Tuli perjantaina ja lauantaina juotua. Nyt sitten tänään oli ihan hyvä olo ja krapulapaskat lensi pari kertaa pönttöön.
Mut sit yhtäkkiä alkoikin paniikkikohtauksen poikasta tulla (ei oo ollu ku pari kertaa aikasemmin vuosia sitten). Vatsa meni sekasin ja paskomassa piti käydä kymmenen kertaa. Alko tuntumaan ettei kädetkään kohta pelaa. Levottomana piti kävellä vessan ja makkarin väliä. Onneksi oli kaljaa kaapissa ja kaks pulloa join. Olo on nyt ihan rauhallinen. Onneksi oli kaljaa kaapissa, en tiedä miten ois käyny ilman sitä.
Paniikkikohtaus
2
155
Vastaukset
- no panic
Paniikkokohtauksen iskiessä kannattaa ainakin esim. hengitellä paperipussiin tai yksinkertasesti laittaa kämmenet kupiksi ja hengitellä siihen rauhallisesti, se estää hyperventilaatiota. Nopein apu nyt varmaankin on pampulat tai jos krapulasta johtuvaa niin just pari bissee auttaa mukavasti.
- Anonyymi
Niin olisit saannut paniikkikohtauksen ja se siitä ja olisit taas jatkanut elämääsi. Minä olen eläessäni saannut paniikkohtauksia satoja kertoja ja tässä vielä ollaan. Minä en koskaan tee mitään estääkseni tai helpottaakseni paniikkikohtauksia ne menevät ohi ja tulevat sitten taas joskus uudestaan. Joskus herään keskellä yötä paniikkikohtaukseen ja alan vain nauramaan että antaa tulla vain ja jatkan unia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225154- 254338
- 272461
- 342244
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211247Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174