outoileva mies

mikä on

Mun mies alkoi tänään nukkumaan ja mun mielestä olisi ollut hyvä virkeä hetki rakastella, kun siinä vielä valvottiin, aloin hyväilemään hänen penistä ja olisin voinut imaistakkin. Mies alkoi sähistä mulle, että lopeta nyt, mitä sä aiot ja veti peittoa suojakseen. Penis lemahti nenääni oudosti, löyhkäsi. Kysyisin nyt onkohan hän käynyt vieraissa, kun suuttuikin mulle.

8

647

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • abcd 11

Kyllä miehen käytös viittaa siihen että on tullut jotain tehtyä epäilen kovasti

• pettänytkö

Aika pahalta kuulostaa :/

• petetty4

Siltä vaikuttaa... :/

• Hajusta kärsinyt

Minunkin mieheni penis alkoi yhtäkkiä haista kamalle, koitti pestä sitä kaiket illat mutta hajuvaihe kesti useamman viikon.

Onko se merkki siitä että on käynyt vieraissa vai ?

No aloittajan mies käyttäytyy kyllä niin oudosti, että varmasti onkin pettänyt.

• Herramiesrotu

Itse en siedä, kun olen käynyt nukkumaan, että vaimoni alkaa vonkaamaan seksiä. Silloin haluan nukkua en kikkiä. Poltan oikeasti päreeni kun herätetään alle parin tunnin unesta.

• ähäkutti sentään

Jätkä on just aikasemmin r unkannut ja v ituttaa kun olis sittenkin saanut p illua

• HYI!

Niin se on, SYNTI HAISEE!!

• Hyvä ihminen

Jos et nyt vain provoile lämpimiksesi, niin uskoisin siellä edes jonkin koiran olevan haudattuna.
      Toisaalta jos mies on epähygieninen jo perusluonteeltaan, niin lemuaahan se juustoinen karvarölli sitten jo ihan omasta takaakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      26
      4250
    2. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      256
      3694
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2094
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1726
    5. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      16
      1492
    6. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1429
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      407
      1332
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1219
    9. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      383
      1054
    10. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      76
      1053
    Aihe