Opillisesti Äiti Amma on suuntautunut hindulaisuuteen. Siihen kuuluvat jälleensyntyminen ja karma sekä oppi ihmisen ja kaiken jumaluudesta. Nämä hindulaisuuden perusopit tulevat esille hänen käsityksissään. Kuitenkaan Äiti Amma ei kehota ketään vaihtamaan uskontoaan, vaan ajattelee monien hindujen tavoin, että kaikki tiet ovat samanarvoisia ja vievät samaan päämäärään. Hän opettaa, että ihminen voi tulla yhdeksi Jumalan ja kaikkeuden kanssa myös muiden uskontojen kautta.
Lisäksi ominaista on, että hänen seuraajansa pitävät häntä pyhimyksenä ja guruna, jotkut jopa avatarina, yhtenä jumalan inkarnaatioista. Samanlaisia guruja on kymmenittäin Intiassa, jossa hindulaisuus on pääuskontona. Sai Baba on ollut yksi sellainen, lähes samantyyppinen guru kuin Äiti Amma. Barbara Szandorowskan kirja Pimeää valoa (Escape From The Guru) kertoo, miten kirjailija oli mukana Sai Baban yhteisössä ja miten hän vapautui sen otteesta.
Lue sensaatiomainen paljastus äiti Ammasta; http://www.jariiivanainen.net/aitiamma.html
Äiti Amma ja valheelliset henget!
kobenhavn
1
117
Vastaukset
- Jiddu K
Niin, jokaisella oikeus mielipiteeseen, jari puhuu mitä haluaa ja minun kokemukseni mukaan Jumalan voi löytää muutenkin kun tunnustamalla jotain uskontoa.
Sattumaa tai ei, aikani eri uskontoja tutkittuani huomasin oman näkemykseni olevan lähes identtinen budhalaisuuden ja hindulaisuuden kanssa, aika helppo valinta oman itsen tai jarin totuuden kesken.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728