Mieheni on haluton harrastamaan seksiä. Aina ollut koko kahden vuoden ajan, kun ollaan seurusteltu. Nyt hän käy lääkärillä lapsettomuustesteissä ja lääkäri sanoi haluttomuuteen ULKOILE.... Voitte arvata ettei 40kg ylipainoa omaava mies ihan oma-aloitteisesti lähde pelkästään naisen tyytymättömyyden takia ulos lenkille kohentamaan seksuaalisia halujaan. Eikö miehen haluttomuuteen tosiaankaan ole mitään lääkettä?? Vai miksi lääkäri ei ottanut meitä tosissaan?? Siis olemmehan me yhdynnässä n.2 kertaa kuukaudessa. Vai onko tämä nyt vain naisen oma ongelma?? Että minun pitää nyt vain kestää omien tuntemuksieni kanssa, koska niistä ei nyt välitetä. Että miehen ei tarvitse välittää naisen haluista, koska itseä ei haluta?
Naisen ongelma?
3
174
Vastaukset
- www.brandsokay.com
welcome to the www.brandsokay.com shopping
- 12+19
Olette seurustelleet kaksi vuotta ja seksiä on vain kaksi kertaa kuukaudessa? Minun mielestäni se on omituista.. Olemme oman mieheni kanssa seurustelleet reilu kolme vuotta ja seksiä on 2-3 kertaa viikossa.
Olethan puhunut miehesi kanssa tästä asiasta? Onko haluttomuuteen syynä hänen ylipainonsa?
"Voitte arvata ettei 40kg ylipainoa omaava mies ihan oma-aloitteisesti lähde pelkästään naisen tyytymättömyyden takia ulos lenkille kohentamaan seksuaalisia halujaan"
- Ethän missään vaiheessa ole väheksynyt miestäsi hänen painostaan tms? Osoitathan hänelle että rakastat häntä juuri sellaisena kuin hän on?
Voisitte mahdollisesti aloittaa yhdessä jonkun harrastuksen, jossa molemmat saisivat liikuntaa ja myöskin yhteistä aikaa. Esimerkiksi sulkapallon pelaaminen on monen mielestä hauskaa ja hyvää liikuntaa. - Keskustelun aloittaj
Mieheni ei suostu lähtemään minnekään yhteiseen harrastukseen. Tosin meillä on myös aika iso lastenvahtiongelma..... Yksi syy on lihavuus jonka vuoksi hänen energiansa ovat vähissä. Makaisi mieluusti vain sohvalla. Masennusta en kuitenkaan ole havainnut.....
Olemme puhuneet asiasta. Mutta mieheni mielipide on -Minkäs teet jos ei haluta.... Ni sit vaan ei haluta. En tahdo itse tehdä edes aloitetta enää, kun hän aina torjuu minut ja vastaa "huomenna sitten"... Tämä huominen voi olla kahden viikon kuluttua..... Itse olen tyytymätön tilanteeseen, mutta olen luovuttanut ja ajatellut etten voi miestä tietenkään pakottaa. Hänen ehdoilla mennään siis tässä asiassa. Ihmettelen kylläkin suuresti lääkärin kommenttia, ettäå kyllä se siitä kun alat liikkumaan ja energiat lisääntyy. ENTÄ KUN MIES EI ALA LIIKKUMAAN???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728