Mehupaasto alkoi ma 5.11.1012

Aloitin eilen Vogelin mehupaaston. Olen paastoillut useita kertoja ja aina huikein tuloksin. Olo ihana, kevyt ja virkeä. 10 vrk ollut tyypillisin aika, pisin 21 päivää. Nyt tavoite 14 vrk. Kiloja lähtenyt 7-12kg joista takasin tullut paaston jälkeen 2-3kg nesteitä.
Kahvit ja muut jätin jo perjantaina ja sitä aamukahvia kyllä mieli tekis....nam!!
En kyllä niitä kasvisliemilitkuja edelleenkään pysty juomaan ja ne jäi kaupan hyllylle mutta ananasmehu, rypälemehu, hedelmä "teetä" ( ei teiiniä eikä siis tee)
punajuurimehu, porkkanamehu sekä cyrana ja Molkosan uute mukana taas paastossa ja ihanat huuhtelut. Tosin nyt olen tehnyt illalla ja aamulla en ehtinyt joten kohta sekin riemu edessä.
2.päivä: Sorruin kaupan mehuujäähän kun nälkä iski... nooh ei se paastoa kaada. Kivasti autto päänsärkyyn =) Vaaka näytti -0.8kg mutta se taitaa olla suolen tyhjenemisen tulos....
Hyvin menee muuten mutta alussa tässä vasta ollaankin. Jatkoa seuraa.....

7

343

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3.paastopäivä
      Vaaka näyttää -2,9 kg Nesteitä poistunut, rasvaa ei vielä varmasti ole ehtinyt palaa paljoakaan. Nälän tunne onläsnä mutta sitä odotinkin. Hurjaa päänsärkyä ei ole ollut mikä ennen mutta pientä päänsärkyä. Olo muuten ok ja tämä aivan mahtavaa ja eroaa edellisistä paastoista. Ehkä vaikuttaa viikon valmistautuminen tähän. Yleensä olen valmistautunut pari päivää. Tomaattimehu oli hyvää, kivan suolaista ja lämmitettynä (mikrossa) melkein tuntu ruoalta. Namnam
      Pojalle kokkaus tekee kipeetä kun lihapullaa ja nakkia laittaa...kyllä tekis ite mieli purasta palanen kanssa...MUTTA ei.... vielä 11 päivää jäljellä =)

• 4. Paastopäivä -3,2kg
      Ei päänsärkyä mutta hiemam väsymystä. Huomasin että olen juonut mehuja liian vähän siispä skarppaamme =)
      ei nälkä mutta mielitekoja tässä väistellään.... :)

• 5. Paastopäivä -4.0kg
      Väsymys alkaa häipyyn ainakin nyt aamulla on olo virkeä. Kieli on inha..(yääääk!)
      Kohta alan siis haiseen, hyihyi.. eli kaikki moska alkaa poistuun elimistöstä, huippua! PItänee käydä pari kertaa suihkussa siis päivisin eikä pahaa tekis saunakaan... Valintatalossa oli tarjous 1,99 (litra) Porkkana-omena täysmehu. Ei lisäaineita eikä lisättyä sokereita ja vähemmän kaloreita kun Vogelin ananasmehussa. Löysin pari muutakin hyvää mehua ( tuorepuristettua appelsiinia, ei lisäaineita eikä lisättyjä sokereita) Paino tippuu joten näkyy toimivan =)

• 6. paastopäivä -4,7kg
      Ei päänsärkyä edelleenkään. Yöunet jäi lukemisen takia muutamaan tuntiin joten väsy on hurrrrrja!
      Ei ole kummonen nälkä ja kiloja lähteny ihan kivasti. Kuulemma olen kutistunut kauheesti (hahhaa..kiva kuulla mutta en ny nii kauheesti viälä.) Lähtöpaino 75 ja nytten 70,3. Mutta ihan kivasti kuudessa päivässä vaikka paasto ei laihdutuskeino olekkaan mutta miellyttävä sivutuote puhdistumiselle=)

siijuu =)

• 7. paastopäivä -5.3kg
      Hyvä olo. Juon pääosin sitä porkkana-omenamehua maistuu hyvälle sekä yrttiteetä (missä ei siis teetä vaan yrttejä only) Myös porkkana ja punajuurimehu menee kivasti. Suolihuuhtelut teen 1-2krt päivässä. Viimeyön nukuin hyvin tais tulla 9h unta no mitä havahduin pojan unihöpötyksiin (heh)
      Ja mehupaasto jatkuu edelleen... =)

• 9. paastopäivä -5.5kg
      Ihan kiva olo eipä kummallisia päivittämisiä.
      Edelleen jatketaan. huomena onkin täys 10 tullu päivissä täyteen, jeee!!!

• k.kiusaantunut1

marimami74, mitä nyt kuuluu? Jos oikein ymmärsin sinun paino on siinä 70 tietämissä ollut. Onko kiloja tullut nyt paaston jälkeen takaisin? Mietin tuossa että mikähän pituutesi mahtaa olla?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4955
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      505
      1587
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1090
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      933
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      901
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      850
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      49
      776
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      728
    Aihe