Ryysyrannan Miia

ryyskäri

onks vielä töissä ihana tyttönen Miia?

25

1349

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kani

eikö kukaan ole tällä kaudella käynyt ryysyrannassa?

• kanariankulkija.

"onks vielä töissä ihana tyttönen Miia? "

....eiks toi oo vähä vähättelevää sanoo tyttöseks naista , joka on nainen paikallaan

.....sivistystä vähän ihmisten nimittelyyn

• btwin

Tyttö minustakin Miia, nainenkin toki, tiukka pakkaus kaiken kaikkiaan, kuin myös muut tytöt, hyvää palvelua kautta linjan.

• metsienmies-59
        btwin kirjoitti:

Tyttö minustakin Miia, nainenkin toki, tiukka pakkaus kaiken kaikkiaan, kuin myös muut tytöt, hyvää palvelua kautta linjan.

Mitähän Ryysyrannassa maksaa aamupala.Puuro lautanen ja voileipä?

• kostean paikan leiri
        metsienmies-59 kirjoitti:

Mitähän Ryysyrannassa maksaa aamupala.Puuro lautanen ja voileipä?

Eikös siellä kuulu vetäistä lihapiirakka ja Jussin suosimaa Brandyä kello 6 aamulla.

Miia ei ole tänä talvena kuvioissa, mutta Johannan pirteä olemus ilahduttaa kulkijoita.

• miumaumii

Minnehän se Miia on sitten lähtenyt menemään,onkohan saanut toisen työpaikan.

• eiole

Johanna ei ole tietääkseni siellä töissä.

• Anonyymi

Eikö siis kumpikaan ole siellä töissä?

• Anonyymi

Nykyään siellä on Kerttu setä ja kulli täti. Komeita masuja molemmat.

• Anonyymi

Kymmenessä vuodessa tyttösestä kasvaa nainen!

• Anonyymi

Lepakko siitä tuli kuulemani mukaan. Näin kertovat homo seksuaaliset lähteet Inglesissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lepakko siitä tuli kuulemani mukaan. Näin kertovat homo seksuaaliset lähteet Inglesissä.

Olen kuullut samaa. Palstan suurin asian tuntija eläke pappa kertoi sen minulle henkilö kohtaisesti kupari pannu baarin poika rakkaus illassa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen kuullut samaa. Palstan suurin asian tuntija eläke pappa kertoi sen minulle henkilö kohtaisesti kupari pannu baarin poika rakkaus illassa

Poika rakkaus on ihan parasta Inglesissä. Minäkin matkustan sinne joka talvi poika rakkauden takia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Poika rakkaus on ihan parasta Inglesissä. Minäkin matkustan sinne joka talvi poika rakkauden takia.

Mietiskelen tässä mielestäni merkillistä seikkaa. Onko tutkittu sen tietyn geenivirheen vaikuttavan myös hajuaistiin. Miten muuten olisi mahdollista suorittaa junalasteittain tätä rakkaudeksi kutsuttua aktia ilman yököttävän hajun tuntua?

• Anonyymi

Missä on Inglesin Suomi yhteisön tuki pilari ja kuuluisin hahmo Kerttu setä. Hänen ihanuudesta poika rakkauden aisan kannattajana haluaisin mieluusti lukea lisää. Kertokaa tietäjät lisää Kerttu sedästä.

• Anonyymi

Ja missä on suolikaasu mies. Minä vaan kysyn.

• Anonyymi

Onkohan ryyskä vielä toiminnassa. Vastatkoon ken tietää.

• Anonyymi

Minä tiedän. Sitä vetää nykyään eläke pappa ja antiikki nuo mainiot miehet hameessa.

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5054
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      24
      4171
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2401
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2214
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1978
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1878
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1577
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1481
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1209
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1144
    Aihe