NIIN kertokaas jotain hyviä metallibändejä jossa olisi nainen murinalaulajana?
itse tiedän vaan:
ARCH ENEMY
THE AGONIST
iwrestledabearonce
NII KERTOKAAS VAA LISÄÄ BÄNDEJÄ
NAINEN MURINALAULAJANA?
8
250
Vastaukset
- WarPig
Holy Moses
Darkened Nocturn Slaughtercult
Derkéta
Gallhammer
Mythic - Myös Nainen
Siis MITÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH ????? Yksikään AKKA EI osaa MURINAA....Niinkuin MIEHET .
Amorphis Tomi Joutsen PARAS :D :D - zewelle
Vai ei osaa nainen murista!?! Tässä sulle yksi laulajatar, joka todellakin osaa!
http://www.youtube.com/watch?v=YJ1d6CR-xCo&feature=related
Täytyy myöntää, että tää bändi on kyl muutenkin ihan huippu :D - MUSICLOL
kiitti vastauksista!
hyvii bändejä laitoitte,lisää kommauksii vaa!
t.MUSICLOLMitä nyt itse olen viime aikoina kuunnellu joidenkin edellä mainittujen lisäksi:
Light this city
Bloodshoteye
Orphan hate
Belligerence http://bandzone.cz/belligerence
Lisää löytyy jos pistät youtubeen haun best "female singers in extreme metal" pitäis löytyy joidenkin kokoamia listoja, voi olla että löydät jotain mikä kiinnostaa itseäs.
- Sit on viel
Sit on viel näistä uudemmista sellanen kun Cerebral Bore jossa visiin on naismurisija vokalistina
- Alter Mann
Murinalaulaja..? Puhutteko te screamosta?:DD
- Fartandshite
Vulvarine mesmerize, Gehenna ultimatum, Antiholes ja Marchantaloh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225234- 254398
- 282541
- 342264
- 372008
- 151928
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191617- 121541
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211277Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101194