Navan lävistäminen itse?

Mahtaako tulla mitään jos lävistäisin itse oman napani 1.6 mm lävistysneulalla ja lävistys pihdeillä ja laittaisin siihen 1.6mm steriloidun napakorun? Vai voiko se aiheuttaa jotain epämielyttävää.. Olen itse lävistänyt jo korvani, että sellasta pohjaa on..

6

313

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Liikkeeseen, ei ole kallista. Hyvällä tuurilla saat sen vain vinoon ja sinulla saattaa olla vääränlaiset pihdit sekä koru.

• skeletor

Itse oon oman napakorun tehnyt 1.6 neulalla, ILMAN pihtejä ja hyvä tuli, eikä ainakaan vielä ole ulos kasvanut tai tulehtunut tai mitään. :) Olishan se liikkeessä paras aina käydä ottamassa, mut jos sulla on steriili neula ja luulet, et homma hoituu niin mikäs siinä. :) Ainut vaan, että lävistysneuloissa on semmonen 'putkilo' sisällä ja 1.6mm koru ei mahdu siihen putkiloon, joten joudut poistamaan neulan ja tyrkkimään korua reikään sisään, mikä aiheuttaa aika kovaa ärtymistä lävistyskohdassa, mutta ite tosiaan tehnyt samanlailla eikä oo mitään epämielyttäviä yllätyksiä tullut vastaan. ;)

• jasulovespiercing

Neulan pitää olla 2mm jos meinasit 1.6mm korun saaha siitä läpi:D
      Nimimerkillä ite oon lävistäny npani kolmesta eri kohasta:D

• 1.6mm neulalla saa laitettua mutta mahdollisuus että neula karkaa ja joutuu laittaa uusiksi. 1.8 neulalla saa jo hyvin koska kierteet menevät neulan sisään jollin neula on osa korua niin sanotusti. 2mm voi myös tehdä sama mitä 1.8mm..

• lävistäjälle!

eihän se nyt paljoo maksa, jos sen lävistämisen jättäis ammattilaisen käsiin, koska napa on vähän eri asia kuin korva? Ite ottanut napakorun lävistäjällö ja se ei paljoo sattunut ja maksoin noin nelisenkymppiä korun kanssa (: kun siellä ne sais sen ainakin suoraan tai hyvin sun oman navan suhteen, ettei lävistyksestä tule liian pieni/kireä tai iso/roikkuva??

• Hyvinmeni

Joillekkin sen neljänkymppiä on jo iso raha lävistyksestä jonka voi periaatteessa tehdä kotona helposti :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7615
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4203
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3695
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3180
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2866
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      64
      2541
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2398
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51