Onkohan kenelläkään mitään mielikuvaa miten tuollaisesta 80-luvun volvo f407:stä säädetään jarrukenkiä lähemmäksi rumpua? Autossa nestetoimiset jarrut pyörissä, jarrukenkien alapäässä kiinteä vastakappale ja ei mitään säätörautaa/systeemiä kenkien välissä...
Volvo F407 jarrujen säätö
2
377
Vastaukset
Joissakin tuonikäisissä eri merkeissä oli sinä kengän puolivälissä mutteri jota käänsi niin se siirsi kenkää lähemmäksi rumpua, osassa malleissa se lukittui kitkalla ja toississa malleissa lukitusmutterilla.
Toimiva systeemi jos vain sai ne liikkeelle.- NightVisionSheep
Loppuviimeksi säätö löytyi työsylinterin sisältä; sylinterin sisällä on tappi joka menee molempien mäntien sisällä olevien seekeri renkaiden läpi. Renkaat ovat sen verran tiukat että mäntä ei jaksa palata juurikaan takaisin päin palautusjousen voimalla mutta tietenkin nestepaine voittaa helposti renkaiden kitkan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496545Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6612791Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831239Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.921197- 841195
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611113- 891100
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361089- 72992
- 228875