Soitin äsken Soneran asiakaspalveluun, kun mulla on kiinteä laajakaista 8 M, jossa määräaikainen 24 kk sopimus, joka päättyy 12/2013. Kysyin mitä tapahtuu, jos sen irtisanoo ennen sopimuskauden loppua, niin vastattiin että joutuu maksamaan loput sopimuskauden maksut kerralla pois. Eli nyt kun on reilu vuosi jäljellä niin noin 13 kk * 38,23e/kk =496,99 e !!!
Liittymä on mielestäni todella kallis ja olisin halunnut vaihtaa sen edullisempaan. Mutta nyt olen ilmeisesti pakotettu pitämään sen kauden loppuun? Onko muilla kokemuksia asiasta?
Sonera kiinteä laajakaista irtisanottavissa??
4
474
Vastaukset
- xdfc
Minulla oli 1M nopeus,jonka nostin 24kk ajaksi samaan hintaan n38e/kk.Puhelinmyyjä vain puhui 2M nostosta kun kysyin vielä ei korjannut että 8M kyseessä.Niin ja nopeus on vain 6.8 ollut.Sen huomaa vain ettei YT ym videot pätki.Olen ollut Soneran käyttäjä.Enkä lähde kyseleen muilta hintoja muutaman euron takia.Voi tulla enemmän kiusaa.
- On--
kokemusta. Vaihdoin soneran 8 megaa dnan mokkulaan pari kuukautta ennen sopimuksen päättymistä ja jouduin nuo kuukaudet maksamaan.
Ja sain myös joka ikisen soneran puhelinmyyjän kimppuuni kun soneran sopimuksen irti sanoin:) - semmosta...
Taidat olla naimisissa sopparin kanssa ensi vuoden loppuun;)
http://www.kuluttajavirasto.fi/fi-FI/puhelin-ja-internet/liittymat/liittymasopimuksen-irtisanominen/ - On ratkaisu.
Ensin, vaihda laajakaistasi halvimpaan mahdolliseen. Sen voit tehdä kesken kauden. Sitten sinulla on 14 vrk. aikaa purkaa uusi sopimus ilman kustannuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457422
- 324088
- 573635
- 503140
- 172826
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons522366- 532327
- 432268
- 372258
- 162246