Pietarin sirkus

15

Olemme menossa perhematkalle Pietariin, ja yhdeksi matkan kohokohdaksi olemme ajatelleet sirkusta. Oletko käynyt Pietarin sirkuksessa ja piditkö näkemästäsi? Onko se vierailemisen arvoinen?

6

663

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • stpett

Olen käynyt kolmekin kertaa ja hyvä on yleensä.Mutta joskus se on vain sellainen "eläinsirkus" ja lippuja ostaessa kannattaa tarkistaa minkälaiseen sirkukseen on lippua ostamassa ettei sitten kaduta.Tosin lapsille eläinsirkus voi olla passeli

• 15

Kiitoksia tiedosta! Ajattelin pyytää hotellin respan väkeä varaamaan liput. Lienee venäjää taitamattomalle helpoin tapa toimia

• trapetsilla

Saakos niitä lippuja sieltä sirkuksestakin? Esitetäänkö sirkusta joulukuussa?

• sirkukseeeeeen

Lippuja saa Sirkuksen kassalta mutta ylensä on niin että ne on joko varattu tai loppuneet tai sitten vain on niitä kaikkein kalleimpia lippuja muutama tarjolla. Noin 10 minsaa ennen esityksen alkua vapautuu muista myyntipisteistä ostamattomat liput käyttöön voihan sitä yrittää jos onnistaa saamaan hajapaikkoja..

• dqwerf

olen käynyt n. 5 kertaa, erittäin hyvät esitykset ja lapset ovat olleet pähkinöinä, esitys vaihtuu 2-3 kertaa vuodessa eli sama ei kauaa ole. Parhaat esitykset on olleet uniikkeja, huonoimmat keskinkertaisia, mutta paljon parempia kuin kiertävissä sirkuksissa.

Itse olen ostanut liput n. kuukautta ennen, koska its eolen töissä Pietarissa ja siksi helppoa

• sirkuspelleherman

Sikuksen (ja muidenkin esitysten) lipun myynti pisteet löytyy www.kassir.ru sivulta ja kaupunki Pietari ja sitten sieltä alhaalta kohdasta : kassi prodas

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7645
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4223
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3715
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3200
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2876
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2581
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      56
      2427
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51