Kirpputoreja Raaseporissa?

Taru Anneli

Hei!
Olemme perheen kanssa tulossa Raaseporiin loppuvuodesta,ja kysyisinkin nyt,että onko Raaseporissa kirpputoreja ja missä ne sijaitsevat?

11

2286

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joskus oli

fiskarsin tori oli ja meni...

• Juuuli.

Onhan niitä muutamia, Karjaalla.. olisko joku 4. Pieniä mut kuiteskin.

• bami

Raaseporin suurkirppis Hangontie 940 (karjaantie 1015) www.raaseporinsuurkirppis.fi

• kirppiksetonkivoja

Karjaalla useita aivan ihania kirppiksiä!
      Esimerkiksi Karjaan keskustan alueella löytyy karisma-kirppis, leffateatteri Bio Pallaksen vieressä oleva huippukivakirppis jonka nimeä en just muista, Kanavatorin lähetystyö kirppis (avoinna ainoastaan kahtena päivänä viikossa kannattaa tarkistaa), antikvariaatteja, vanhojen kirjojen ihana kauppa ja vaikka mitä jänskää löytyy Karjaalta !!! Asiakaspalvelu ja meininki kirppiksillä vailla vertaa !!

• RaigoÄmblik

Sis ei ole midagi kirbukas:(((

• T-Saari

Vanha ketjuhan tää jo on, mutta onhan Tammisaaressa ainakin Kungsgatanin ja Drotningsgatanin välissä se museoalue joka toimii kirppiksenä. Ja sit löytyy myös Emmaus. Rautatienkadun ja Kreivi Moritzin kadun kulmassa on vielä "Leipomo", jossa toimii joku kirppis.

• pirkkiskirp

Tää nimimerkki taru Anneli on joku häiriintynyt. Kyselee näitä kirpputoreja aika monen kaupungin keskusteluissa.... huvisa tietysti kullakin :)

• josonharrastaja

Nooh...ehkä hän (toi taru anneli) on kirppisharrastaja joka tykkää kiertää näitä kirppiksiä?
        Onhan sellaisia ihmisiä paljon joilla on kirpparit harrastuksena.

• cirbbis

Ihan paras kirppispaikka kyllä!

• kirrppari

Raaseporin kirppari meni konkkaan, kun kellään siellä ei ole ylimääräistä tavaraa...tai jos on, niin kellään muulla ei ole varaa ostaa sitä, paitsi itse myyjällä.
      Paria vanhempaa muijaa sinne tarjottiin, mutta ei kuulemma huolittu.

• NaapurinMake

Onhan siellä se Sineaaria mutta siellä saa varautua jos myy että tavarat "katoaa". Itse huomasin kun olen ostanut että kuitissa ja tuotteissa on eri myyjänumero sattunut olemaan. Eli kenelle mahdetaan nekin tilittää koska tavaran myyjä tuskin koskaan saa ne. Muutenkin aika ikävä kuunnella kun työntekijä valittaa paskaa palkkaansa ja työnantajaansa kun olet kassajonossa. Oli todella ennen huomattavasti parempi palvelu siellä pari vuotta sitten. Itse pääosin asiakkaana Ruukkikirppiksellä sekä Suurkirppiksellä ollut. Molemmissa asiallinen ja huolellinen suhtautuminen myyjien tavaroihin ja valvonta toimii hävikkien suhteen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5604
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      32
      4940
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2834
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2384
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2078
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2038
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1657
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1621
    9. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      26
      1582
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1509
    Aihe