puolustautua vaikka järein keinoin. Minusta on outoa, että pitäisi ottaa vaikka puukosta tai tulla kunnolla hakatuksi. Minun oikeudentajuni sanoo siis, että jos joku vaikka kävisi minun kimppuuni kadulla ja JOS minulla olisi pistooli mukana niin olisi ihan oikein ampua tätä hyökkääjää jos ei nyt kuolettavasti niin vaikka polveen. Eipähän kävisi viattoman ihmisen kimppuun toista kertaa. Täysin epäoikeudenmukaista että esim. jotkut vandaalit hyökkäävät tuolla ihmisten kimppuun ja jos teet heille takaisin jotain niin oletkin pian itse syytetyn penkillä! Mitä se minua lohduttaa jos joku hakkaisi minut ja sitten saisi siitä jonkun fucking 2kk ehdollista ja 150€ sakkoa! Suomen oikeusjärjestelmä on täysin vääränlainen! Ihmiselle pitäisi olla lain suoma oikeus puolustaa itseään ja perhettään vaikka aseella, jos tarve sitä vaatii! Kukaan ei pakota ketään hyökkäämään toisen kimppuun ja hyökkää niin pitäisi olla myös kanttia kantamaan vastuu loppuun saakka! Tätä mieltä minä olen ja tiedän että niin on varmasti moni muukin!
Jos joku käy kimppuun.
3
278
Vastaukset
- lapinleuku on
hyvä puolustautumisväline kahvaa myöten, pistooli on vaikea saada
- fdsfefsef
Jos joku käy päällesi veitsen kanssa, saat puolustaa itseäsi ampuma-aseella. Luonnollisesti, jos toinen käy päällesi paljain käsin, et saa olla häntä ensimmäiseksi ampumassa, ja tämän nyt pitäisi olla itsestään selvää.
- uggagga
Itse puolustin kaveria kun hänen kimppuunsa kävi kaksi maahanmuuttajaa ja minähän siinä tietenkin olin ainoa joka oli tehnyt väärin ja ainoa joka sai sakot, toisinsanoen ei saa puolustaa itseään taikka ketään muutakaan. Niin ja en siis mitenkään liiallisesti voimaa käyttänyt, ei tarvinnut kun kerran huitasta ni lähtivät litomaan.. huoh suomi, HUOH!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224824- 203905
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082524- 272291
- 342114
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391979- 371928
- 151798
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191537- 121461