onko tämä jo unohdettu? harmittaa kun ei enään löydy suomalaisia pelaajia paljon yhtään
se alkuperäinen Operation Flashpoint
3
113
Vastaukset
- Kyllä mää..
ainakin viikonloppu öinä käyn pelaamassa. Noo suomalaiset on sellasta porukkaa että pitää aina olla uutta vaikkei se mitään hyvää olisikaan. Itse tykkään alkp. flashpontista, on nykykoneella kevytkin. Kannattaa ladata uusin versio, eli 1.99
enempi pelaajia on kuitenkin tolla 1.96 versiolla. hyvä ettei ole sulta vieltä unohtunut! Oletko paljon pelaillu tuota FDFmodia, sillä se on ollut niin hauska tahkoa porukalla, mutta nykyään on aika hiljaista tuolla FDF servuilla
- kyllää mää..
mikketriplefail kirjoitti:
enempi pelaajia on kuitenkin tolla 1.96 versiolla. hyvä ettei ole sulta vieltä unohtunut! Oletko paljon pelaillu tuota FDFmodia, sillä se on ollut niin hauska tahkoa porukalla, mutta nykyään on aika hiljaista tuolla FDF servuilla
joo olen joskus pelannut FDF modia. Pitänee ladata se jälleen. Kyllä se vissii toiminee 1.99 ver. kanssa. Itse pelailen silloin kun sattuu porukkaa jotka ei pelleille, mielelläni CTI ja vastaavia moninpelin modeja, niitä kyllä pystyy pelailemaan itekseenkin, tietokone hoitaa loput pelaajat, on ihan haastavaa näinkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1187498Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista746331- 955214
- 524535
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494236- 2274111
- 444005
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283908- 573045
- 482566