pikku vika

kdfghjkjhgfghjk

Mulla rupes palamaan tc-luistoneston ja abs valot .Nopeusmittari lakkas kans toimimasta samaan aikaan.Missä vika?vectra vm2000.

8

2770

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HuHahEh

ABS-tunnistin.

• Itse korjasin Astran

Moi, itsellä G Astra 2.0 16v - 98 teki tuon saman, ja oli se kuljettajanpuolen etupyörän ABS kehä hajalla, mutta tässä mallissa se on laakerin kanssa samassa paketissa, eli koko paketti vaihtoon, Vectroissa taitaa saada sen kehän vaihdettua erikseen, linkki: http://www.motonet.fi/web/guest/etusivu#productid=23-1920
      http://www.motonet.fi/web/guest/etusivu#productid=23-1921
      itse kävin vikakoodit luetuttamassa ja se kaveri sanoi, että kun nop.mittarikin sekoilee on se vika yleensä kusinpuolen etypyörän kehässä, sen se koodikin näytti.

• ketjun aloittaja

ABS ja TC oli samalla sulakkeella.Otin sulakkeen pois ja laitoin takaisin niin kaikki toimii taas normaalisti.

• Itse korjasin Astran
        ketjun aloittaja kirjoitti:

ABS ja TC oli samalla sulakkeella.Otin sulakkeen pois ja laitoin takaisin niin kaikki toimii taas normaalisti.

Mullakin Astrassa TC/ABS valo hävis, kun käynnisti uudestaan, tollatavalla sain "keploteltua" pari katsastustakin, kun aseman pihassa "buuttasin" no sitten alkoi temppuilemaan useammin ja useammin, lopulta vaihdoin sen laakeripaketin (Astra G 2.0 16v-98), sen jälkeen ei ole enää vaivannut.

• yousssx

ihan ekaks sulakkeiden tarkistus

• Ketjun aloittaja

Ei se näköjään sulakeesta johtunut.Auto menee torstaina korjaamolle.

• Itse korjasin Astran
        Ketjun aloittaja kirjoitti:

Ei se näköjään sulakeesta johtunut.Auto menee torstaina korjaamolle.

Jeps, ABS kehä/tunnistin siellä oikuttelee ja kuskin puolelta edestä, koska nopeusmittarikin oikuttelee.
        Kerro sitten kun on korjattu, oliko noin.

• ketjun aloittaja
        Itse korjasin Astran kirjoitti:

Jeps, ABS kehä/tunnistin siellä oikuttelee ja kuskin puolelta edestä, koska nopeusmittarikin oikuttelee.
        Kerro sitten kun on korjattu, oliko noin.

Kyllä vika oli kuskinpuolen ABS tunnistimessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5184
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4358
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2471
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2264
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1998
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1918
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1597
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1531
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1257
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1174
    Aihe