Tampereen Passion k*see!

11+8

Suuresta suosiosta huolimatta Tampereen pikku baari/terassi called Passion on tosi törkee ja huono palvelultaan, erityisesti ovimiehet! Nyt varsinkin kun on paljon puhuttu viimeaikoina mediassa, että monet yökerhojen portsarit on liivijengiläisiä niin uskon tosi vahvasti, että useampikin Passionin portsari vuosien varrelta kuuluu jengiin. Itseltä meni maku paikan tasoon jo aikoja sitten enkä ole käynyt varmaan vuoteen, mutta tässä muutamia tapauksia (omakohtaisia/silminnähtyjä) kyseisestä paikasta:

Kun lähdettiin kerran pois Passionista ja astuttiin ulos portsarin ohi, huikkasin "moikka" (kohteliaisuuttaani, koska niin on tapana ja olettaisi ainakin että asiakaspalvelija vastaa yhtä kohteliaasti), mutta portsari huusi ivallisesti minua matkien inisevällä äänellä takaisin ja naureskeli kavereidensa kanssa. Ja tosiaan, ovella/terassin portilla ei yleensä ikinä ole vain yhtä ovimiestä, vaan jostain syystä siinä on aina kauhea jengi steroideilla pumpattuja, vihaisia nuoria miehiä pitämässä seuraa sille "viralliselle" ovimiehelle. No tapaus 2: kävelin kerran yksin tämän terassin ja ovimien (ja miesten!) ohi, puhuin puhelimessa ja kävelin hitaasti eli aikomukseni ei ollut edes mennä sisälle, olin vain ohikulkumatkalla. Sitten kesken puhelun tajusin, että ovimiehet huutelivat mulle, tiesin, että ne huusi mulle, sillä ketään muutakaan ei ollut siinä. "tuu vaan tänne, kyllä sä uskallat!tuu ny..". En reagoinut mitenkään, sillä keskityin puheluun, mutta kyllä mä vähän tapitin takaisin, oli niin sekavan oloista porukkaa!

Ja sitten yksi merkittävä tapaus, josta useampikin ihminen tietää. Eräs Passionin portsari tappoi asiakkaan liian kovilla otteilla (2010).

Ja paljonpaljon muita pieniä tapauksia, joissa aina ihmeellistä piikittelyä ja uhittelua asiakkaille. Toivon, että paikan taso paranisi huomattavasti, sillä sen suosio ei kuitenkaan lopu. Se on tosi suosittu nuorten keskuudessa ja on ikävää, että juuri anniskeluiän täyttäneet saavat ensikokemuksekseen noin törkeää palvelua. Ei voi ymmärtää, miten asiakaspalvelutyöhön päätyy tuollaisia tasapainottomia epämääräisiä tyyppejä. Portsarin tehtävä on nimenomaan luoda turvallinen ympäristö ja rauhallinen tunnelma anniskelupaikkaan eikä suinkaan aiheuttaa mielipahaa, turvattomuutta ja jännitteisyyttä paikkaan, jossa kukaan muukaan ei ole suojelemassa. Tietysti sen ymmärtää, että Passionilla on varaa palkata huonoa henkilökuntaa, sillä sen suosio ei näköjään riipu siitä. Mutta tää lisää entisestään epäilyjä, että Passionkin osallistuu jollain tapaa jengiläisten toimintaan.

4

896

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yyyymy

joo ihan kamala paikka, mistä ne noi löytää. Siiderillekin sain saman illan aikana 3 eri hintaa :D (sama koko ja maku ja laatu..)

• hfg

Vaihtakaa baaria älkääkä avautuko täälä :D

• Kanis677667777

Pienemmästäkin pistetty pokejen polvilumpiot paskaks siinä on sitten rivissä mummot ja papat sikin sokin saatana.

• Kyyrä

Aaahhhahahahaa! :D joo näin on. Älä vaan satuta ittees.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5404
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      26
      4677
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2681
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2324
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2058
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2008
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1637
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1581
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1380
    10. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      17
      1364
    Aihe