Yhteenmuutto

Jännittää kuitenki<3

Ollaan siis mieheni kanssa muuttamassa yhteen. Olemme seurustelleet 2 vuotta etäsuhteessa ja nyt ratkaiseva askel on otettu.

Mieheni on täydellisen sopiva minulle, virheineen kaikkineen. Suhde on mennyt jo arkiselle tasolle, eikä mitään ylisuuria pilvilinnoja ole. Kaikki on niin oikein ja hyvin että ihan pelottaa. Tämä on aitoa rakkautta, ja olen onnekas että sen olen löytänyt. Toivottavasti kaikki muutkin löytäisivät itselleen täysin sopivan kumppanin ja voisi olla onnellisempia :)

15

823

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Down to earth

No, odotappa kun ootte muuttanut yhteen ja alkaa se arki;)

• Me2.

Oot vissiin katkera aloittajan tilanteesta?:D No, arki toki alkaa mutta ei se tarkoita ettei vieläkin tuntisi samalla tavalla.

Ihan kokemuksesta voin sanoa. 6kk seurusteltiin ja sitten mies muuttikin luokseni. Ei ollut edes suunniteltu juttu, mutta molempien mielestä paras ratkaisu ikinä. 4,5v nyt asuttu saman katon alla ja suhde kukoistaa edelleen.:) Jännittävän tilanteesta tekee, että reilun kuukauden kuluttua syntyy esikoinen tähän talouteen. Sitten se suhde alkaakin muuttaa muotoaan.

• Ikuisesti Yhdessä

Oletpas katkera! Arki kylläkin alkaa mutta ei se tarkoita sitä, että ei tuntisi samalla tavalla.

Ihan kokemuksesta sanon. 2kk seuruteltiin kun muutettiin yhteen ja 1kk siitä mentiin kihloihin (28.03.2012 tutustuminen, 28.03.2012 tapaaminen kasvotusten, 28.03.2012 seurustelu, 10.05.2012 muutto yhteen ja 12.06.2012 kihlat). Minä muutin miehen luokse. Parisuhteessa 1v, Avoliitossa 2pvän päästä 1v ja Kihloissa 1kk päästä 1v

• ettinain
        Me2. kirjoitti:

Oot vissiin katkera aloittajan tilanteesta?:D No, arki toki alkaa mutta ei se tarkoita ettei vieläkin tuntisi samalla tavalla.

Ihan kokemuksesta voin sanoa. 6kk seurusteltiin ja sitten mies muuttikin luokseni. Ei ollut edes suunniteltu juttu, mutta molempien mielestä paras ratkaisu ikinä. 4,5v nyt asuttu saman katon alla ja suhde kukoistaa edelleen.:) Jännittävän tilanteesta tekee, että reilun kuukauden kuluttua syntyy esikoinen tähän talouteen. Sitten se suhde alkaakin muuttaa muotoaan.

Meilläkin yhtmuuton jälkeen arki oli ihanaa. Sitten selvisi, että miehellä oli samaan aikaan kolmas pyörä. Että näin.

• senpitse
        Ikuisesti Yhdessä kirjoitti:

Oletpas katkera! Arki kylläkin alkaa mutta ei se tarkoita sitä, että ei tuntisi samalla tavalla.

Ihan kokemuksesta sanon. 2kk seuruteltiin kun muutettiin yhteen ja 1kk siitä mentiin kihloihin (28.03.2012 tutustuminen, 28.03.2012 tapaaminen kasvotusten, 28.03.2012 seurustelu, 10.05.2012 muutto yhteen ja 12.06.2012 kihlat). Minä muutin miehen luokse. Parisuhteessa 1v, Avoliitossa 2pvän päästä 1v ja Kihloissa 1kk päästä 1v

jatkan listaa kristallipallosta katsomalla...salasuhde 13.09.2013, asumuserossa 14.09.13, erossa 15.09.13. Toinen nainen muutta entiseen yhteiseen kotiin 16.09.13. Naimisiin toisen naisen kanssa 17.09.13. Sen pituinen se.

• Toistoa

Miksi tätä samaa listaa pitää toistaa joka toisessa ketjussa?

"Senpitsellä" mainio kommentti :)

• Toistoa

Miksi tätä samaa listaa pitää toistaa joka toisessa ketjussa?

"Senpitsellä" mainio kommentti :)

• harmi11
        ettinain kirjoitti:

Meilläkin yhtmuuton jälkeen arki oli ihanaa. Sitten selvisi, että miehellä oli samaan aikaan kolmas pyörä. Että näin.

Sama täällä,muutettiin yhteen ,aivan olin onnesta mykkä,en aavistanut mitään ,mut sitten ,,,voi taivas kun valkeni,naisia montakin ,erisuunnilla,nyt olen harkitsemassa lähtöä,olen jo aikuinen nainen,en viitsi tuhlata elämääni paskaan.

• jonttuliini
        senpitse kirjoitti:

jatkan listaa kristallipallosta katsomalla...salasuhde 13.09.2013, asumuserossa 14.09.13, erossa 15.09.13. Toinen nainen muutta entiseen yhteiseen kotiin 16.09.13. Naimisiin toisen naisen kanssa 17.09.13. Sen pituinen se.

Kuullostaa niin tutulle ! Eksälläni oli jo uusi nainen katsottuna kun sovimme erostamme. Parin kuukauden päästä jo muuttivatkin yhteen. Jälkeenpäin tajusin miten minua kusetettiin jauhamalla että kyseessä vain ystävä..

• 50 vee

Olin myös pari vuotta etäsuhteessa, sitten ostin talon miehen kotipaikkakunnalta ja muutettiin yhteen, yhdessä asuttu kohta vuosi ja kyllä se arki on alkanut - mutta minkälainen arki! Aivan ihana arki, rakkautta ja hellyyttä saa joka päivä, voidaan tehdä yhdessä asioita jne! Eipä voitais onnellisempia olla olla kun nyt olemme!

• pellimies5

Oikea pelimies osaa pitää yllä arkivaimoa, ja siinä samalla toista "vaimoa". Kun kotona kaikki hyvin,niin eipäs kukaan mitään epäile. Pelimies on pelimies:)

• harmi11
        pellimies5 kirjoitti:

Oikea pelimies osaa pitää yllä arkivaimoa, ja siinä samalla toista "vaimoa". Kun kotona kaikki hyvin,niin eipäs kukaan mitään epäile. Pelimies on pelimies:)

Juuri niin,kukaan ei epäile,ainut on se arkivaimo kotona,ei niin tyhmää ,että ei aavistaisi,,,kokemusta on ,totuus kehiin,,,

• kiltti mies.

Olen onnellinen että olet onnellinen. En ole onnellinen siksi että kukaan ei halua edes tuntea minua. Kaikille ei ole rakkautta jaossa ja minä en saa varmaan ikinä rakkautta. Kyllä mua harmittaa kun muut ovat onnellisia siitä että heillä on joku läheinen ja rakas. Itse en varmaan saa kokea samaa tunnetta ikinä.

• onneee1

itse olen kaksi kertaa noin tuntenut kahden eri ihmisen kanssa. Toivottavasti minulla kestää tämän nykyisen kanssa ja sinulle tuon nykyisesi kanssa.

• remember2

muista pitää järki mukana. rakkaus on sokea.vihainen on kuure. joskus saattaa polttaa siipensä hyvinkin pahasti jos toista katsoo vain punaisten lasien läpi :)

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      298
      7337
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      71
      5590
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      146
      3387
    4. Kylillä nainen puhutaan

Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?
      Ikävä
      142
      3269
    5. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      183
      1756
    6. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      31
      1610
    7. Olet kiva

Olet kiva :)
      Ikävä
      42
      1334
    8. Heih! Vieläkö ehtii laittaa auringonkukat kasvamaan?

Kerkeekö auringonkukat kukkimaan, kun upottaa auringonkukan siemenet kävelyreittien varrella multiin? Vai onko jo ihan
      Maailman menoa
      61
      1279
    9. Miksi haluat alentaa muita?

Luulin sinua niin erilaiseksi, poikkeavan hyväksi, olin väärässä.
      Ikävä
      21
      1274
    10. En mä itke

sun perään mies. Tykkäsin kyllä. Tykkään vieläkin, mutta kyllä tä tästä. Mun sisällä kuplii kuitenkin jo ilo kesästä ja
      Ikävä
      12
      1124
    Aihe