Lottovoitto pyhtäälle

tavallinen työssäkäv

Pyhtää on saanut ison perheen elätettäväksi. Onko se oikein, että ei edes yritetä hankkia töitä tai ammattia, vaan jätetään kaikki yhteiskunnan maksettavaksi?

10

438

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itsensä elättävä

niimpä ! Jos ei työt maistu, ni tuet pois ! Korkeintaan katto pään päälle ja ruoka. "Ylellisyydet" pois, eihän niihin oo pientulosilla työtätekevilläkään mahdollisuuksia.

• valitettavasti

aivan! Noin se pitäisi mennä. Itsestäni tuntuu, että vaikka käyn töissä, maksan asuntolainaa jne. Koskaan ei ole varaa matkustella tai ostaa mitään uutena. Kaikki pitää ostaa käytettynä. Sitten jotenkin veetuttaa, että yhteiskunta maksaa toisille, jotka ei edes yritä mitään, kaiken!

• duunari.
        valitettavasti kirjoitti:

aivan! Noin se pitäisi mennä. Itsestäni tuntuu, että vaikka käyn töissä, maksan asuntolainaa jne. Koskaan ei ole varaa matkustella tai ostaa mitään uutena. Kaikki pitää ostaa käytettynä. Sitten jotenkin veetuttaa, että yhteiskunta maksaa toisille, jotka ei edes yritä mitään, kaiken!

Minkä kaiken se yhteiskunta ostaa?

• ei sossun elätti
        duunari. kirjoitti:

Minkä kaiken se yhteiskunta ostaa?

Vaatteet, ruuat, asumisen, laskut, elämän, Nämä yhteiskunta maksaa.

• duunari.
        ei sossun elätti kirjoitti:

Vaatteet, ruuat, asumisen, laskut, elämän, Nämä yhteiskunta maksaa.

Miksi ihmeessä et itse heittäydy yhteiskunnan elätiksi jos se noin hyvää on? Minä ainakin uskon että työtä tekemällä elintaso on parempi, joten käyn töissä.

• työssä kävijä
        duunari. kirjoitti:

Miksi ihmeessä et itse heittäydy yhteiskunnan elätiksi jos se noin hyvää on? Minä ainakin uskon että työtä tekemällä elintaso on parempi, joten käyn töissä.

koska en halua olla loinen :D

• duunari.
        työssä kävijä kirjoitti:

koska en halua olla loinen :D

Minulla ainakin on se periaate että huolehdin vain omista asioistani enkä musta tuntuu asenteella ole tietäväni muitten ihmisten asioista.

• parempi pyhtää

Ei kannata hankkia kotkantautia joka on katkera kateellisuus.

Harvoin asioiden oikeaa laitaa ulkopuoliset tietävät vaikka niin kuvittellaan.

Parempi on meille kaikille että myös vähäosaisista huolehditaan.

Omiin asioihin on helpompi vaikuttaa kuin toisten, vaikka puhetasolla se toisinpäin näyttäisi usein olevan.

Jos joku toinen saa jotain niin ei se minulta ole pois, ellei asiaan liity *miehikkälän* tautia.

Arvostakaamme siis sotaveteraanien työtä lapinsodan aikana, kun ihmisvihaa lietsovat ja uskonrauhanrikkovat ajettiin aseet kourassa pois suomesta, jotta kaikilla olisi täällä suomessa hyvä ja turvallista asua, elää, ja kasvattaa perheensä..

• ihmettelijä.

Lässyn lässyn. Oletko joku sosiaalivirkailija kun esität nuo asiat faktana.

• lukutaitoinen!!!

no, jos on lukutaitoinen, niin nuo asiat selviää äsken ilmestyneestä lehdestä....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      44
      7286
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4038
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3565
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3100
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2786
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2259
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2258
    8. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      48