moi mulla ois pikaista asiaa eli vastatkaa heti jos tiiätte paljonko kulman nypintä pinsetit maksaa esim citymarketissa tunnin päästä meen ostaa koska mulla on sillon sinne autokyyti joten vastatkaa äkkiö pliiis=))))
onneton
auttakaaäipojhgjk
1
195
Vastaukset
- .................
Näin nopealla vastausajalla et saa vastauksia, turhaa kysellä. Hinta selviää siellä cittarissa nopeammin.
Toivottavasti ymmärsit ostaa halvimmat aivan tavalliset pinsetit. Ne ovat paremmat käytössä kuin mitkään automaattipinsetit, rahat menee vain hukkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224644- 203785
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082474- 272201
- 342054
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 371858
- 151738
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191517- 121391