin liikunta."

Niin no miten sen ny ottaa. Tietenkin jos ahtaa ruokaa nassuun niin paljon ettei sitä kohtuu liikkumisella voi kuluttaa, niin pakostihan siinä lihoo. Toisaalta jos ruoan määrän pitää vakiona ja lopettaa liikkumisen, niin pakostihan siinäkin lihoo.

• Anonyymi
        abckissakävelee kirjoitti:

" Silti ravinto, ja sen määrä on keskeisempää lihomisen kannalta kuin liikunta."

Niin no miten sen ny ottaa. Tietenkin jos ahtaa ruokaa nassuun niin paljon ettei sitä kohtuu liikkumisella voi kuluttaa, niin pakostihan siinä lihoo. Toisaalta jos ruoan määrän pitää vakiona ja lopettaa liikkumisen, niin pakostihan siinäkin lihoo.

Olen sannut, että henkilö joka pystyy pelkällä liikunnalla polttamaan tehokkaasti rasvaa, ei ole ylipainoinen. Vaatii sen verran tehoa ja aikaa, ettei lihava ja huonokuntoinen siihen pysty.
        Olen uteliaisuuttani laskenut, että poltaakseni kehostani yhden rasvakilon, minun pitäisi syömättä ja ilman energiapitoista juomista kävellä noin 100km.
        Lienee helpompaa ajatella mitä suuhunsa pistää.
        Lihasvoimaharjoittelun sivutuotteena lisääntyvä lihasmassa lisää myös lepokulutusta antaen hieman pelivaraa. Myös suunnitelmallinen, tehokas, summana riittävän pitkäkestoinen treeni panee myös suunnittelemaan syömisensä!

• eightpack

On sanonta keittiössä vatsalihakset tehdään, mikä on siinä mielessä totta että litteän vatsan saa oikein syömällä. Vähennät vain hiilarit minimiin ja pienennät annoskokoja.

• wat?

Jos nimelläs osotat sitä että saat eight-packin vatsaas nii se ei kyllä oikein syömällä tule.

• i dont know

Teen joka päivä ainaki yli 100 vatsaa onks se liikaa 13vuotiaalle

• Anonyymi

Liian vähän. 500 on sopiva määrä

• EI.

• Anonyymi

Vatsoja? Miten? Tosin tee miten tahansa niin rasvan poltto ei kohdistu vatsaan.
      Sitäpaitsi. Tuskin pystyt tekemään tehokkaita vatsoja niin paljon, että sillä olisi energian kulutuksen kannalta varsinaista merkitystä.
      Sama koskee kyykkyjä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5474
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      32
      4810
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2721
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2344
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2058
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2008
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1647
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1591
    9. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      23
      1462
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1429
    Aihe