Mitkä teillä on? Voiko niitä olla useampi kuin yksi, vaikka 2? Voimaeläinhän voi vaihtua ihmisen muuttuessa/kasvaessa? Itse pyysin voimaeläintäni uneeni, ja näin unta sudesta. Silti tunnen pöllön myös olevan läsnä elämässäni. Jostain olen lukenut, että jokaisella ihmisellä olisi 2 voimaeläintä, toinen vasemmalla ja toinen oikealla puolella, ja 7 apueläintä, jotka tulevat ja menevät kun ovat tehtävänsä suorittaneet. Mihin näistä uskotte, vai uskotteko ollenkaan?
Voimaeläimet
Siva
1
135
Vastaukset
- Kauko Parantaja
Uskomukset vaihtelee kulttuurista toiseen. Yleensä voimaeläimiä on yksi, minulla oli aikoinaan kaksi.
Paras tapa päästä selvyyteen voimaeläimistä on liittyä johonkin shamanistiseen rumpupiiriin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225164- 254358
- 272471
- 342254
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191597- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211257Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174