Moi.Neuvotkaa hiukan.Olen nähnyt helsingon seudulla useammassakin esim pienessäkin nosturiautossa isoja kumeja edessä ja jollain jopa telissä 385 65 renkaita.Saako niillä renkailla lisää etuakselipainoa rekisteriotteeseen??
Pallopyöriä?
Jokilaaksot
4
255
Vastaukset
- purovuori
saa...
- pallipyörä
Saa enemmin kantavuutta etuakselille kun on pallopyärät telissä !
- Men at Work
Jos sulla on 7 tonnin etuakseli, niin ei se 9 tonnin akseliksi muutu pelkästään renkaita vaihtamalla
- Keljo29
Mun kanta on se, kun isännän autos (6x2 ) on 21tm fassi hytin takana,niin lavalle eteen ei tarvi palju ottaa mitään niin menee jo ylpyn puolele.vaikkapa 3-latiseen etuparabeliin ei saisikaan otteeseen mitään 10tonnin kantavuutta niin kyllä ne 385/65 brikkarit on paikallaan työmailla ja mökkiteillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224024- 183056
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3892179Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391919- 271871
- 311747
- 321629
- 141387
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681240- 121201