Mikä näistä on paras 13w/55kg ja 160cm pitkälle pelaajalle, joka tykkää laukoa ranteella ja pelaa hyökkääjänä ( harjoitukset 5krt/vko):
- CCM RBZ light 60 / med 70
- Easton RS int 65
- Easton Mako grip int 65
- Bauer Totalone NXG int 67
- Bauer APX int 67
- Reebok 20k light 60 / med 70
Eastonin RS mailasta on kai tulossa uusi malli. Onko kellään tietoa milloin tulee myyntiin Suomeen ja paljon maksaa?
Mikä maila kannattaa ostaa?
16
1289
Vastaukset
- ei tietenkiäääääääää
joskus ja paljon
- hockkey98
tuleeko ennen joulua? ois kiva saada se joululahjaksi...
- Tami76
Rbz light, ylivoimaisesti paras noista
- nykysin apx
elä vaan osta 20k minulla särky 2viikon jälkeen ei mennyt takuusseen
- Easton-best
Rs2 on paras, olen käyttänyt sitä nyt pari viikkoa ja pakko sanoa, että se on paras maila ikinä!! kannattaa ostaa, itse tilasin paikallisesta urheilukaupasta.
- ....
Reebok 9a.i
- esff
bauer nexus 1000
- ccm u+cl
Eastonin rs mallista on jo tullut uusi malli easton rs2, kattokaa vaikka icehockeywarehousesta nii siellä on halpoja ja hyviä mailoja..
- ofifn
Ostakaa bauer vapor apx limited edition=LE maksaa vain 189€
- Apx LE&APX2
Ostasinko bauer apx le:n vai bauer apx2 joka tulee syyskuussa( siihen on kauan )
Vastatkaa!!!!! - Apx 2
Apx LE&APX2 kirjoitti:
Ostasinko bauer apx le:n vai bauer apx2 joka tulee syyskuussa( siihen on kauan )
Vastatkaa!!!!!Ostin eilen BAUER VAPOR APX 2 mailan! Makso vaan 175e (int)
- erkkilänmutsi
¨REEBOK 20K 85
- nxgtyyppi
Mun mielest sun kannattaa ostaa Bauer Totalone Nxg
- rbz3
rbz kanattaa ostaa
- Hoci
Suosittelen bauer Vapor x1
- 14Vhokari
Jos on paljon käyttörahaa niin suosittelen warriorin tuotteitq mutta noista suosittelisin ribcoria jos on hyvä taittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225614- 324960
- 292864
- 342384
- 372088
- 152038
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 261622
- 121621
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons301539