jos haluaa esim seurata web-kameran kautta?
Entä mitä vakoiluohjelma tekee esim sieppaamallaan web-kameran materiaalilla?
Voiko kuka vaan asentaa vakoiluohjelman jonkun koneeseen etänä
5
307
Vastaukset
Voi, jos koneelle on tullut sellainen haittaohjelma, joka antaa pääsyn koneesi sisältöön.
- KukkahattuLöysällä
Jos kamerat on jo teipattu, niin voiko joku urkkia esim lomaketietoja tai vierailtuja verkkosivuja!?
- näinmeillätehdään
Lomaketietoja ei voi kovinkaan helposti lukea. Siihen vaaditaan jo aika paljon taitoa.
Mainostajat seuraavat verkkosivuilla käyntiä, jotta voivat tarjota niistä tuotteista tarjouksia, joista olet kiinnostunut. Laita mainonnan esto päälle koneesta.
- Helena1234
Mä olen myös kiinnostunut siitä mitä aloittaja lljokjklojkjkl kyseli. Luin just dresscodesta (digitoday.fi) mikä tarttuessaan mobiilista reitittimeen mahdollistaa salakuvauksen (facekaverit varottelee). Käytössä win7 ei kameraa (pöytäkone) mutta aloitusvalikko muuttuu kummasti faxiohjelmasta projektoriin (koskaan käyttänyt). Näppisportti voi mennä pois päältä ja palata tunnin sisällä. Ostetut f-securen ohjelmat. Lightroom tägätty johonkin ircin mobiiliin jnpp. Konetta on käyty tsekkaamassa ja sit kaikki jatkui. Sellasta kivaa. Jos jollain pistää linkkiä olis "hauskaa" niin väsyneenä kun tätä kirjottelenkin. Taitaa mennä uusiksi masiinat reitittimet.
- näintäällätänään
Älä lue niitä juttuja.
Olosi rauhoittuu huomattavasti. Masiinojen ja reitittimien vaihto on turhaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465327Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5461876Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748