Tämä keskustelunavaus ärsyttää ehkä joitakin ihmisiä, mutta siitäkin huolimatta kerron, että olen kulkenut luonnossa kissani kanssa jo yksitoista vuotta. Kissa kulkee lähelläni vapaana ja tutkii omia asioitaan luonnosta ja minä kuljen kameran kanssa ja tutkin omia asioitani.
Tänään viimeksi olin tunnin ulkona kävelyllä luonnossa kahden kissani kanssa. Toinen on tämä, jonka kanssa olen jo yksitoista vuotta kulkenut ja toinen on uudempi tulokas ja tämä olikin oikeastaan niitä ihan ensimmäisiä retkiämme yhdessä. Kissa naukui koko alkumatkan, mutta rauhoittui sitten ja kulki mukanamme kiltisti.
Minulle luonto ja metsässä samoilu on tärkeää. Metsässä huokuu sellainen rauha, että mieli lepää ja sielu lepää. Suosittelen sitä kaikille.
Asun myös maalla ja lähelläni on kesällä paljon nurmikenttiä ja metsä, jossa ennen sai kulkea vapaasti, mutta jossa tänä päivänä on kulkukielto. on paljon erilaisia kenttiä, joita voi kissojen kanssa kiertää, on puisto, jossa voi kisujen kanssa kävellä, kunhan katsoo etteivät tee tarpeitaan sinne, ylipäätään on täällä on paljon paikkoja, joissa luonto on lähellä ja kävely on rauhoittavaa ja nautittavaa.
Kyllä aivan varmasti en ole ainoa, joka tällaisesta nauttii.
Luonnossa kulkeminen
1
126
Vastaukset
- wshb
Minä olen täysin samanlainen! Luonto ja metsät ym tälläiset ovat minulle hyvin tärkeitä. Kuljen luonnossa kameran kanssa, koska aina sieltä löytyy jotain mielenkiintoista.
Olen 15v turusta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477735
- 334283
- 573765
- 503220
- 172906
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons692636- 642518
- 582469
- 402349
- 162306