Moi! Eli tarvitsisin apua PS3:sen liittämisessä läppäriinij, jos se on ylipäätään mahdollista.... Eli mulla on Acer Aspire 7750 läppäri jonka näytön haluaisin liittää mun PS3seen myös HDMI johto löytyy. Kiitos kaikista vinkeistä etukäteen! :)
PS3:sn liittäminen läppärin näyttöön
12
8947
Vastaukset
- gsredg
Ei kuule kannettavassasi ole sisääntulo HDMI -liitäntää, eli ei toimi (eikä taida olla missään läppäreissä).
- Anonyymi
on ainakin mul o yks pa**a HDMI liitin sis.reikä
- ErkkiMerkki321123
Acer -_______- ........
Ei tollanen onnistu!- Anonyymi
onnistuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onnistuu
jotenkin
- Onnistuu...
Jos sulla on läppärissä rcl sisääntulo(kolme värillistä reikää). HDMI on läppärissä vain ulostulona. Jos ei niin videosieppari on melkein pakollinen. http://www.tarvikekauppa.com/product_info.php?cPath=44_47&products_id=619
- Onnistuu...
Liität sit vaa ton alkuperäisen pleikan ulostulokaapelin vaa siihe ja sit asetuksista laitat ulostulon kummstakin reiästä. HDMI menee telkkariin ja toinen piuha siepparin kautta koneelle.
- Anonyymi
tiiän
- Onnistuu...
En sit tiiä kuinka reaaliajassa näyttää ton kuvan toi videosieppari jos ollenkaan. mut ainakin tallennukseen toi menetelmä on hyvä.
- PewDiePieVevo
no et saa kuule millää ni
- Anonyymi
se on kyllä mahdollista itsekin oon tällä hetkelä yhdistänyt pleikkari kolmosen
- Anonyymi
Mihin läppäriin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225454- 324760
- 282711
- 342344
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191647- 121581
- 231432
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons241410