jos haluaa esim seurata web-kameran kautta?
Entä mitä vakoiluohjelma tekee esim sieppaamallaan web-kameran materiaalilla?
Voiko kuka vaan asentaa vakoiluohjelman jonkun koneeseen etänä
5
342
Vastaukset
Voi, jos koneelle on tullut sellainen haittaohjelma, joka antaa pääsyn koneesi sisältöön.
- KukkahattuLöysällä
Jos kamerat on jo teipattu, niin voiko joku urkkia esim lomaketietoja tai vierailtuja verkkosivuja!?
- näinmeillätehdään
Lomaketietoja ei voi kovinkaan helposti lukea. Siihen vaaditaan jo aika paljon taitoa.
Mainostajat seuraavat verkkosivuilla käyntiä, jotta voivat tarjota niistä tuotteista tarjouksia, joista olet kiinnostunut. Laita mainonnan esto päälle koneesta.
- Helena1234
Mä olen myös kiinnostunut siitä mitä aloittaja lljokjklojkjkl kyseli. Luin just dresscodesta (digitoday.fi) mikä tarttuessaan mobiilista reitittimeen mahdollistaa salakuvauksen (facekaverit varottelee). Käytössä win7 ei kameraa (pöytäkone) mutta aloitusvalikko muuttuu kummasti faxiohjelmasta projektoriin (koskaan käyttänyt). Näppisportti voi mennä pois päältä ja palata tunnin sisällä. Ostetut f-securen ohjelmat. Lightroom tägätty johonkin ircin mobiiliin jnpp. Konetta on käyty tsekkaamassa ja sit kaikki jatkui. Sellasta kivaa. Jos jollain pistää linkkiä olis "hauskaa" niin väsyneenä kun tätä kirjottelenkin. Taitaa mennä uusiksi masiinat reitittimet.
- näintäällätänään
Älä lue niitä juttuja.
Olosi rauhoittuu huomattavasti. Masiinojen ja reitittimien vaihto on turhaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224504- 203635
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4052397- 272101
- 341994
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391959- 351784
- 151668
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191487- 121351