Detur

ex detur

Detur teki ikävän tempun. Myi matkan, muutti senjälkeen nettisivustoansa siten että saivat kiristettyä turkissa parisataa lisärahaa.
Ei vastaa reklamaatioon, kun sai tietää että voin kyllä todistaa väitteeni. Heh. Haluaa oikeuskäsittelyyn muutaman satasen takija. Ihme touhua, itsekkää viitsi pikkurahan takia vaivautua..

Varokaa kys puljua, 16 etelänmatkaa käyneenä 2 deturilla. Deturilla aina heikosti matkat sujuneet, lentokone rikki(tulessa), viikko onkin 6 pv, ym vääräuskoisten vedätystä.

Älkää ainakaan käteisellä maksako, sillä niitä rahoja ei tipu takaisin..

4

1270

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Deturen

Lentokone tulossa, ydinpommi räjähti ja maailmanloppu tulee. Älä käytä Deturia, niin vältyt kaikelta tuolta :)

• Pettynyt Kemiläinen

Yhden kerran ollut Deturin matkalla Turkissa.Ei enää koskaan.

• raitis matkailija

Olin myös kerran Deturin matkalla turkissa, joka asiasta kiskottiin lisää rahaa, ilmastointi ja jääkaappi maksaa lisää, safeboxin rahastuksen ymmärrän, en muun. Täyttä rahastusta ja asiakkaiden aliarvioimista, jos joudut siellä pulaan, älä ainakaan oppaihin luota, ainakaan jos saat sairauskohtauksen, eivät tilaa ambulanssia tai lääkäriä. Turkissa matkaillut useasti muiden matkatoimistojen kautta ja ne matkat onnistuneita, ei koskaan enään deturin matkalle, niin töykeitä ja valehtelevia oppaita en ole missään aiemmin nähnyt ja paljon olen matkustellut. Olen myös keskustellut muidenkin matkailijoiden kanssa, harva on tyytyväinen deturiin, ehkä ne jotka eivät känniltään mitään muutakaan ymmärrä.

• riituk60

Hei vaan kaikki maailmanmatkaajat! Tulimme juuri sunnuntaina 14.7.2013 ensimmäiseltä Deturin matkaltamme Turkin Bodrumista. Kaksi viikkoa sujui ihan mukavasti, kunnes koitti kotimatka ja Milasin lentokenttä! Olimme jättämässä laukkujamme, kun kaikki kolme virkailijaa aloittivat senpäiväisen mölinän. Sanoin miehelleni, että kaikki ei ole nyt ok. Ja näinhän se olikin:meille ei ollut paikkoja lentokoneessa, lento oli ylibuukattu! Neljän ihmisen kuulemma piti tulla vielä koneeseen, mutta jos he eivät tulekaan, niin pääsemme lennolle! Jippii! Siellä sitten odotimme sydän kylmänä ja kylmä rinki siellä jossain puolitoista tuntia! Onneksemme nämä henkilöt eivät koskaan ilmestyneet lennolle, joten pääsimme kyytiin, juuri ennen koneen lähtöä. Lieköhän nämä henkilöt jotain Deturin VIP:tä. Ostokset kentällä jäivät tekemättä, mutta saimmehan saattajan lentokoneeseen. Tuli tehtyä kaksi matkaa Deturilla yhtäaikaa: ensimmäinen ja viimeinen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5614
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      32
      4960
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2864
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2384
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2088
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2038
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1657
    8. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      26
      1622
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1621
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1539
    Aihe