Nyt tarvitaan apua (Päijät-Häme)

Entinen romantikko

Kenties tarinani on tyypillinen.

Olen mies alta kolmenkymmenen.

Kaikki alkoi pari vuotta sitten eri traumaattisten tapahtumien ketjusta; läheisten ihmissuhteiden kariutumista, töiden menettämistä, kuolemaa, erakoitumista jne. Palavasti rakastin enkä vilkaissutkaan muita, sain siitä hyvästä kuvaannollisesti puukon selkään ja monoa hampaisiin (sekä kirjaimellisesti monoa hampaisiin, muun muassa).

Ja itse aiheeseen.

Fysiikassani ei ole vikaa - terve, hieman hoikempi, itsestään huolta pitävä poika. En kärsi itsetunto-ongelmista tai ujoudesta, vaan ongelmani on se, etten ole pelimies; en osaa narrata naisia, enkä oikeastaan edes halua - sikäli olen kyllä sosiaalisesti rajoittunut. Joku kenties uskoo, jos väitän käyneeni joskus ravintolassakin. Elän jotakuinkin kiireistä elämää nykyään eikä minulla ole aikaa katkeruuteen tai masennukseen, mutta viriilinä miehenä, jonka biologisesti ottaen pitäisi naida 3 kertaa vuorokaudessa, on alkanut oikeasti tämä selibaatti ahdistaa. Pari vuotta olen huumorintajua venytellyt, nyt alkaa vara loppua.

Minuun ei tarvitse sitoutua enkä omalta kokemuspohjaltani osaisikaan sellaista keneltäkään enää odottaa; mutta tarvitsen ainakin vähän läheisyyttä.

En nähdäkseni itsekeskeisyyttäni tähän toimenpiteesen ryhtynyt vaan siksi, että olen tunnollinen kansalainen.

Nainen, jolla vielä on pala sydäntä tallella, koit lukiessasi myötätuntoa ja sukuviettisi pelittää - ole sankari, ja pelasta mies yksinäisyyden pimeästä syleilystä. Estä Suomen Jeffrey Dahmerin synty.

Tiedostan, että trollit tulevat tämänkin valtaamaan, mutta ehkä joku oikeakin, kohderyhmään kuuluva ihminen vastaa hätähuutooni.

Yhteydenotot turvallisesti luottamuksella osoitteeseen: pahapuute@gmail.com

2

234

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kommentti1

Jeffrey Dahlmerin mainitseminen ei varmaankaan ole paras tapa yrittää iskeä naista..

• ...

No niinpä! Eikä kukaan nainen varmaan mitenkään innolla lähde tyhjennysastiaksi jollekin satunnaisella miehelle... Voi hyvä ihme sentään...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      111
      7285
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      63
      5368
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4924
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      52
      4075
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      4006
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      222
      3903
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      28
      3618
    8. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      42
      3305
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      52