http://kouluruoka.wordpress.com/
Löysin tällaisen linkin Iltelehden foorumilta. Käsittämätöntä mitä lapsille voi syöttää!
Järkyttävät kuvat kouluruoasta julki
5
581
Vastaukset
- ei mee läpi
blaa blaa. ihan p...a provo
- kkkkkkkkkkkkkkkk
Yhdyn täysin... aika helvetin paska provoyritys
- Yhhyh, aika kamalaa
Eipä kyllä lupaavalta näytä. Vantaalla samainen Blue service partners sössi päiväkotien siivoukset, lapset nukkuvait 2kk samoissa lakanoissa kunnes päiväkodin oma henkilökunta vaihtoi ne itse!!
Jatkuvasti tästä uutisoidaan, mutta mitään ei tapahdu. Koska loppuu ruoka, milloin laiminlyödään siivousta.
Ei ne rakkaat lapsukaiset aina ilkeyttään sano, että ruoka on huonoa. Se voi oikeasti olla aika kamalaa.
Päättäjät herätys! Ketä se palvelee, että lapset syövät nyt kasvuikäisinä epämääräistä sekä huonolaatuista muhjua ja sairastuvat sen takia? Kumpi tulisi edullisemmaksi, kunnollinen ruoka vaiko huonosta ravinnosta johtuvien sairauksien hoito? - KOKKI - kohta entine
Valitettavasti kokit eivät ko. yrityksessä ehdi keskittyä itse asiaan lainkaan,. eli ruuanvalmistukseen. Työaika kokeilla täysin alimitoitettu. Kokin kun pitää ehtiä tekemään miljoona muutakin asiaa samaan aikaan. Ruokapalvelut kun myydään kunnille täysin polkuhintaan, työntekijöiden ja työn laadun kustannuksella.
Ei tässä firmassa jaksa kukaan töitä tehdä.
Virheitä korjattu palkkaamalla lisää esimiehiä!!! HALOO
Nim. loppuunpalanut kokki Blue Service Partnersilta. - peeeena
Ei mulla ainakaan ole ollut koskaan mitään valitettavaa ole ollut kouluruoan suhteen. Ja, olen ollut töidsä koulussa, jossa on tarjottu Blue Service Partnersin pöperöitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3178123Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne996369Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1743673- 702440
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402430- 422204
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222176Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962014- 831877
- 481575