Kuinka usein varastatte töistä? :P

joskus niin tekevä

Kahvilassa tai ravintolassa työskennellessä tulee paljon heitettyä hävikkiin täysin syömäkelpoista ruokaa, leivonnaisia, sämpylöitä, raaka-aineita jne. Henkilökuntakaan ei näitä saisi syödä ilman maksamista, mutta kuinka moni teistä näin kuitenkin tekee, jos olet yksin töissä tai paikalla on pelkkä toinen työkaveri?

3

467

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Liissssssssss

Porukalla jaetaan "roskis" kamat töiden jälkeen, viedään kotiin kavereille yms. Aina tehty näin. ja tullaan tekemään.

• rohmulainen

Kyllä meillä työpaikalla syödään pieleen menneitä / ylimääräisiä tarjoilematta jääneitä ruokia. Ei siitä mitenkään puhuta, vaan napsitaan vaan ohimennen lärviin, jos ehditään. Samaten jokainen tietää ne henkilöt joiden silmien alla tällaista ei tietenkään harrasteta.

Yksin tehtävään iltavuoroon on ladottu niin paljon kaikkea hommaa sen varsinaisen asikkaiden palvelemisen lisäksi, että ihan saletisti työnnän suuhuni sen yhden viinerin ja laukkuun parit viimeisen päiväyksen sämpylät tehtyäni koko tauottoman illan. Olen huomannut muutaman työkaverin ottavan selvästi enemmänkin ja kyllä asiasta vallitsee sellainen hiljainen yhteisymmärrys.

• 687

Komppaan edellisiä vastaajia, närkitään mitä keretään ja jos jotain isompaa jää yli niin viedään kotiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7685
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4263
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3735
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3200
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2886
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2601
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      61
      2474
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51