Te kaikki, jotka olette olleet vakavassa onnettomuudessa, haluaisin kysya teilta kokemuksianne ensihoidosta ja paivystyspoliklinikalta, jonne teidat vietiin.(mikali muistatte tilanteesta ylipaataan mitaan)
Esim.Kerrottinko teille, kuinka vakavasti olitte loukkaantuneet, mitka olivat tunteenne maatessanne hoidettavana?
Olisi mukava tietaa, potilaan nakokulma asiaan.
Kiitos vaivauteneille!
Ensihoito
3
1757
Vastaukset
- odottaa
koko viikon ennenkuin heräsin.
Se oli sellainen "ikkunallinen" huone.
Näin hoitsun, jolle tuli kiire kertomaan lekurille, että heräsin.
Sit taas meni filmi poikki.
Eipä siinä pulistu, valitan.- kirsikka
Vuosia sitten olin isäni kanssa autolla liikkeellä kun yhtäkkiä ilman syytä automme suistui ojaan pyörien ympäri.Minä olin 4 vuotias ja istuin takana turvaistuimessa,kolarin jälkeen isä ei puhunut mitään vaikka koitin huutaa.
Muistan etten saanut turvaistuimen vöitä auki
vaikka yritin jotta olisin voinut auttaa isää.
Ambulanssin tullessa minut nostettiin turvaistuimen kanssa autoon jossa tutkittiin,yritin katsoa isää mutta ei näytetty.
Sairaalassa muistan kun itkin ei sen takia että olisi sattunut vaan kun en saanut nähdä isää eikä kukaan kertonut mitään.
Minulle tuo oli järkytys kun sain katsella usean minuutin isää kahden metrin päästä voimatta edes silittää.En sitten myöhemminkään saanut sillä isä ei herännyt koomasta vaan kuoli viikon päästä.Isäni rakasti minua ja ajatteli aina parastani hän hankki minulle parhaan turvaistuimen mikä silloin oli saatavilla,mutta unohti itse turvavyönsä.
- peikko
mä oon tosi tyytyväinen "palveluun" ajoin pahan autokolarin ja kuin ihmeenkaupalla selvisin naarmuitta, shokissa olin tietenkin ja ensihoitajat sai tosi hyvin rauhoteltua ja tutkittua, koko ajan kerrottiin mitä tehään jne. Mulle jäi todella hyvä kuva, ei oltu liian asiallisia vaan heittivät hiukan huulta, tosin varmaan saadakseen mut rauhottumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3017624Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne855969Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1673538Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee321987Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1921875Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san191678- 361559
- 441484
- 221431
Heih! Vieläkö ehtii laittaa auringonkukat kasvamaan?
Kerkeekö auringonkukat kukkimaan, kun upottaa auringonkukan siemenet kävelyreittien varrella multiin? Vai onko jo ihan651398