Ajattelin nyt laittaa kysymykseni tähän osastoon, kun luonnonuskontoja on melkoinen kirjo kuitenkin.
Jos uskontoosi kuuluu mahdollisesti noituuden harjoittaminen, niin kysympä sinulta, että miksi olet noita? Mikä noituudessa kiinnostaa ja vetää sinua puoleensa?
Itse en omaa minkäänlaista uskonnollista vakaumusta. Kunnioitan elementtejä, ja harjoitan noituutta. Noituudessa viehättää se, että ei tarvitse istua tyhjän panttina ja vaan toivoa (ja) tai odottaa, että asiat tapahtuu, vaan kykenen itse vaikuttamaan prosessin etenemiseen ja saan olla aktiivinen osapuoli. Saan myös auttaa läheisiäni, mikä tuottaa minulle iloa.
Tietysti hienoinen viehätys sisältyy myös tietynlaiseen vallantunteeseen, joka on pidettävä kurissa, sillä se ei saa heikentää arvostelukykyäni tai sumentaa moraaliani. Rakastan luontoa ja tykkään suorittaa rituaaleja luonnon keskellä. Olen myös ollut ihan lapsesta saakka herkkä aistimaan asioita. Herkkyyskin osittain vaikuttaa siihen, miksi minusta tuli noita.
Entä sinä? Mikä on sinun tarinasi?
Miksi olet noita?
kysyjä1233
1
131
Vastaukset
- LoviAkka
Miksi olen noita? Noidaksi synnytään ja satuin syntymään sellaiseksi. Sitten on eri asia harjoittaako noituutta, käyttääkö voimia ja kykyjä joiden kanssa on syntynyt, lähteekö kehittämään niiden hallintaa. Kyseessä on sama ilmiö kuin esimerkiksi musikaaliseksi syntyminen: jokainen voi ostaa pianon ja pimputtaa sitä, mutta jos ei ole edellytyksiä ei koskaan kehity taituriksi, jää keskinkertaiseksi pimputtjaksi vaikka kuinka harjoittelisi.
Harjoitan noituutta koska se on kutsumukseni.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih274487Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4591327Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771070Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä358981- 77893
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59820
- 228794
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57697Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.42689