Olisin lähdössä jollekin Kanariansaarista marraskuun toiseksi viimeiseksi tai viimeiseksi viikoksi (tai 2 viikoksi). Olisiko joku yksinäinen innokas lähtemään sinne? Saisi matkan halvemmalla kuin yksin matkustaen. Haen siis vain nimenomaan matkaseuraa kulujen takia. Äkkilähtöä katselen. Ja jos joku lähtisi mukaan, pitäisi tietysti ensin tavata, ettei tule mitään ongelmia.
Laitoin ton viestin tonne kanarialpalstalle, mutta taitaa olla väärä paikka.
Kanarialle marraskuun lopussa
Elina19999
3
262
Vastaukset
- kiinnostaa....
olisko mail osotetta
- Elina19999
Juu löytyy: sinipippuri@gmail.com
joo kyllä täällä olis yksi halukas, ja sopii että vain matka seuraa. oon jo 50v mutta sosialinen enkä mikään kähmiä ja kunnioitan toisia.
kerron lisää itsestäni jos kiinostaa
Ter: j.saviola@suomi24.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394943Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6694155Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732301Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162067MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401868- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671451OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301208- 881146
- 941144