Hei, Olen ilmoittautumassa ko tapahtumaan v 2013. Kertoisiko joku joka on tapahtumassa käynyt että miten kannattaa järjestää kyyti "maalista" lähtöpaikalle johon minulla olisi tarkoitus jättää auto. Vai olisiko junalla paras mennä? Miten bussiyhteydet pelaa ja onko sattumoisin ollut junalla liikenteessä ko tapahtumaan?
Fjällräven Classic
biwfoehy9pfyu49
2
494
Vastaukset
- FC2013
Kiirunasta on kisaan sisältyvä bussikuljetus Nikkaluoktaan, joka on lähtöpaikka. Maali on Abiskossa, josta on hyvät bussi- ja junayhteydet Kiirunaan. Kokemuksesta suositan auton jättämistä Kiirunaan.
- Hanteri
Moikka. Olen mieheni kanssa lähdössä mukaan vaellukselle. Käymme viemässä auton valmiiksi Abiskoon ennen starttia. sieltä bussilla Kiirunaan, josta Classic-bussilla Nikkaluoktaan.
Hotellihuone on varattu reissun jälkeiseksi yöksi Abiskosta. Maalissa hieman juhlitaan ja saunotaan ja rentoudutaan. Siitä sitten autolla eteenpäin kohti Norjaa :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 396895
- 323888
- 453270
- 342844
- 162662
- 372228
- 162176
- 372082
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482037- 371952