omistaja myy
, erotettu 2800m/2,,,rakennusoikeudet OK.... myytävänä todella puhdasvetisellä hiekkarantaisella Kuhmajärvellä Kuhmalahdella n. 60km Tampereelta.saari .8,5ha......... vesimatka n. 0,5 km..rantaan autotie, jossa venepaikka.
Paljon halvemmalla et vastaavaa tonttia etela- suomesta saa..
Hinta: 41000
Yhteystiedot: pphinkkala@yahoo.com j
erämaahenkinen saaritontti 2800 m/2
5
175
Vastaukset
Oho...
Taitaa olla sitten kolmas vuosi pyörähtänyt käyntiin, onneksi kannattaa myydä ihan itse....
Myyntiä tietenkin helpottaa ääkkösten pois jättäminen (löytyvät kyllä jokaiselta tietokoneelta maailmassa) ja pilkku-/piteytysvirheiden ansiosta melkein lukukelvoton sepustus.
Voin ihan ilmaisena neuvona kertoa, että vaikka en kyseistä aluetta kovinkaan hyvin tunne, niin käypä markkinahinta on lähempänä 20.000 euroa kuin 30.000 euroa.- hyhjulkhljk
et todellakaan tunne..etka hintojakaan kovin tarkasti..kiitos vaan ns.arviostasi..ovatten kai sitten pudonneet mielestasi 10-20 tuhatta 5 ssa vuodessa?
etka tunne hamalaista menttaliteettiakaan.. jollei myy tana vuonna ,niin sitten ehka ensi-tai seuraavana..
ja by the way..kerran sanoit tuosta hinnasta aiemmin--- etta ei ole ollenkaan kalliimpia alueella,,miksi vaihdoit levya?
vaikka jurppiihan se tietysti kauppamiesta ,jos yksityisesti myydaan..jatkoja kuitenkin - odottelen-turhaanko?
ja jatkoa-- laitahan esimerkiksi muutama reilusti halvempi saaritontti 1 luokan jarvella eramaahenkinen Todella rauhallinen,,reilusti halvempaan hintaan...,
muuten et saa minua talla syomisella tarinaasi uskomaan..
alaka tarjoa mitaan 50- 50 lammenrantalietetonttia..noita kylla loytyy ja noita yhtioiden myymia tai vuokraamia tontteja [kasapaassa] ei tarvitse nayttaa,,ne tunnetaan.Äidinkielenkurssia en voi sinulle antaa (ja sellaisen tarvitsisit), sen sijaan voisin kertoa miten ääkkösiä saa tehtyä tietokoneella jossa niitä ei valmiiksi ole.
Seuraava neuvo, luetuta myynti-ilmoitustesiteksi ensin jollain toisella henkilöllä. Nyt suollat kännipäissäsi melkein ymmärtämätöntä tekstiä!
- kiitos naurusta
no tuohonhan se kaatui.. en uskonut kunnollisten halvempien tonttien olemassa-oloon kuitenkaan..
kaytettyjen autojen kauppiaat-- poliitikot- realty people paha kolminaisuus...
eli...ei mitään uutta auringon alla [Saarn. 1].
ja helpotusta sinulle--ääääääää ja niita jatkoja taas urallasi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717