Karvoja kaikkialla!

karvoja!!

Eli tarvitsen oikeasti apua! Olen 13-vuotias ja minulla on n. 1cm pituiset käsi-/säärikarvat. En uskalla liikkua missään ilman pitkiä housuja ja paitoja, kaverin ovat haukkuneet.En kehtaa sanoa niistä äidilleni, että haluan ne pois. Neuvoja?
Onko noloa jos naisella on pitkät ihokarvat käsissä ja jaloissa..?
Vastauksia kiitos!!!

4

260

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älä välitä!

Kyllä jokaisella naisella on sentin karvoja käsissä ja säärissä, usein pidempiäkin. Sen vuoksi monet naiset poistaa niitä joko sheivaamalla tai epilaattorilla. Taidat olla kehittyneempi kuin kaverisi jotka ovat vielä lapsen asteella eikä karvoja kasva vielä. Kyllä heillekin alkaa tulla karvoja ja haukkuminen loppuu siihen kun alkavat murehtia omia karvojaan.

• moikkamoi93

No kädet ei haittaa, mutta jos jalat häiritsee ni menen kauppaan, osta karvanpoistovaahtoa ja höylä ja ajele pois (: Tai koita jotain liuskoja tms. Käsissähän ne on vaan hyvä, ei pääse kylmä tulemaan. Ja kun rupeet ajeleen karvoja, ne alkaa vaan kasvamaan tummempina ja näkyvämpinä,niin älä mene käsikarvoja ajeleen (:

• ....

Ei ne karvat ala kasvamaan tummempina, se on vaan kaupunkilegendaa. Mutta jos karvat sheivataa tai poistetaan karvanpoistovoiteella, kasvaessaan karvat ovat latvaan saakka paksuja ja siksi tuntuu paksummilta vaikka ovatkin yhtä paksuja kuin ennen ajelua. Sen vuoksi on parempi poistaa karvat epilaattorilla tai vahaamalla/sokeroimalla jolloin karvat voivat jopa ohentua säännöllisesti käsiteltynä.

Ihmisen karvoitus on niin harvaa ettei ne lämmitä mutta voivat pitää vaatetuksen hiukan irti ihosta ja siksi tuntuu lämpimämmältä eristävän ilmakerroksen vuoksi.

• HjälpaTill

Aina ku mulla on karvoja ni laitan lökärit/farkut,toppi ja huppari auki :) that's it

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7745
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4293
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3775
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3220
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2916
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      69
      2656
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2550
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      58