Sori että olen ulkona kuvioista, mutta omasta etsikkoajasta on yli 12v.
Kyseessä on 31v työkaveri joka on todennut että olisi aika saada elämänkumppani,
Tiedot:
* Koulutettu, osaa keskustella aivan mistä tahansa kunhan annetaan 30min varoitus googlailuun
* Sivistynyt, ei munaa itseään isonkaan porukan edessä
* Osaa käyttäytyä
* Ei alkoholiongelmaa, voisin sanoat että huomattavasti paremassa kunnossa kun tätä ilmoitusta kirjoittava.
* Vakaa työpaikka ja ansaitsee ihan kivasti
* Ei aikasempia parisuhdesotkuja
Mikä on oikea foorumi 31v insinöörille hakea vaimoa?
Jos ylläoleva ei kiinnosta et ole kohdeyleisöä.
Puumat: tämä ilmoitus ei ole teille, poju hakee samanikäistä ei kouluttajaa,
Mikä on oikea paikka hakea vaimoehdokasta
225
8605
Vastaukset
- tytsykkä91
mites ulkonäkö?
- Naisten kieltä
= kalun koko?
- Lissu-vanhapiika
Naisten kieltä kirjoitti:
= kalun koko?
Täällähän minä !
- puumasi
= kalun koko?
Jotain vikaa,
jos yli 30v. "pojulla" ei ole naista? Koulutustarvetta kuitenkin joillain osa-alueilla?
Miten sujuu seksi, ruuanlaitto, pyykinpesu, siivous? - tää on niin tätä
= kalun koko?
kalun koko = huumorin taju
Jokainen nainen mainitsee miehen tärkemmäiksi ominaisuudeksi huumorin tajun puumasi kirjoitti:
Jotain vikaa,
jos yli 30v. "pojulla" ei ole naista? Koulutustarvetta kuitenkin joillain osa-alueilla?
Miten sujuu seksi, ruuanlaitto, pyykinpesu, siivous?Kyllä ton ikänen osaa tehdä jo kaikki ja enemmänkin mut syy voi olla juuri siinä että kun on koulutusta ja hoitaa kotiaskareet mallikkaasti niin sit ei löydykkään...
Rentut yleensä löytää ja niiden ei tarvitse olla yksin... niillä naisia riittää...- vcxvcxvcx
tää on niin tätä kirjoitti:
kalun koko = huumorin taju
Jokainen nainen mainitsee miehen tärkemmäiksi ominaisuudeksi huumorin tajunKalun koko taitaa olla aika pitkälti sama asia kuin ulkonäkö. Kunhan se ylittää tietyn rajan, se ei ole enää lainkaan tärkein ominaisuus.
- mies32
Mistä 31v "poju" uskoo löytävänsä ikäisensä, joka ei kouluta häntä kokemuksesta roikkuvilla rinnoillaan?
- belaruskaja
venäjältä kyllä on vara valita,eikä mitään maatiais lehmiä.itsellä ollut noin 10 vuotta.
- Ahaa....
belaruskaja kirjoitti:
venäjältä kyllä on vara valita,eikä mitään maatiais lehmiä.itsellä ollut noin 10 vuotta.
Kiertoonko olet lehmääsi laittamassa?
- bambinaabordo21
yökerho on paljon parempi paikka
- SolitaryMan1977
Ainoastaan ja vain unimaailmasta tai ulkomailta. Suomalaisille naisille ei kelpaa muutakuin lihaksikas, isomunainen, yli-itsevarmasti käyttäytyvä mies. Muunlaiset miehet eivät aiheuta naisissa minkäänlaisia tuntemuksia.
" Ei aikasempia parisuhdesotkuja"
Jos toi tarkoittaa että on kokematon, niin naisille ei kelpaa.
Yhteenvetona voisi sanoa, että Suomesta on mahdotonta löytää naista ellei satu kuulumaan siihen pieneen marginaaliseen ryhmään miehiä, jotka sytyttävät naisen.- nainen 23 v
Älä yleistä.. Minulle millään muulla ei ole merkitystä kuin kemialla ja korvien välillä. On aivan sama minkä näköinen mies on, kunhan kemiat toimivat. En ihastu ulkonäköön. Olen tullut siihen tulokseen, että lihaksikkaat ja yli-itsevarmasti käyttäytyvät miehet ovat keskimääräistä vähä-älyisempiä. He ovat usein myös pinnallisia mieshuoria.
Kyllä Suomesta löytyy myös meitä, jotka näkevät ihmisessä muutakin kuin kuoren. Mutta se mistä meidät löytää, onkin kinkkisempi juttu.. :) - Ai miks oon sinkku
Ei muuten pidä paikkaansa tuo "Suomalaisille naisille ei kelpaa muutakuin lihaksikas, isomunainen, yli-itsevarmasti käyttäytyvä mies" ainakaan sen jälkeen kun on tälläisen kanssa ollut.
Koska yleensä tämä yli-itsevarmuus on vain feikkiä. Alla on täysin epävarma mies jonka on jostain syystä esitettävä sellaista. Aidosti itsevarma mies on täysin eriasia.
lihaksikas taas kertoo siitä että pitää kunnostaan huolta elää terveempänä ja pidempään joka on jälkeläisten kannalta elintärkeää, mutta jos se on mennyt yli kertoo naiselle sitä että itsevarmuus perustuu siihen ja on täysin röyhkeä sika jolla ei ole aivoja. yksi tähän lisättynä on tatuoinnit. todella turn off.
Isot munat taas on sellainen samanlainen asia kun naisella isot rinnat ja litteä vatsa. ruumiinosa joka kohottaa itsetuntoa. Aika säälittävää jos itsetunto perustuu omiin sukupuoli elimiin ja usein on vielä ihan huono sängyssä.
kyllä sellainen mies joka on ehkä mieluummin tavallisen näköinen, on onnellinen siitä mitä tekee kuten työnsä,ei koe tarvetta vähätellä naisia tai muita ihmisiä yleensäkään on sellanen mitä naiset arvostaa oikeasti. harmi vain että nämä miehet eivät osaa iskeä naista tai pääse edes lähistölle. - SolitaryMan1974
ihan vain sopusuhtaisen lihaksikas ja itsevarma riittää kyllä. Molempiin voi itse vaikuttaa.
- 77888999999999999999
nainen 23 v kirjoitti:
Älä yleistä.. Minulle millään muulla ei ole merkitystä kuin kemialla ja korvien välillä. On aivan sama minkä näköinen mies on, kunhan kemiat toimivat. En ihastu ulkonäköön. Olen tullut siihen tulokseen, että lihaksikkaat ja yli-itsevarmasti käyttäytyvät miehet ovat keskimääräistä vähä-älyisempiä. He ovat usein myös pinnallisia mieshuoria.
Kyllä Suomesta löytyy myös meitä, jotka näkevät ihmisessä muutakin kuin kuoren. Mutta se mistä meidät löytää, onkin kinkkisempi juttu.. :)"Minulle millään muulla ei ole merkitystä kuin kemialla ja korvien välillä. On aivan sama minkä näköinen mies on, kunhan kemiat toimivat. En ihastu ulkonäköön."
Just näin ne naiset sanovat. Ne kemiat tosiaankin ja se mitä siellä korvien välissä !!!!
Mutta pitää huomata se, että naiset sanovat haluavansa yhden laisia miehiä(niitä miehiä joita he ihan tavallisiksi hyvällä itsetunnolla varusteuiksi sanovat, miehiä jotka n.s 'tietävät mitä tahtovat ja miten sen saa'), mutta he oikeasti haluavatkin ihan toisenlaisia miehiä ja käytännössä päätyvät kolmannen laisten miesten käyttöön niin kauaksi aikaa kuin he näille sattuvat kelpaamaan.
Ellei aloittaja ole poikkeuksellisen hyvän näköinen ja komea niin voi hänellä olla vaikeuksia löytää edes niitä rumia naisjätteitäkään joita henelle edes periaatteessa tuossa vaiheessaan enää tarjolla voi olla. - nainen 23 v
77888999999999999999 kirjoitti:
"Minulle millään muulla ei ole merkitystä kuin kemialla ja korvien välillä. On aivan sama minkä näköinen mies on, kunhan kemiat toimivat. En ihastu ulkonäköön."
Just näin ne naiset sanovat. Ne kemiat tosiaankin ja se mitä siellä korvien välissä !!!!
Mutta pitää huomata se, että naiset sanovat haluavansa yhden laisia miehiä(niitä miehiä joita he ihan tavallisiksi hyvällä itsetunnolla varusteuiksi sanovat, miehiä jotka n.s 'tietävät mitä tahtovat ja miten sen saa'), mutta he oikeasti haluavatkin ihan toisenlaisia miehiä ja käytännössä päätyvät kolmannen laisten miesten käyttöön niin kauaksi aikaa kuin he näille sattuvat kelpaamaan.
Ellei aloittaja ole poikkeuksellisen hyvän näköinen ja komea niin voi hänellä olla vaikeuksia löytää edes niitä rumia naisjätteitäkään joita henelle edes periaatteessa tuossa vaiheessaan enää tarjolla voi olla.Viimeisin ihastukseni oli ylipainoinen mies, jota ei todellakaan voisi sanoa komeaksi. Itse olen hoikka, kauniiksikin kehuttu nainen. Että näin!
- Stella Polaris
"Minulle millään muulla ei ole merkitystä kuin kemialla ja korvien välillä. On aivan sama minkä näköinen mies on, kunhan kemiat toimivat. En ihastu ulkonäköön."
Ellei aloittaja ole poikkeuksellisen hyvän näköinen ja komea niin voi hänellä olla vaikeuksia löytää edes niitä rumia naisjätteitäkään joita henelle edes periaatteessa tuossa vaiheessaan enää tarjolla voi olla.Kauneus on katsojan silmässä. Ei jokaisella miehellä ja naisella ole samanlainen maku. Ja kyllä oikeanlainen luonne kompensoi aika paljon ulkonäköä :)
- roskapostirobotti1
Ai miks oon sinkku kirjoitti:
Ei muuten pidä paikkaansa tuo "Suomalaisille naisille ei kelpaa muutakuin lihaksikas, isomunainen, yli-itsevarmasti käyttäytyvä mies" ainakaan sen jälkeen kun on tälläisen kanssa ollut.
Koska yleensä tämä yli-itsevarmuus on vain feikkiä. Alla on täysin epävarma mies jonka on jostain syystä esitettävä sellaista. Aidosti itsevarma mies on täysin eriasia.
lihaksikas taas kertoo siitä että pitää kunnostaan huolta elää terveempänä ja pidempään joka on jälkeläisten kannalta elintärkeää, mutta jos se on mennyt yli kertoo naiselle sitä että itsevarmuus perustuu siihen ja on täysin röyhkeä sika jolla ei ole aivoja. yksi tähän lisättynä on tatuoinnit. todella turn off.
Isot munat taas on sellainen samanlainen asia kun naisella isot rinnat ja litteä vatsa. ruumiinosa joka kohottaa itsetuntoa. Aika säälittävää jos itsetunto perustuu omiin sukupuoli elimiin ja usein on vielä ihan huono sängyssä.
kyllä sellainen mies joka on ehkä mieluummin tavallisen näköinen, on onnellinen siitä mitä tekee kuten työnsä,ei koe tarvetta vähätellä naisia tai muita ihmisiä yleensäkään on sellanen mitä naiset arvostaa oikeasti. harmi vain että nämä miehet eivät osaa iskeä naista tai pääse edes lähistölle.Tuossa on vain se juttu, että naisten arvioima yli-itsevarmuus on usein vähän eri kuin miesten arvioimana. Naisilla yli-itsevarmuutta on vain sellainen täysin koomisen puolelle menevä, tai sitten sellainen, jossa show'n takaa kuultaa selvästi pieni epäröinti.
Jos mies jäätävällä pokalla kovaa show'ta, eikä ote herpaannu hetkeksikään, moni nainen ottaa sen ihan positiivisesti. - siirry treffeihin
"...jotka sytyttävät naisen"
Mikä saa naisen syttymään. Siinäpä pähkinä purtavaksi. monet hienot listat yms eivät kerro koko totuutta asiasta. Laiffissa saattaa mennäkin toisin. Enkä sitten usko tutkimustuloksiin tai formooneihin tai ferrosulfaatteihin vai mitä ne nyt olikaan. Niihin hajuihin :)
Sitähän saattaa syttyä, vaikkei haluaiskaan ja jarruttelee sit. Ja vasen aivolohko ei oo yhteistyö halukas vaikka oikea ois innokas. Ja aivokurkiainen siinä välissä on helisemässä ja yrittää olla välittäjänä :) Ei ole ihme, jos on lievä ristiriitatilanne kentällä. - 10vee sinkkuna
Ai miks oon sinkku kirjoitti:
kyllä sellainen mies joka on ehkä mieluummin tavallisen näköinen, on onnellinen siitä mitä tekee kuten työnsä,ei koe tarvetta vähätellä naisia tai muita ihmisiä yleensäkään on sellanen mitä naiset arvostaa oikeasti. harmi vain että nämä miehet eivät osaa iskeä naista tai pääse edes lähistölle."ainakaan sen jälkeen kun on tälläisen kanssa ollut" Eli kuitenkin vähän kiehtoo..?
Teineille se suotakoon, kyllä elämä opettaa. Mutta eikö naiset erota narsistin jo kilometrin päästä? Näin olen luullut ja kuullut. Silti nämä jumalasta seuraavat tuntuvat olevan kovassa suosiossa.
Tekstisi loppu osaan yhdyn täysin, tänään olin tilanteessa jossa oli n.5 miestä ja 10 naista. Yksi pitkä katse erään kanssa, ja ikäänkuin "näin hänen läpi" muut naiset ei herättänyt minkäänlaisia tunteita. Jutustelumme vain vahvisti käsitystäni, meillä synkkas erittäin hyvin. Eikä hän ollut se kaikista kaunein, enkä minä edes rumin. En mä vain osannut iskeä, siis edes yrittää. Onko se aina miehen vastuulla? - nöh...nöh...röh..nöh
nainen 23 v kirjoitti:
Viimeisin ihastukseni oli ylipainoinen mies, jota ei todellakaan voisi sanoa komeaksi. Itse olen hoikka, kauniiksikin kehuttu nainen. Että näin!
olisit laittanut ukon ulkoruokintaan, mutta mitä sillä ulkonäöllä on valiä, jos et itsekään ole kovin kauneudella pilattu, ja voihan sitä ihastua vaikka joulusikaan, ja pistää sian sitten lihoiksi, kun nälkä yllättää.
- hyeena5
nainen 23 v kirjoitti:
Kyllä Suomesta löytyy myös meitä, jotka näkevät ihmisessä muutakin kuin kuoren. Mutta se mistä meidät löytää, onkin kinkkisempi juttu.. :)Sinä oletkin vielä nuori. Yli 40-kymppisillä naisilla kriteerit ovat sellaiset, että ihan turha taviksen vaivautua ja varsinkaan jos on lapsia huollettavana. Kyllä se on lähdettävä Venäjälle tai filippiineille. Itse en enää viitsi vaivautua suomalaisten perään!!
- röh...nöh..
nainen 23 v kirjoitti:
Viimeisin ihastukseni oli ylipainoinen mies, jota ei todellakaan voisi sanoa komeaksi. Itse olen hoikka, kauniiksikin kehuttu nainen. Että näin!
pimeässäkö ihastuit, vai sokeako olet, mutta mitä väliä sillä miehen ulkonäöllä on jos itse et ole kauneudelle pilattu, ja voihan sitä ihastua vaikka sikaan, ja jos nälkä yllättää, niin laita sika lihoiksi .
- Pää kiinni pelle
"Suomalaisille naisille ei kelpaa muutakuin lihaksikas, isomunainen, yli-itsevarmasti käyttäytyvä mies."
Älä nyt viitsi taas luritella tuota p*skaa. Käytä daiju silmiäsi ja katso millaisia miehiä naisten käsipuolesta oikeasti löytyy. Ovatko kaikki tuollaisia? Onko edes suurin osa sellaisia? No ei ole ei, mutta pakko vaan jankuttaa tuota p*skaa. - hajoa siihen
10vee sinkkuna kirjoitti:
"ainakaan sen jälkeen kun on tälläisen kanssa ollut" Eli kuitenkin vähän kiehtoo..?
Teineille se suotakoon, kyllä elämä opettaa. Mutta eikö naiset erota narsistin jo kilometrin päästä? Näin olen luullut ja kuullut. Silti nämä jumalasta seuraavat tuntuvat olevan kovassa suosiossa.
Tekstisi loppu osaan yhdyn täysin, tänään olin tilanteessa jossa oli n.5 miestä ja 10 naista. Yksi pitkä katse erään kanssa, ja ikäänkuin "näin hänen läpi" muut naiset ei herättänyt minkäänlaisia tunteita. Jutustelumme vain vahvisti käsitystäni, meillä synkkas erittäin hyvin. Eikä hän ollut se kaikista kaunein, enkä minä edes rumin. En mä vain osannut iskeä, siis edes yrittää. Onko se aina miehen vastuulla?Se on aina miehen vastuulla.
- En usko en..
siirry treffeihin kirjoitti:
"...jotka sytyttävät naisen"
Mikä saa naisen syttymään. Siinäpä pähkinä purtavaksi. monet hienot listat yms eivät kerro koko totuutta asiasta. Laiffissa saattaa mennäkin toisin. Enkä sitten usko tutkimustuloksiin tai formooneihin tai ferrosulfaatteihin vai mitä ne nyt olikaan. Niihin hajuihin :)
Sitähän saattaa syttyä, vaikkei haluaiskaan ja jarruttelee sit. Ja vasen aivolohko ei oo yhteistyö halukas vaikka oikea ois innokas. Ja aivokurkiainen siinä välissä on helisemässä ja yrittää olla välittäjänä :) Ei ole ihme, jos on lievä ristiriitatilanne kentällä.Minäkään en usko että miehellä on sielu.
- dhfadhf
Ellei aloittaja ole poikkeuksellisen hyvän näköinen ja komea niin voi hänellä olla vaikeuksia löytää edes niitä rumia naisjätteitäkään joita henelle edes periaatteessa tuossa vaiheessaan enää tarjolla voi olla.Sepä se, kun kemia = ulkonäkö.
Näin siis oikeasti ja yleensä.
Toki voi yleistää, kun kyse on suurimmasta osasta. - Oikea Tosimies71
"ainakaan sen jälkeen kun on tälläisen kanssa ollut" Eli kuitenkin vähän kiehtoo..?
Tekstisi loppu osaan yhdyn täysin, tänään olin tilanteessa jossa oli n.5 miestä ja 10 naista. Yksi pitkä katse erään kanssa, ja ikäänkuin "näin hänen läpi" muut naiset ei herättänyt minkäänlaisia tunteita. Jutustelumme vain vahvisti käsitystäni, meillä synkkas erittäin hyvin. Eikä hän ollut se kaikista kaunein, enkä minä edes rumin. En mä vain osannut iskeä, siis edes yrittää. Onko se aina miehen vastuulla?"Ajisko" tämän 10vee sinkkuna nimimerkin takana? Olet ollut sinkkuna varmaan pian tuon 10-vuotta? Et kelpuuttanut minua ja nyt alan sen hiljalleen hyväksyä-ymmärrä en koskaan.
- valitettavasti1
dhfadhf kirjoitti:
Sepä se, kun kemia = ulkonäkö.
Näin siis oikeasti ja yleensä.
Toki voi yleistää, kun kyse on suurimmasta osasta.Toi kemia = ulkonäkö on kyllä miehen mielipide.
Teillehän ne tissit, naama ja perse merkitsee enemmän kuin naisen persoona. ja millä perustelet ton , ettei muut kelpaa? anteeksi mutta minä en ainakaan etsi lihaskimppua oksettaa ajatuskin sellaisesta , minulle kelpaa hyvin sellainen mies jolla on massua jonka päällä saa pitää päätään, rakastan sitä valitettavasti, mutta kaikki sellaiset miehet on varattu tai eivät halua minua... joudun olemaan aina yssin
- naurettavaa!
Juu eli koska 80 prossaa suomalaisista on parisuhteessa, se tarkoittaa, että 80 prossaa suomalaisista miehistä on lihaksikkaista, isomunaisia ja yli-itsevarmoja. Täytyy sanoa, että en minä vain ole moista huomannut tuolla ulkona kuljeksiessani... :D
- miten vaan
Tekstisi loppu osaan yhdyn täysin, tänään olin tilanteessa jossa oli n.5 miestä ja 10 naista. Yksi pitkä katse erään kanssa, ja ikäänkuin "näin hänen läpi" muut naiset ei herättänyt minkäänlaisia tunteita. Jutustelumme vain vahvisti käsitystäni, meillä synkkas erittäin hyvin. Eikä hän ollut se kaikista kaunein, enkä minä edes rumin. En mä vain osannut iskeä, siis edes yrittää. Onko se aina miehen vastuulla?@10vee sinkkuna: Ei kai sitä naista tällä välin maa ole niellyt? :-) Olen oppinut, että jos törmään todella mukaviin kenkiin, ne kannattaa ostaa, vaikkei sillä hetkellä niitä tuntuisi tarvitsevankaan.
Taitaa se ainakin tässä tapauksessa olla sinun vastuullasi. Ota selvää onko se vapaa ja mietit sopivan tavan, jolla ottaa yhteyttä ja pyytää jonnekin kahville tms. Varmasti esim. spostiosoitteen jotain kautta saat. Jos hän meiliin vastaa myöntävästi, ainakin hän todella haluaa tulla.
Jos teillä kerran synkkasi silloin, niin eiköhän se siitä jotenkin etene omalla painollaan.
Tsemppiä! - 10vee sinkkuna
miten vaan kirjoitti:
@10vee sinkkuna: Ei kai sitä naista tällä välin maa ole niellyt? :-) Olen oppinut, että jos törmään todella mukaviin kenkiin, ne kannattaa ostaa, vaikkei sillä hetkellä niitä tuntuisi tarvitsevankaan.
Taitaa se ainakin tässä tapauksessa olla sinun vastuullasi. Ota selvää onko se vapaa ja mietit sopivan tavan, jolla ottaa yhteyttä ja pyytää jonnekin kahville tms. Varmasti esim. spostiosoitteen jotain kautta saat. Jos hän meiliin vastaa myöntävästi, ainakin hän todella haluaa tulla.
Jos teillä kerran synkkasi silloin, niin eiköhän se siitä jotenkin etene omalla painollaan.
Tsemppiä!Katsos, asiallinen kommentti vihdoin! En suinkaan jättänyt asiaa sikseen, sen verran stalkkasin että sain tietää hänen asuvan eri paikkakunnalla. Liian kaukana, hänellä työ siellä ja minulla täällä. Mutta jäi tästä nyt muutakin kuin luu käteen, oli hyvä muistutus et kelloa ei voi kääntää taaksepäin, ja ensi kerralla teen niistä kengistä tarjouksen :) Ei siinä mitään menetä, eikä itsetunto romahda jos pakit tulee.
Mutta palataanpas tilanteeseen. Itse aloitin, järkkäilin hänet treeniparikseni, tietenkin tunkeilematta ja ilmeisesti onnistuinkin luomaan illuusion että tilanne oli täysin spontaani. Ja juttu luistikin odotettua paremmin, ihan aitoon naureskeluun asti. Huomasin kyllä eleistä ettei tunne ollut yksipuolinen. Vilpitöntä hymyä ja syviä katseita. Piti mua hieman hassuna mut ei pellenä, välillä pysyttiin asiassakin :)
En ole mikään nössö, mut sen verran ujo että se loppusilaus jäi tekemättä.
Joten onko aivan absurdi ajatus että jos hyvin synkkaa ja nainen huomaa miehen hieman ujostelevan kysyä sitä mitä hän ehkä odottaa, tekisikin sen itse eikä odottaisi? Tai mennä jopa iskemään mies? Onko mahdolliset pakit naisen itsetunnolle kenties kohtalokkaampaa kuin miehen? Onko naiset keskimäärin miehiä ujompia vai onko tämä perintöä luolamies meiningistä, nainen odottaa että tulee nuijasta päähän ja mies vie luolaansa :) Tai jotain muuta? Osaisiko joku kertoa hieman takemmin, kuin että se nyt on vaan niin, hajoa siihen?
- ai miks on sinkku?:D
valitettava tosiasia on se että kaksi ihmistä voi muodostaa parisuhteen tarvitaan ihatumisen tunne että jaksaa tutustua toiseen ihmiseen siinä mielessä. Mikä sitten tälläisen tunteen luo onkin mysteeri itselleni.
kuten minä voisin ihan hyvin olla kuvailemasi miehen kanssa ja perustaa perheen ja olla vaimo..mutta itselleni on todella myrskyisä menneisyys niin parisuhde rintamalla kun muutenkin..olen onnistunut kyllä kouluttamaan itseni ja harrastuksia on lähinnä liikuntaan liittyen, ja olen fyysisesti hyvässä kunnossa enkä ravaa baareissa..harva mies vain kestää menneisyyteni varsinkaan mies jolla ei ole mitään kokemusta ja meitä on monta joilla on mennyt vähän käteen parisuhteet lievästi sanottuna. tästä syystä tämä kaveri varmaan olisi tossun alla alta aika yksikön koska minä tarvitsen oikeudentajuisen luotettavan mutta vahvan perheen pään. en tiä onko hän sellainen vai eikö, mutta voisin kuvitella jos ei mitään kokemusta ole ei pysty käsittämään naista.- yumx.
Mikä siinä menneisyydessäsi niin kauheaa on? Paljon seksisuhteita? Ulkomaalaisia partnereita?
Kun mies täyttää kolmekymmentä, alkaa hän ymmärtää olla kysymättä menneisyydestäsi. Ja sinunhan ei pidä mennä kertomaan jos ei kerran kysytä. Turha sitä on fitutuksen aiheita toiselle väkisin tunkea. - yx n. 35v
yumx. kirjoitti:
Mikä siinä menneisyydessäsi niin kauheaa on? Paljon seksisuhteita? Ulkomaalaisia partnereita?
Kun mies täyttää kolmekymmentä, alkaa hän ymmärtää olla kysymättä menneisyydestäsi. Ja sinunhan ei pidä mennä kertomaan jos ei kerran kysytä. Turha sitä on fitutuksen aiheita toiselle väkisin tunkea.En ole ed. kirjoittaja, mutta olen ollut jo kahdesti naimisissa. Siinä esim. saattaa olla jonniinverran sulattelemista miehellä eikä tuota ehkä salatakaan voisi. Se kai siinä on positiivista, etten oo kapakoissa juossut? Yrittänyt mutta epäonnistunut. :(
- Mikäli naisella
yumx. kirjoitti:
Kun mies täyttää kolmekymmentä, alkaa hän ymmärtää olla kysymättä menneisyydestäsi. Ja sinunhan ei pidä mennä kertomaan jos ei kerran kysytä. Turha sitä on fitutuksen aiheita toiselle väkisin tunkea.on ollut paljon seksisuhteita esim. mustien meisten kanssa, kyseessä on yleensä fetissi.
Se ei katoa koskaan.
Once you go black, you never go back - pitää erittäin hyvin paikkansa. Ne naiset kannattaa jättää rauhaan. Lost souls.
Kukaan ei tietenkään estä ketään olemasta masokisti:) - hsghsgh
prostituoitu tai jopa entinen naisvanki. nää nyt ois oikeestaan ainoot asiat joita en jaksais sulatella naisen menneisyydestä. mutta enpä tälläisiä kyllä osaisi keltään kyselläkkään:).
"en tiä onko hän sellainen vai eikö, mutta voisin kuvitella jos ei mitään kokemusta ole ei pysty käsittämään naista. "
heh, ihan peruslaatua munki eka suhde oli. toi nyt kuulostaa koiran tai jonku muun elukan kouluttamiselta toi sun "naisen käsittely" - Rasvanahoille kelpaa
hsghsgh kirjoitti:
prostituoitu tai jopa entinen naisvanki. nää nyt ois oikeestaan ainoot asiat joita en jaksais sulatella naisen menneisyydestä. mutta enpä tälläisiä kyllä osaisi keltään kyselläkkään:).
"en tiä onko hän sellainen vai eikö, mutta voisin kuvitella jos ei mitään kokemusta ole ei pysty käsittämään naista. "
heh, ihan peruslaatua munki eka suhde oli. toi nyt kuulostaa koiran tai jonku muun elukan kouluttamiselta toi sun "naisen käsittely"tunnetusti mikä vaan;)
- yum yam
yx n. 35v kirjoitti:
En ole ed. kirjoittaja, mutta olen ollut jo kahdesti naimisissa. Siinä esim. saattaa olla jonniinverran sulattelemista miehellä eikä tuota ehkä salatakaan voisi. Se kai siinä on positiivista, etten oo kapakoissa juossut? Yrittänyt mutta epäonnistunut. :(
Kai siinä tulee sulhasehdokkaalle mieleen, että ei kahta eroa ilman kolmatta. Eli olet ehkä hieman sellainen riskitapaus pitkää suhdetta ajatellen.
Mutta kaksi avioliittoa takana ei muuten ainakaan minua haittaisi. Ja onhan sekin toki hyvää kuten sanoit, että olethan pysynyt ne aviovuodet kotona etkä harrastanut irtosuhteita. Runsaat seksisuhteet ( erityisesti ulkomaisten kanssa) ovat ainakin minulle iso turn-off.
Pyytäisin sinua luultavasti treffeille jos joskus tapaisimme. Mutta emme tapaa, joten toivon sinulle menestystä jatkossa parisuhdemarkkinoilla. - erkkipertti
yum yam kirjoitti:
Kai siinä tulee sulhasehdokkaalle mieleen, että ei kahta eroa ilman kolmatta. Eli olet ehkä hieman sellainen riskitapaus pitkää suhdetta ajatellen.
Mutta kaksi avioliittoa takana ei muuten ainakaan minua haittaisi. Ja onhan sekin toki hyvää kuten sanoit, että olethan pysynyt ne aviovuodet kotona etkä harrastanut irtosuhteita. Runsaat seksisuhteet ( erityisesti ulkomaisten kanssa) ovat ainakin minulle iso turn-off.
Pyytäisin sinua luultavasti treffeille jos joskus tapaisimme. Mutta emme tapaa, joten toivon sinulle menestystä jatkossa parisuhdemarkkinoilla.Miks ulkomaalaiset jus ton paha juttu?
- miksi olen sinkku?
yumx. kirjoitti:
Kun mies täyttää kolmekymmentä, alkaa hän ymmärtää olla kysymättä menneisyydestäsi. Ja sinunhan ei pidä mennä kertomaan jos ei kerran kysytä. Turha sitä on fitutuksen aiheita toiselle väkisin tunkea.No tämä isomunainen lihaksikas "todella itsetunnolla varustettu" mies olikin väkivaltainen kusipää.
Ja kun tälläistä apinaa vastaan taistelee vuosikaudet niin silloin ei hirveästi kiinnosta enää parisuhteet.
joo joo, ei kaikki sellaisia ole. - Höööööööööpöööööö
Mikäli naisella kirjoitti:
on ollut paljon seksisuhteita esim. mustien meisten kanssa, kyseessä on yleensä fetissi.
Se ei katoa koskaan.
Once you go black, you never go back - pitää erittäin hyvin paikkansa. Ne naiset kannattaa jättää rauhaan. Lost souls.
Kukaan ei tietenkään estä ketään olemasta masokisti:)Opettele kirjoittamaan,älä toista jo toisten ajatuksia pönttö !
- yx n. 35v
yum yam kirjoitti:
Pyytäisin sinua luultavasti treffeille jos joskus tapaisimme. Mutta emme tapaa, joten toivon sinulle menestystä jatkossa parisuhdemarkkinoilla.Kiitos kivasta vastauksesta ja sullekin onnea sen sopivan naisen etsinnässä!
- jong1
Matkustappa Thaimaahan,niin eiköhän ongelma rupea ratkeamaan...!
- thai kävijä
jos haluat rahasi menettää niin sinne vaan pillua saa varmasti ja "vaimonkin" ehkä jos on vaan paljon rahaa
- xzxzxzx
Eli oot tylsä, väritön, hönö, hiljainen, hiiri, iso aatamin omena, tunget paidan housuihin, liian lyhyet lahkeet, siistit sukat, salkku, sivujakaus, piipittäjä, käytät mieskenkiä ja rannekelloa. Ei varmaan ole myöskään mitään omaa mielipidettä, naiselle sanot vaan "ihan sama" ja myönnyt kaikkeen.
BYÖÖÖÖÖK!- jkhkhjkjhkj
Ja heti ollaan kaivamassa kaikki negatiivinen esille. Tyyppillistä käytöstä palstan naisilta.
- Valot päälle
Siinäpä ne tärkeimmät naisten ennakkoluulot miehistä tulikin.
Nyt voit hyvillä mielin ajatella et onneksi en tutustunut. - 1=kaikki???
jkhkhjkjhkj kirjoitti:
Ja heti ollaan kaivamassa kaikki negatiivinen esille. Tyyppillistä käytöstä palstan naisilta.
Ketä ne mahtaa olla?
Niin se ihminen huomaa aina viat toisissa, vaikka itse olisi/tekisi mitä. - Voe ei
1=kaikki??? kirjoitti:
Ketä ne mahtaa olla?
Niin se ihminen huomaa aina viat toisissa, vaikka itse olisi/tekisi mitä.Tyhmää porukkaa höööööö
- sori, peli ohi
Kannattaa katsella ulkomaalaisia naisia, mieluiten muuttaa ulkomaille. Tuossa iässä parisuhdepelit on jo pelattu, itse en 32-vuotiaana poikamiehenä jaksa edes ajatella naisia koska mahdollisuudet parisuhteeseen on pyöreät nolla. Melkein voisin sanoa, että paras keino hankkiutua parisuhteeseen on kolminkertaistaa alkoholinkäyttö ja aloittaa yökerhoissa ja baareissa juokseminen. Se on ainut keino tässä maassa pariutua. Tietenkin netin kautta VOI löytää jonkun, mutta kilpailu on sen verran kovaa että naisen löytämistä netistä voi pitää lottovoittoon verrattavissa olevana saavutuksena.
- hjkhjkjhkhjk
Ai no miks noi samat naiset on tuolla nettideitissä kuukaudesta toiseen? Luulis että poistuvat palstoilta kun löytävät seuraa.
Ja profiilit on aktiivisia, alle viikko sitten viimeeksi kirjauduttu. - 77888999999999999999
Kyllä se varmasti jotain tuollaista on kolmekymppiselle poikamiehelle, ikävä kyllä. Tietysti jos on poikkeuksellisen komea ja hyvän näköinen, niin voi saada jonkun nuoremman naisen joka on poikkeuksellisen ruma(eikä siksi ehkä ole kelvannut miesten nussittavaksi eikä miksikään vakipanatavaksi) tai sitten jonkun 3-kymppisen n.s. jo juoksunsa jusseen joko yksinhuoltajan lapsineen tai sitten sellaisen joka ei ainakaan mitään lapsia edes haluaisi enää.
Ilman muuta ulkomailta pitää tuossa tilanteessa lähteä yrittämään jos jotain asiallista naista vielä aikoo saada. Se vaan että ei ulkomailtakaan ole naisten käsittelyyn tottumattoman 3-kymppsen poikamiehen helppoa naista saada. Lähtökohtaisesti ainakin varallisuus ja elämän puitteet yleensä pitää silloin olla kohdallaan. Lisäksi naisettomaksi poikamieheksi jääminen voi tulla muissa kulttuureissa tulkituksi vielä sitäkin kielteisemmin kuin mitä meillä, joskin eri kulttuureissa aivan erilaisa syitäkin tällaiseen liitetään. Eli vähän varauksin suhtautuen kannattaa näissä asioissa mennä, paitsi ehkä joidenkin aasialaisten naisten suhteen.
Mutta kyllä kolmikymppisenä minusta vielä kannattaa ulkomailta naista yrittää, nykyään se on aika helppoakin hakea netissä. Omat probleemansa siitä lapsettomuudestakin voi myöhemmällä iällä tulla. - dsfsgzxcv
hjkhjkjhkhjk kirjoitti:
Ai no miks noi samat naiset on tuolla nettideitissä kuukaudesta toiseen? Luulis että poistuvat palstoilta kun löytävät seuraa.
Ja profiilit on aktiivisia, alle viikko sitten viimeeksi kirjauduttu."Ai no miks noi samat naiset on tuolla nettideitissä kuukaudesta toiseen?"
Siksi, että nämä naiset etsivät jatkuvasti parempaa. Alussa kelpaa joku mukava ja hyvännäköinen mies, sitten myöhemmin huomataan että jollakulla uudella vastaajalla onkin enemmän mammonaa ja siirrytään tähän tapaukseen. Pari viikon jälkeen löytyy taas vastaaja, jolla on paitsi rahaa, myös paljon sosiaalista statusta ja ehkä paremmat sänkytaidotkin. Nämä naiset tietävät, että aina löytyy joku parempi kuin mikä heillä nykyään on, joten ei ole mitään järkeä sulkea profiilia - tarjontaa on aina. - niinpäniinii
dsfsgzxcv kirjoitti:
"Ai no miks noi samat naiset on tuolla nettideitissä kuukaudesta toiseen?"
Siksi, että nämä naiset etsivät jatkuvasti parempaa. Alussa kelpaa joku mukava ja hyvännäköinen mies, sitten myöhemmin huomataan että jollakulla uudella vastaajalla onkin enemmän mammonaa ja siirrytään tähän tapaukseen. Pari viikon jälkeen löytyy taas vastaaja, jolla on paitsi rahaa, myös paljon sosiaalista statusta ja ehkä paremmat sänkytaidotkin. Nämä naiset tietävät, että aina löytyy joku parempi kuin mikä heillä nykyään on, joten ei ole mitään järkeä sulkea profiilia - tarjontaa on aina.Ja lopulta käteen jää mustapekka...
- jhkhjkhjkhjk
niinpäniinii kirjoitti:
Ja lopulta käteen jää mustapekka...
Aviomies ostoskeskus avattiin, ja sieltä naiset pystyisivät valitsemaan haluamansa miehen aviokumppanikseen. Se oli rakennettu
viiteen kerrokseen, ja kerros kerrokselta miehet olivat parempia. Ainoa sääntö oli, että kun avaat oven johonkin kerrokseen,
sinun täytyi valita mies siitä kerroksesta, ja jos menet kerroksen ylöspäin, voit mennä taaksepäin vain lähteäksesi rakennuk-
sesta.
Joten, pieni ryhmä naisia meni etsimään itselleen miehiä ostoskeskuksesta.
Ensimmäinen kerros, ovessa olevassa kyltissä luki: Näillä miehillä on työ, ja he pitävät lapsista. Naiset lukivat kyltin ja
sanoivat: Noh, onhan sekin parempi kuin että ei olisi työtä eikä pitäisi lapsista, mutta mitähän ylempänä on?
Toisen kerroksen ovikyltissä: Näillä miehillä on korkeapalkkainen työ, he rakastavat lapsia, ja ovat todella hyvän näköisiä.
Naiset: Hmm...mitähän seuraavassa kerroksessa on?
Kolmas kerros: Näillä miehillä on korkeapalkkainen työ, he rakastavat lapsia, ovat todella hyvän näköisiä ja he auttavat koti-
töissä.
Naiset: Vau! MUTTA, vieläkin päästään ylöspäin!
Ja jälleen kerran naiset menivät kerroksen ylemmäs.
Neljäs kerros: Näillä miehillä on korkeapalkkainen työ, he rakastavat lapsia, ovat todella hyvän näköisiä, he auttavat koti-
töissä ja he ovat todella romantiikan nälkäisiä.
Yksi naisista sanoi: Voi LUOJA! MUTTA miettikää, mitä meitä odottaa vielä ylempänä!!!
Joten he menevät viidenteen kerrokseen.
Viidennessä kerroksessa ei ole mitään muuta kuin kyltti jossa lukee: Tämä kerros on rakennettu todistamaan että naisia on
mahdotonta miellyttää. Kiitos käynnistä ja hyvää päivänjatkoa! - attitude!!!
Kyllä se varmasti jotain tuollaista on kolmekymppiselle poikamiehelle, ikävä kyllä. Tietysti jos on poikkeuksellisen komea ja hyvän näköinen, niin voi saada jonkun nuoremman naisen joka on poikkeuksellisen ruma(eikä siksi ehkä ole kelvannut miesten nussittavaksi eikä miksikään vakipanatavaksi) tai sitten jonkun 3-kymppisen n.s. jo juoksunsa jusseen joko yksinhuoltajan lapsineen tai sitten sellaisen joka ei ainakaan mitään lapsia edes haluaisi enää.
Ilman muuta ulkomailta pitää tuossa tilanteessa lähteä yrittämään jos jotain asiallista naista vielä aikoo saada. Se vaan että ei ulkomailtakaan ole naisten käsittelyyn tottumattoman 3-kymppsen poikamiehen helppoa naista saada. Lähtökohtaisesti ainakin varallisuus ja elämän puitteet yleensä pitää silloin olla kohdallaan. Lisäksi naisettomaksi poikamieheksi jääminen voi tulla muissa kulttuureissa tulkituksi vielä sitäkin kielteisemmin kuin mitä meillä, joskin eri kulttuureissa aivan erilaisa syitäkin tällaiseen liitetään. Eli vähän varauksin suhtautuen kannattaa näissä asioissa mennä, paitsi ehkä joidenkin aasialaisten naisten suhteen.
Mutta kyllä kolmikymppisenä minusta vielä kannattaa ulkomailta naista yrittää, nykyään se on aika helppoakin hakea netissä. Omat probleemansa siitä lapsettomuudestakin voi myöhemmällä iällä tulla.Onpas sulla negatiivinen asenne, en usko hetkeäkään! 30-vuotias on hyvässä iässä! Voi rauhassa katsella sekä nuorempia että vähän vanhempia naisia, joilla ei oo lapsia. Täydellisiä naisia eikä miehiä olekaan.
- näin näin
Totta puhut vaikea niitä on Suomesta löytää . Ne ovat mitä ovat Ihmettelimme aikoinaan , kun näiimme miten tyylikkäät naiset tulivat vankiloiden vierastapaamiseen .Suuret johtajat olivat syyttömästi joutuneet istumaan jonkun möhläyksen takia .Sellaiset naisia kiehtoo .Ei ne "kuivasta" insinööristä ole kiinnostunut
- Parempi bisnes
jhkhjkhjkhjk kirjoitti:
Aviomies ostoskeskus avattiin, ja sieltä naiset pystyisivät valitsemaan haluamansa miehen aviokumppanikseen. Se oli rakennettu
viiteen kerrokseen, ja kerros kerrokselta miehet olivat parempia. Ainoa sääntö oli, että kun avaat oven johonkin kerrokseen,
sinun täytyi valita mies siitä kerroksesta, ja jos menet kerroksen ylöspäin, voit mennä taaksepäin vain lähteäksesi rakennuk-
sesta.
Joten, pieni ryhmä naisia meni etsimään itselleen miehiä ostoskeskuksesta.
Ensimmäinen kerros, ovessa olevassa kyltissä luki: Näillä miehillä on työ, ja he pitävät lapsista. Naiset lukivat kyltin ja
sanoivat: Noh, onhan sekin parempi kuin että ei olisi työtä eikä pitäisi lapsista, mutta mitähän ylempänä on?
Toisen kerroksen ovikyltissä: Näillä miehillä on korkeapalkkainen työ, he rakastavat lapsia, ja ovat todella hyvän näköisiä.
Naiset: Hmm...mitähän seuraavassa kerroksessa on?
Kolmas kerros: Näillä miehillä on korkeapalkkainen työ, he rakastavat lapsia, ovat todella hyvän näköisiä ja he auttavat koti-
töissä.
Naiset: Vau! MUTTA, vieläkin päästään ylöspäin!
Ja jälleen kerran naiset menivät kerroksen ylemmäs.
Neljäs kerros: Näillä miehillä on korkeapalkkainen työ, he rakastavat lapsia, ovat todella hyvän näköisiä, he auttavat koti-
töissä ja he ovat todella romantiikan nälkäisiä.
Yksi naisista sanoi: Voi LUOJA! MUTTA miettikää, mitä meitä odottaa vielä ylempänä!!!
Joten he menevät viidenteen kerrokseen.
Viidennessä kerroksessa ei ole mitään muuta kuin kyltti jossa lukee: Tämä kerros on rakennettu todistamaan että naisia on
mahdotonta miellyttää. Kiitos käynnistä ja hyvää päivänjatkoa!Kauppakeskuksesta puuttui tyystin tatuoitujen jyystärikarjujen kerros. Siellä kyllä riittäisi asiakkaita.
- Dinoton
dsfsgzxcv kirjoitti:
"Ai no miks noi samat naiset on tuolla nettideitissä kuukaudesta toiseen?"
Siksi, että nämä naiset etsivät jatkuvasti parempaa. Alussa kelpaa joku mukava ja hyvännäköinen mies, sitten myöhemmin huomataan että jollakulla uudella vastaajalla onkin enemmän mammonaa ja siirrytään tähän tapaukseen. Pari viikon jälkeen löytyy taas vastaaja, jolla on paitsi rahaa, myös paljon sosiaalista statusta ja ehkä paremmat sänkytaidotkin. Nämä naiset tietävät, että aina löytyy joku parempi kuin mikä heillä nykyään on, joten ei ole mitään järkeä sulkea profiilia - tarjontaa on aina.Niitä sanotaan onnenonkijoiksi.
- kljnb
31 v insinööri on vanhapoika vitsi, joka ei kelpaa kuin 4 lapsen yh siivoojille
- Tyttö pohjoisesta
Ei ole sellaista paikkaa josta hakea. Yksi sana paljasti miksi paikat loppui ja se sana on Insinööri.
- Tässä muutama
Ulkonäkö kalun koko,ymymymym.
- mievaan
Ei kun vaan suomi24 treffipalstalle ilmoitus itsestäsi kuvan kera.Toimii.Sieltä itsekkin löysin hienon kumppanin josta on tullut vaimoni ja lasteni äiti.
Olin vielä vanhempi kuin sinä aloittaessani treffailun kyseisellä sivustolla.
Onnea hakuun. - Niksi.
Kannattaa kirjoitella joulupukille, sieltä ne kivat naiset löytyy.
- nähty on
satumaisen hyvällä tuurilla voi löytää hyvän kumppanin.. ole oikeaan aikaan oikeessa paikassa....ei siihen muuta tarvita........
- köyhäkyykky
Jos minä olisin tilanteessasi matkustaisin Intiaan , Uskon että sieltä voisi löytyä kaunis neitonen joka on elänyt vaatimattomissa olosuhteissa . Tuollainen tapaus olisi sopiva Suomalaisen vaatimattoman miehen elintasoon jopa tyytyväinen. Kotimainen muija on aina tyytymätön pennut ja äijä rassaa , Venäläinen ei köyhään elämään tyydy .,Virotar on epävarma itsestään voisiko tavis kiinnostaa pitempään . Kaikki edellinen on todellista jo yrität kituuttaa alle 100 000€ bruttotuloin .
- 33v. -puuma jo?
Hmm, luin vastaukset ja mietin edelleen. Kuvauksessasi et oikeastaan kerro tästä ystävästäsi mitään. Mikä häntä kiinnostaa, mitä hän haluaisi tai kaipaisi, millaista elämää kaipaa ja millaisen naisen kanssa...
Sillä kun on aika paljon väliä, millainen ihminen hän on ja millaista naista kaipa vaimokseen. Jos hän etsii lapsetonta, hoikkaa, isorintaista, älykästä, koulutettua, rauhallista, työssäkäyvää jnejne naista, niin enpä osaa sanoa. Taitaa olla jo vähän vanhanlainen tuolle kohdeyleisölle, kun moni nainen tahtoo olla inhisille tyypillisellä tavalla jotenkin puutteellinen. Satubarbieiksi kasvatetut naiset ovat edelleen hyväpalkkaisten miestensä vaimoja tekivät nämä mitä tahansa.
Jos nyt kyseinen mies on tasapainoinen aikuinen ihminen, jolla on jalat maassa, hän saattaa löytää itselleen ihanan ärsyttävän aikuisen naisen, joka aiempien kokemuksiensa jälkeen osaa arvostaa miehen tasaisuutta ja ennustettavuutta. Aika monella meidän ikäisellä on jo lapsia, jotka aika lailla vaikuttavat siihen, miten voi tutustua ja mitä se yhteinen elämä sitten on. Ei kai 30v. löydä baarista kuin satunnaisesti, jos ei sitten ole pitkä nuoruus käynnissä. Työpaikalta, tuttujen kautta, harrastuksesta kahville pyytämällä voisi yrittää, mutta pakkeja voi tulla kun eihän sitä näe päältä kuka on avoliitossa ja kuka sinkku. Siksi kai moni päätyy tänne nettiin, mutta täälläkin pitäisi osata / uskaltaa jotain itsestään kertoa, jotta herättäisi toisen mielenkiinnon. - Kokemusta on
S 24 treffipalsta on siitä metka paikka että siellä saa kyllä ihan rauhassa kirjoitella naisille...vastausprosentti on 1-2% Ja kun lopulta saat vastauksen niin nosta lippu salkoon, sillä seuraavaa vastausta tuskin tulee. Usko pois.
- kuva tuplaa prossan
Ei kannata vastata kuvattomina niihin ilmoituksiin. Tietenkin jos kuva on sellainen mistä näkee heti että mies on rumilus niin ehkä sitten mielummin kuvattomana.
- hjkjhkhjkhk
kuva tuplaa prossan kirjoitti:
Ei kannata vastata kuvattomina niihin ilmoituksiin. Tietenkin jos kuva on sellainen mistä näkee heti että mies on rumilus niin ehkä sitten mielummin kuvattomana.
No kuka täysjärkinen tuonne omaa kuvaansa laittaa? Kuvansa voi lähettää muutaman viestin jälkeen, muta että kuva oikein julkiselle seuranhakupalstalle? Säälittävää...
- liian vanha tähän
no mitähän olet mahtanut kirjoitella? voisiko kysymys olla siitä, etteivät viestisi ole olleet kovin kiinnostavia tai persoonallisia? treffipalstalla nimittäin kaikenlaisia kokeilenpa-kepillä-jäätä-hei-mitä-kuuluu-viestejä riittää pilvin pimein...
- vastaus naiselta
Nettitreffit. Ei sattumaa kannata odotella pelkästään, vaikka liian kovastikaan etsimällä ei ehkä löydä ja pelkkiä odotuksia lataamalla. Sitten baarista ei pakosti löydä, siellä on hälyä ja tungosta. En usko että miehet haluavat näprätä kansanopistossa naisten hommia, mutta sekin on yksi vaihtoehto kokeilla jotain uutta valikoimista. Joukkuelajikerhosta voi löytää urheilullisen naisen, mutta siellä en itse ainakaan ole. Iltakävelyllä minut voi kohdata myös, kunhan pysäyttää ja juttelee. ;)
Naisena arvostan jos siististi pukeutunut ja suht siisti mies uskaltaa lähestyä. Eikä vaikuta liian kriittiselle tai sitten puolestaan rikolliselle... Normaali, luotettava, rehellinen mies olisi kiva löytää. Sellainen joka ei pakene heti fiksun naisen kohdatessaan kuin kani, vaan ottaa rennosti. :) Ei jätä tutustumista naisen aktiivisuuden varaan, vaan miehenä kysyy rohkeasti. Insinöörit nyt heti nettiin, eikä pyöritä siellä työpaikalla pelkästään. ;)- d ff
Mies joka iskee naisen kimppuun vaikkapa lenkkipolulla, on pakonomainen huntteri. Kierrä hyvä tyttö kaukaa!
Tavallinen potentiaalinen family man ei ole noin valmis pariutumaan missä ja milloin vain. Häneltä nimittäin lenkkipolulla tilaisuus vilahtaa ohi ennenkuin mielenkiintoisen naisen näkeminen jalostuu tutustumistoiminnaksi. Rutinoitunut huntteri sen sijaan on aina valmistautunut iskutoimintaan muutaman sekunnin varoajalla. - niin.
d ff kirjoitti:
Mies joka iskee naisen kimppuun vaikkapa lenkkipolulla, on pakonomainen huntteri. Kierrä hyvä tyttö kaukaa!
Tavallinen potentiaalinen family man ei ole noin valmis pariutumaan missä ja milloin vain. Häneltä nimittäin lenkkipolulla tilaisuus vilahtaa ohi ennenkuin mielenkiintoisen naisen näkeminen jalostuu tutustumistoiminnaksi. Rutinoitunut huntteri sen sijaan on aina valmistautunut iskutoimintaan muutaman sekunnin varoajalla.Tunnistan pelimiehet hyvin, sekä toimintatavat. Mutta halusinkin nyt rohkaista tutustumaan, avaamaan suunsa. Ei siinä samassa hetkessä ole pakko pariutua. :D Jos ei toista kiinnostakaan, niin facebookissa on tilaa vaikkapa. En koe että mies tekee väärin jos puhuu minulle, sanon vain ei kiitos, jos tuntuu ettei mikään täsmää. Jos taas tuntuu sopivalle niin kiva.
- humputi hump
niin. kirjoitti:
Tunnistan pelimiehet hyvin, sekä toimintatavat. Mutta halusinkin nyt rohkaista tutustumaan, avaamaan suunsa. Ei siinä samassa hetkessä ole pakko pariutua. :D Jos ei toista kiinnostakaan, niin facebookissa on tilaa vaikkapa. En koe että mies tekee väärin jos puhuu minulle, sanon vain ei kiitos, jos tuntuu ettei mikään täsmää. Jos taas tuntuu sopivalle niin kiva.
"Tunnistan pelimiehet hyvin, sekä toimintatavat"
Niinhän ne naiset aina sanoo.
Miksi muuten yrität rohkaista miehiä avaamaan suunsa? Mikset itse rohkaistu avaamaan suutasi? - arto18
Kauhean kiva ja kannustava kommentti, mutta mitä oikeasti tekisit, jos joku pysäyttäisi lenkkipolulla?
- elämän kylmä polku
arto18 kirjoitti:
Kauhean kiva ja kannustava kommentti, mutta mitä oikeasti tekisit, jos joku pysäyttäisi lenkkipolulla?
Katsoisi kuin vähäjärkistä ja jatkaisi matkaa (paitsi jos pysäyttäjä on Brad Pitt tai vastaava).
- tanemanetane
Jos asut vielä äidin kanssa yhdessä , kannattaa ensin hommata oma asunto siitä se elämä alkaa !
- Pienikaluinen mies
Täällä muutamat kirjoittavat, että kalun tarttee olla naiselle iso. Ei pidä paikkaansa mulla on erektiossa sellainen suurin piirtein 5 senttimetrin kalu, jolla on hyvä kutkella naisen klitorista ja härkkiä sopivan syvälle, että enpäs tullutkaan pohjaan saakka. Hyvin on kelvannut ja vientiä on riittänyt. ;)
- Arvonsa tietävä
Joo ei kiitos, hyi helvetti. Kerran lähti baarista yks mies mukaan ja kun housut läks hältä jalasta ni jäi pillut saamatta.
- 666999222
Ei ainakaan kannata tänne suomi24 treffi palstalle laittaa ilmoitusta, täällä on niin nirppanokka ja laiskoja noi akat että ne ei varmasti vastaa mihinkään viestiin jos koetat lähestyä niitä.
- Elina Horola
Mene huorii ja osta kausikortti niin ei kukaan arvostele kalun kokoa ja voit käydä silloin kun haluat...
- insinööriopas
Hyvä nyrkkisääntö insinööreille:
- XL nainen: Heikohkot mahdollisuudet
- XXL nainen: Kohtalaiset mahdollisuudet
- XXXL nainen: Paremmat mahdollisuudet
- XXXXL nainen: Hyvät mahdollisuudet
- XXXXXL nainen: Parhaat mahdollisuudet
Laita X[^n]L eteen vielä sanat "YH", "köyhä" tai "alkoholiongelmainen", niin mahdollisuudet kasvaa joka sanan kohdalla 10-20%.- aah ja ooh...
Sattumakin voi auttaa: jos daamilla on juuri tullut sen Gambiassa tavatun "poikaystävän" kanssa pettymys, saattaa diplomi-insinöörilläkin olla sauma.
- 211dfh
"Laita X[^n]L eteen vielä sanat "YH", "köyhä" tai "alkoholiongelmainen", "
Ai miehillekin merkkaa varallisuus eli naivat rahaa? Kiva tietää =)
Vaikka on aina muuta väitetty!
Kyllä, kemia ratkaisee kaiken.Minäkin haluaisin löytää miehen, jonka kanssa olisin samalla aallonpituudella.
Sanotaan, että paras paikka tutustumiseen on työpaikka. Itse tutustun netin kautta tai matkan aikana. Mutta ei koskaan tiedä, missä voi tavata oman kultansa :)- Amor
Ihmettelen kovasti näiden kommenttien sävyä, eihän tilanne ole ollenkaan toivoton. 31v. on mies parhaassa iässä. Itse olen 24v. nainen, miehiä on aina riittänyt, tällä hetkellä taas sinkkuna ja mielelläni deittailen itseäni edes hieman vanhempia miehiä, sanotaan 26-30v. Omanikäiset ei tunnu olevan valmiita sitoutumaan tai muutenkaan tarpeeksi kypsiä vakavaan parisuhteeseen. No ei sais yleistää, pointti onkin tässä että 31v miehelle "tarpeeksi" samanikäinen on mun mielestä kaikki väliltä 25-35v. Isompikin ikäero toki mahdollinen, mutta aloittaja mainitsi että samanikäistä haetaan. Tuosta haitarista varmasti löytyy mukavia vapaita naisia vaikka kuinka. Ei muuta kun nettideiteille, baariin (tai vaikka rauhallisempaan pubiin), kuntosalille (huom. loistopaikka tutustua vast. skukupuoleen!), keikoille, museoihin tai vaikka tanssikurssille, ja rohkeasti naisten juttusille! Varmasti ystäväsi voi löytää kumppanin, naisia on maailma täynnä, ihmiset eroaa ja menee yhteen jatkuvasti :) Tsemppiä! Ja palstalaiset, turha negatiivisuus pois!
- 280kg maasta
"kuntosalille (huom. loistopaikka tutustua vast. skukupuoleen!)"
Eikös sinne salille mennä kasvattamaan lihaskuntoa eikä juttelemaan? Itse ainakin olen käynyt salilla viisi vuotta eikä yksikään naispuolinen ole ikinä jutellut sanaakaan. - cannot be real
280kg maasta kirjoitti:
"kuntosalille (huom. loistopaikka tutustua vast. skukupuoleen!)"
Eikös sinne salille mennä kasvattamaan lihaskuntoa eikä juttelemaan? Itse ainakin olen käynyt salilla viisi vuotta eikä yksikään naispuolinen ole ikinä jutellut sanaakaan.Hömelö. Aloitteen teko on miehen tehtävä.
- vaimoke
juu, tosi asia on että kaverisi alkaa olla siinä iässä jolloin uussinkut tulee markkinoille - ne ketkä on perustaneet perheen nuorena ja nyt eronneet. Minusta kuulostaa kelpo kaverilta, tsemppiä seuranhakuun ;)
- ei koskaan
Siis haloo...Kannattaako alkaa mihinkään parisuhde helvettiin.
Kokemuksesta sanon että ei kannata. Voithan sinä seukata mutta älä missään vaiheessa alennu kimppa-asumiseen..Säästyt monelta harmilta ja pääsi pysyy kunnossa. - Raikulipoika kk
No se pittää ottaa, kun vastaan tulee ja hymyilee. Itse olin opettajainvalmistuksessa ja tulin näytetunnilta. Tuleva vaimo tuli käytävässä
vastaan ja tuumi: Onpas poika mennyt punakaksi. Mie siihen, että punakaksi
se vetää, kun lehtorit on luokan takana kuuntelemassa. Ja sitten: Lähetkö
kahville? Vaimolla oli aika kilihakka hymy.- repsikka risto
Elä ota kaunista. Niistä tulee kylmiä kavereita. Rumat on nöyriä. Ja sie kun olet kovapalkkanen mies, niin sano, että haluutko kotiäidiksi? Sano, että rahoista
huolehdit sinä.
- Ihmetyttäääääää
On kyllä jumankauta outa ja suorastaan idioottimaista touhua! Kun joku kysyy asiallisesti jotain, niin riittää kun yx ääliöi laittaa provosoivan ja TÄYSIN aiheeseen kuulumattoman kommentin, niin "ruletti" on valmis, ja se asia josta kirjoittaja on halunut keskustella, on unohtunut täysin. Mikäö v... teitä riivaa!??
- baari!
Suomessa ainut oikea paikka hakea vaimoehdokasta on baari. Missä muualla naista muka voisi lähestyä ilman että tulee paheksuvia katseita ja halveksivia vastauksia?
- voe tokkiissa
Jos välität olettamastasi paheksumisesta ja halveksunnasta, olet...ehkä ATM.
- tai sitten ei
Kyllä minua ainakin voi lähestyä deittipaikassa netissä. Baarit eivät ehkä kaikille sovellu yhtä hyvin, jos ei pidä kylmästä (ulkona on kylmä suomessa), melusta ja alkoholista. Yökerhossa ei kukaan lähesty toisia välttämättä, paitsi joskus.
- Niin kyllä varmaan
voe tokkiissa kirjoitti:
Jos välität olettamastasi paheksumisesta ja halveksunnasta, olet...ehkä ATM.
Siellä ne jakorasiat ovat
- kkkk'
Minä löysin aikoinaan vaimon kristillisen lehden kirjeenvaihtopalstalta. Suosittelen. Myös netistä löytynee kristillisiä deittipalveluja.
- Lopeta moinen
Sorry pomo, viihdytä itseäsi muualla kuin täällä palstoilla esiintymällä kaverin kaverina etsimässä muka kumppania hänelle.
Hah, kyllä on taas trollien trolli. Hekumoidaan taas vastausten kanssa. - TÄMÄ ON TOSI
ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET LÄHTEKÖÖT ETSIMÄÄN TREFFIPALSTOILTA,VOIN VANNOA ETTÄ MEETTE SEKASI KU SEHÄN ON SELLASTEN NIRPPANOKKIEN PESÄKE,JA KRITEERIT JA VAATIMUKSET OVAT TAIVAISSA,JA TULETTE VAIN KATKEROITUNEIKSI KU NAISET EIVÄT VASTAA
- 213456
Juu siellä on jos minkälaista asennevammaista ei mihinkään treffipalstoille434567
- Aivan oikein
Caps Lock -ääliöille ei pidäkään kenenkään järkevän ihmisen vastata.
- Neuvvoja4178
Kyllä noita tuhannen mulukun maijjoja on joka foorumi ja kuppila täynnä. Sieltä vaan valitsee omansa kukin.. ja on sit tyytyväinen mitä sattuu saamaan.
- Ulkomaille, mars!
" Ei aikasempia parisuhdesotkuja"
" Ei alkoholiongelmaa, voisin sanoat että huomattavasti paremassa kunnossa kun tätä ilmoitusta kirjoittava"
"Osaa käyttäytyä"
Haha! Suomi kannattaa unohtaa samoin tein;) Joku vanhainkoti eivät pääse nopeasti karkuun hyvää joulua insinöööööööööri
- 0v m890 999t
Ei mistään. Naiset ovat tänäpäivänä niin itserakkaita, etteivät he miestä huoli, eivätkä tarvitse edes seksiin. On erikokoisia ja muotoisia silikonisauvoja, jolla voivat tyydyttää alapäätään jne jne. Siksi onkin paljon lesboja, jotka toisiansa survovat noilla sauvoilla.
- ruma pettynyt mies
Ei akkaa enää koskaan. Ovat liian vaativia.Talo pitäisi käänmtää nurin ja uusi rakentaa. Mikään ei kelpaa, vaikka kaikki olisi kohtuullisen hyvin.
- Tuo koskee
siis vain suomalaisia naisia, mutta mitäpä sinä muista tietäisitkään.
- Nainen..
Jos ei ole aikaisempia parisuhteita niin voi olla vähän hankalaa. Harva jaksaa opettaa tuon ikäistä, mutta jos on sosiaalista silmää, puhuu, pussaa ja ulkonäkö ei ole aivan kamala, niin hyvinkin saattaa netistä löytää hyvän naisen jota ei haittaa ettei miehellä ole mitään aikaisempia kokemuksia.
- Arbuckle
Tämä on kyllä taivahan tosi. Itse en kajoaisi henkilöön, joka ei ole kokenut vähintään yhtä kivuliasta eroa ja selvinnyt siitä. Ensimmäiset suhteet ovat helposti liian dramaattisia, vaikka kyseessä olisi kuinka tolkun mies; takertumista, kyvyttömyyttä tunnistaa ongelmallisia tunteitaan ja kommunikoida niiden tiimoilta rakentavasti... Ei vaan jaksa sellaista enää.
Onneksi kokemattomiakin naisia löytyy, joiden kanssa voi olla samalla sivulla. Voihan tuo kokemattomuus olla siunauskin, eipä ainakaan toista opittua kaavaa, kun sellaista ei ole (omien vanhempien suhteen/suhteiden lisäksi). Pitäähän uuden ihmisen kanssa oleminen opetella aina alusta joka tapauksessa. Mutta tuplasti siinä on hommaa, kun joutuu tutustumaan uusiin puoliin itsestäänkin ihan urakalla, mikäli ne eivät ole tulleet tutummiksi aiempien "ihmissuhdesotkujen" kautta. Arbuckle kirjoitti:
Tämä on kyllä taivahan tosi. Itse en kajoaisi henkilöön, joka ei ole kokenut vähintään yhtä kivuliasta eroa ja selvinnyt siitä. Ensimmäiset suhteet ovat helposti liian dramaattisia, vaikka kyseessä olisi kuinka tolkun mies; takertumista, kyvyttömyyttä tunnistaa ongelmallisia tunteitaan ja kommunikoida niiden tiimoilta rakentavasti... Ei vaan jaksa sellaista enää.
Onneksi kokemattomiakin naisia löytyy, joiden kanssa voi olla samalla sivulla. Voihan tuo kokemattomuus olla siunauskin, eipä ainakaan toista opittua kaavaa, kun sellaista ei ole (omien vanhempien suhteen/suhteiden lisäksi). Pitäähän uuden ihmisen kanssa oleminen opetella aina alusta joka tapauksessa. Mutta tuplasti siinä on hommaa, kun joutuu tutustumaan uusiin puoliin itsestäänkin ihan urakalla, mikäli ne eivät ole tulleet tutummiksi aiempien "ihmissuhdesotkujen" kautta."Onneksi kokemattomiakin naisia löytyy, joiden kanssa voi olla samalla sivulla."
Haluaisin kuitenkin lähempänä omaa ikää olevan, enkä 17 vuotiasta.
- Kalle Mähönen
Aloittaja taitaa olla itse tuo kuvailemansa jannu.
Ei uskalla myöntää, että itselleen on tässä kumppania etsimässä. Mitäs hävettävää siinä on, moni on samassa tilanteessa kuin aloittaja. - 10000+10000
Mene leville..Laita laskettelu sukset jalkaan..Siellä ne on kaikki etelän antavat naiset on..Mutta en takaa että se on sinkku!!!
- ei koskaan enää
treffipalstalta voi löytää myös siistin ja komean alkoholistin, joka hakee vaan sijoituskotia jonkun naisen luota ja samalla pääsee omaishoitoonkin..
- Uriel1
Kypsymättömien nuorten kommentteja suurimmaksi osaksi,naisia ja miehiä löytyy joka puolelta. Väkisin etsimällä et mieluista luultavasti löydä, vaan suosittelen menemistä kaikenlaisiin harrasteryhmiin, joissa voi tutustua ihmisiin. Kun aika on, niin löydät oikean etsimättä.
- juu..
Eikö monien kannattaisi tulla nettiin, koska mitä enemmän siellä on väkeä, sitä todennäköisemmin löytää sopivaa seuraa. Sen sijaan että menee -20 asteen pakkasessa nypläämään pitsiä jonnekin kerhoon, joka ei edes kiinnosta. Toki kannattaa muuten harrastaa sitä mikä kiinnostaa.
- No, huh huh
Täällä on suurin osa kommenteista ihme kitinää! Minkä helvetin takia koetetaan hakea niitä kauniita ja komeita jos itse ei yllä samalle tasolle??? Hakekaa itseänne vastaavaa seuraa, niin ei tarvitse parkua täällä. Miehillä on niin suuret luulot itsestään, että sitten kun tulee takkiin haukutaan kaikki naiset nirppanokiksi, huoriksi etc. Itselläni on pari profiilia eri foorumeissa. olen 44 v ja suht katseen kestävä, mutta kiloja on 10 liikaa. Kuuskymppiset vanhat äijät käy vinkumassa profiilissani, vaikka mulla ikähaarukka 35-48 v. Nyt tietenkin tämän palstan kitisijä miehet kirjoittavat että tanan puuma, yhteyttä ottaa myös 18-34 vuotiaat aivan tosissaan. Miksi nuorempikin kävisi? Siksi, että suurin osa ikäisistäni on niin äijittyneitä, kranssi päässä (aja kaljuksi niin ole sexy), farkut kainaloissa, vaalean harmaat pomarfinnit jalassa, hiukset epäsiistit, naama rasvainen. Itse en etsi kiiltokuvamiestä, jolla sixpack kunnossa, vaan nuorekasta, itsestään huolta pitävää äijää. Komeus on katsojan silmissä. Vaikka olisi miten mukava, mutta ulkonäössä ei ole mitään mikä herättää mielenkiinnon-ei kiitos. Hakekaa siis oman tasoista vastakkaista sukupuolta ja lopettakaa ruikuttaminen.
- hkjhkjkjkk
Oman tasoista on yritetty etsiä, mutta vain vanhoja ja lihavia on tarjolla. Vai mikä on 30v urheilullisen inssin taso? Ei ainakaan 40 ylupainoinen nainen.
- No, huh huh
hkjhkjkjkk kirjoitti:
Oman tasoista on yritetty etsiä, mutta vain vanhoja ja lihavia on tarjolla. Vai mikä on 30v urheilullisen inssin taso? Ei ainakaan 40 ylupainoinen nainen.
heh, en ollut aloittajan kaverille ajatellut itseäni tyrkyttää... Yleisesti kirjoitin, koska täällä lähes kaikki miehet sinä hkj.... mukaan lukien. Olis ihan mielenkiintoista nähdä sun kuva ja tietää ikäsi... Tasolla tarkoitin ulkonäköä...
- No, huh huh
No, huh huh kirjoitti:
heh, en ollut aloittajan kaverille ajatellut itseäni tyrkyttää... Yleisesti kirjoitin, koska täällä lähes kaikki miehet sinä hkj.... mukaan lukien. Olis ihan mielenkiintoista nähdä sun kuva ja tietää ikäsi... Tasolla tarkoitin ulkonäköä...
Yleisesti kirjoitin, koska täällä lähes kaikki miehet sinä hkj.... mukaan lukien ruikuttavat huonosta tuuristaan kun vaan rumat ja lihavat kiinnostuvat...
- hkkhjkhkjj
No, huh huh kirjoitti:
Yleisesti kirjoitin, koska täällä lähes kaikki miehet sinä hkj.... mukaan lukien ruikuttavat huonosta tuuristaan kun vaan rumat ja lihavat kiinnostuvat...
Mutta rumat ja lihavat eivät ole omantasoista seuraa. Juurihan käskit etsimään omantasoista.
Muih Huh huh, tänne tulin tänään, hyvä palautute parkujille. mut mitä helvettiä yhden illan suhteella tekee, elämässä on muutakin, hihheijjaa, mulla kellarissa ykskyt yks pulloa metsästä poimittuja mehuja ja muutenkin hiihhheijjaaa, mieluummin yksin kuin paskassa suhteessa.
- Köhä-Kaisa
Hai suksi paikkakuntasi kärjäoikeuteen niin eiköhän sieltä varmemmin aina yksi ystäävällismielinen sielunpuolikas sullekin löytyne
- Mellu
Kyllä olis täällä ainakin tuommoselle miehelle tarvista...
30v yh äiti joka etsii kumppania...
Lapsilla kun se isä jo on....
Mut mie tipahdan kyydistä tuossa jossa on se että ei saa olla aikaisempia sotkuja :D - JJGHHH
MITES ULKONÄKÖ
En ees lukennu koko juttuu,,,mut onko pakko olla jonkun kaa jos ei haluu,, ;) ja mikä hatun pakko on seurustella??
Uskokaa ettei RAKKAUS tuu etsimällä ,se on se pikku juttu mikä saa,,nii ny puhun ittestäni ,,oho melkein avauduin,,sit tulin järkiini.- aikuinen M
Ulkonäkö ja ulkonäkö. Eikö muu merkitse kuin pinta? Eihän pelkkien kuorien kanssa voi suhdetta luoda, jos ei muuten tule toimeen.
Tietynlainen henkisen tason yhtenäisyys olisi oltava olemassa, jotta voi alkua pidemmälle edetä. Jos siis kestävän suhdelman aikoo luoda.- Sani0
Oikeassapa olet, ja juuri siksi seuraa pitää hakea sieltä missä omanlaista porukkaa on. Kun harrastan tietynlaista musiikkia niin mies löytyi niistä porukoista, ja vaikka olemme nyt kohta vuosikymmenen yhdessä ja naimisissakin jo jonkin aikaa, juttua riittää. (Mies on ujo ja lyhyt ja aivan ihmeellisen ihana ja hurmaava ja kiva. Ei tuloilla ja itsevarmuudella ja sellaisella todellakaan ollut mitään väliä. Tietysti mies samaten haki peruskilttiä naista joka ymmärtää samoja asioita -olen huomannut että kaikilla miehillä jotka valittavat ettei naisille mikään kelpaa on hakusessa varakas malli, ja omantasoisia naisia nimitellään maatiaislehmiksi).
Mutta "insinööri, ei dokaa, ansaitsee hyvin" on pohja enempi järjestetylle avioliitolle. Jos haluaa rakkausavioliiton, pitää löytää joku jolla on samanlainen maailmankatsomus ja kiinnostuksen kohteet -joten pitää selvittää itselleen mitä haluaa ja miksi, ja sitten ulkoilla paljon samanlaisten ihmisten piireissä. Kun ihminen joka katsoo maailmaa samaan viistoon löytyy, loppu on helppoa (ja ihanaa) =) - Arbuckle
Sani0 kirjoitti:
Oikeassapa olet, ja juuri siksi seuraa pitää hakea sieltä missä omanlaista porukkaa on. Kun harrastan tietynlaista musiikkia niin mies löytyi niistä porukoista, ja vaikka olemme nyt kohta vuosikymmenen yhdessä ja naimisissakin jo jonkin aikaa, juttua riittää. (Mies on ujo ja lyhyt ja aivan ihmeellisen ihana ja hurmaava ja kiva. Ei tuloilla ja itsevarmuudella ja sellaisella todellakaan ollut mitään väliä. Tietysti mies samaten haki peruskilttiä naista joka ymmärtää samoja asioita -olen huomannut että kaikilla miehillä jotka valittavat ettei naisille mikään kelpaa on hakusessa varakas malli, ja omantasoisia naisia nimitellään maatiaislehmiksi).
Mutta "insinööri, ei dokaa, ansaitsee hyvin" on pohja enempi järjestetylle avioliitolle. Jos haluaa rakkausavioliiton, pitää löytää joku jolla on samanlainen maailmankatsomus ja kiinnostuksen kohteet -joten pitää selvittää itselleen mitä haluaa ja miksi, ja sitten ulkoilla paljon samanlaisten ihmisten piireissä. Kun ihminen joka katsoo maailmaa samaan viistoon löytyy, loppu on helppoa (ja ihanaa) =)Asiaa puhut!
Tärkeimmäksi nouseekin: mitä tykkää tehdä, kun on vapaalla? Mihin asioihin suhtautuu elämässä aidosti intohimoisesti? Mistä nauttii vaikka yksinkin?
Tuollaisista viitekehyksistä sitä puolisoita tulee vastaan. Ja jos ei, rikastuupa oma elämä muuten.
Niiiiinkö nooh OLETUS on kusipäiden ÄITI.
Kyllä elämän kokemus ja katsomus pesee vaikka minkälaisen merkonoomin ja insinöörin. Ps. moni tippa silmässä sanonut minulle että olet ihan oikeassa.- kaunozzzepa
zoiguu vastaat itse itselles...normi homo lesbo.
- eskoEEEE
joo olen itse insinoori,it alalta,mulla on tosi paljon eri kokemuksia talllinnan laivojen sunnuntai ilta lähdöiltä, siellä on hyvä iskumestä,löytyy firman ylintä naispuolista sekä myös alinta miespuolista toimijaa ja aina voi lähteä ruotsinristeilylle löytää omia salaisia seksuaalisia mieltymyksiä kuten kaksi miestä yhtäaikaa tai niin kun minä kaksi naista oma kullanuppuni
- Puuma rulettaa!
Kuule pieni insinööripoika. Istu edelleenkin siinä näytön edessä, ja naputtele fiksuja puuma puheita.
Oot varmaan hekumoinut kissoista ja puumista, mut sry ei puumat kehrää tollasille.
Yritä vaan ettiä semmonen alistuva, uskova tyttö ittelles.
Se, minkä kuvan sinun kirjoituksestasi sain sellainen on sinulle tosi sopiva.- N301
juu, nin voisi ollakin, www.kotisatamandeitti.fi
- järkeä kehiin
No voi pyhä jysäys, lukekaa nyt edes tää ketju läpi. Trollijutun aloittaja yritti isoilla kirjaimilla huutaa että koko juttu on pelkkää paskaa. Vielä kommentoitte kuin tosiasiaa.
Haloo hei, jotain järkee tähän hommaan. - Oiva Onanisti
Tuo kuvailtu 31v nuhju, vailla kokemuksia, ollut nettinsäkanssa suhteessa jo liian kauvan, siellä peräkammarissaan, äitinsä passattavana.
Parempi jäädäkkin sinne loppuiäksi onanoimaan, ei kelpaa eds Venäläiselle/Virolaiselle Wosullekkaan, edes rahasta. - Aasialainen_
Ihan käsi sydämellä neuvoisin hakemaan elämänkumppania Aasiasta. Siellä on naisilla vaimo-osaamista ihan eri tavalla kuin suomalaisilla, ja iskemättömiäkin ne on. Netti on ihan hyvä väline, löysin sitä kautta omani enkä ole katunut. Kaksi lasta on ja vaimo pistää perheen edun kaiken muun edelle. Omaa bisnestoimintaa se pyorittää siinä sivussa ja nyt alkaa vaimon tulot ylittää omani.
- NAURETTAVAA !!!!
"* Koulutettu, osaa keskustella aivan mistä tahansa kunhan annetaan 30min varoitus googlailuun"
Eihän tuo nyhvelö osannut itse edes tänne kirjoittaa, saati etsiä deittipalstoja. Mahtaa olla melkoinen järjenjättiläinen. - eesausko
Moi. Ihan suosiolla.Ei kannata etsiä mistään näitä höyryäviä ammiä,parempi elää yksin.
Naisista ei ole kuin, vaikeuksia ,ongelmia ja harmaita hiuksia.- hklhkjhlk
On joo aika kipakan oloisia emäntiä palstalla. Taitaa olla viinipullot avattu. Joo ei mitenkään houkuttelevaa seuraa...
- tilanteen korjaus
Iahn oikeesti äijät, lopettakaa naistenperässä pyöriminen, pitäisi kääntää tilanne taas toisinpäin miten se oli joskus ennenvanhaan. Muijat luulee olvansa tänäpäivänä valtiaita, elää jossakin taivaan rajoilla. Ei pitäsi kiinittää pikkutyttöihin mitään huomiota niin ne loppupelieissä tulee tyrkyttämään itseänsä koska ne ei tunne enään itseänsä halutuksi. Tämä vaatii kaikkien ukkojen voimavarat, selibaatissa ehkä jongun aikaan mutta kyl se siitä sitte.
Ehkä vuos ehkä kaks..- Ei se noin mene
On paljon miehiä ja naisia, jotka eivät pelaa pelejä, vaan ihastuvat ja rakastuvat toisiinsa ihan luonnollisesti tavattuaan toisensa.
Kaikkialta. Mitä enemmän pyydyksiä sitä varmemmin jossain tärppää
- Yksinainako
Tiedän yhden vastaavan naisen - toivottavasti kohtaatte Turussa. ;)
Ole oma itsesi ja kunnioita naista - niin nainen kunnioittaa Sinua. - näin se on
Lesbot eivät ota miestä, eivätkä homot naista. Heitä kumpaisiakin on tullut jostain kätköistä
- "metsästäjä"
Tietääkö 31vuotias "inssinööörripojusi" mitä eroa on insinöörillä ja esinahalla?
Ehdottomasti suosittelen http://www.jihaa.fi treffejä!
- Inssille morsian
Jos ihan vakavissaan on hakemassa elämänkumppania, niin ei niitä baareista löydy ainakaan Pääkaupunkiseudulla. Itseä kiinnostavista harrastuspiireistä löytyy saman henkistä seuraa ja ainakin yhteisiä kiinnostuksen kohteita pitäisi löytyä, voi esimerkiksi alkaa opiskelemaan kieliä tai jotain muuta. Hankkimalla koiran ja ulkoiluttamalla sitä tutustuu naispuolisiin koiranomistajiin.
Yksi vaihtoehto on lähteä mukaan järjestötoimintaan tai seurakuntien vapaaehtoistyöhön joista löytyy raitista seuraa, jos ei bilettäminen innosta.
Työpaikalta ei kannata kumppania etsiä, duunit kulkee sitten kotiin mukana jos suhde johtaa pidemmälle, ellei joutuu naamaa katselemaan töissä, pahimmassa tapauksessa jos juttu ei pääty hyvin, joutuu pakoilemaan ja väistelemään ex-heilaa. - Nixnax
Missään nimessä ei kannata sotkeutua enää tuossa iässä yhteenkään Suomi-naiseen, ei muuta kuin Suomen ulkopuolelta vaan, siellä Suomi-mies on vielä "kovaa" valuuttaa. Ei ne kulttuurilliset erot niin ylitsepääsemättömiä ole, kyllä ne sorvautuu kohdalleen.
Suomi-naiselle ei nykyään enää kelpaa mikään, ei edes turpiin nujauttava alkoholistiressukka, jotka ovat olleet perinteisesti niin suosittuja !!
Muille Suomi-naisten huonoon käytökseen kyrsiintyneille miehille:
Perustetaan Suomen Suomi-naisiin kyrsiintyneiden puolue, SSKP, tuodaan maahan parikymmentätuhatta ulkomaista naista, siitä saadaan asiallisia vaimoja asiallisille miehille ja hyvää lusmuilematonta työvoimaa sitä tarvitseville.
Jep - splörö
Edes DIPLOMI-INSINÖÖRILLE ei heru, niin miksi tavalliselle inssille?
lordselibacy.vuodatus.net
lordselibacy.blogspot.com - Thaisidos
Matka Thaimaahan avartaa mieltä ja sielua ja halukkaita kumppaneita löytyy pilvin pimein!
- 10 senttiä
ihan sama mitä on jos nakki ei kasva kun 10 senttiseksi...
- nätti yhäri
Jos ei halua baareissa ravaavaa kumppania niin miksi etsisi sellaista baareista? Ite olen ihan nätti ja hoikka alle 30v nainen, harrastan urheilullisia juttuja mitkä pitää kunnossa niin miksi tyytyisin sohvalla kaljaa kittaavaan ylipainoiseen äijään? Palaan siis aiheeseen vertaisestaan seurasta. Itelleni ulkonäkö ei todellakaan ole tärkein asia, mutta enpä vaan tunne vetoa ylipainoisiin enkä myöskään itseäni lyhyempiin miehiin. Olen kunnollinen ja koulutettu nainen, kyllä meitä minunlaisiakin on yhä vapaana. ;)
- -M35-
Mistä suunnalta olet nätti yhäri?
Oulussa sut vietäs treffeille...
- höpöhöpö -juttuja
Sinulle, joka väitit ulkomaalaisia kokeilevia kaikkia samanlaisiksi niin voin kertoa oman kokemukseni. Koko elämäni aikana lasketut seurustelukumppanini voi laskea yhden käden sormilla ja yksi heistä oli tummaihoinen. "Once u try black u never go back" -jutut on pelkkää urbaanilegendaa. Suhde kariutui minun aloitteestani liian suuriin kulttuurieroihin, seksielämäämme oli normaalia ilman mitään pornoelokuvien opettamia kierouksia ja hänen elimensä ihan normaalikokoinen. Eräällä suomalaisella exällänikin on ollut suurempi. Omassa menneisyydessäni hän on siis ihan samalla viivalla yksi exä muiden joukossa vaikkei suomalaissyntyinen ollutkaan. Nykyisin olen onnellisesti parisuhteessa suomalaisen miehen kanssa.
- pörisevät pöpsykkäis
Kävitkö HIV testeissä ennen kuin päädyit parisuhteeseen suomalaisen miehen kanssa?
Vanha sanalaskuhan sanoo:
Suomalaisen naisen pimppa on se viemäri, johon koko maailman miehet kyrpineen ruilivat visvansa, ja tietenkin ilman kondomia. Sitten kun naisella on jo aids ja kuppa ja lapsi, sitten se kiltti suomalainen mies kyllä kelpaa elättäjäksi ja tartutettavaksi pörisevät pöpsykkäis kirjoitti:
Kävitkö HIV testeissä ennen kuin päädyit parisuhteeseen suomalaisen miehen kanssa?
Vanha sanalaskuhan sanoo:
Suomalaisen naisen pimppa on se viemäri, johon koko maailman miehet kyrpineen ruilivat visvansa, ja tietenkin ilman kondomia. Sitten kun naisella on jo aids ja kuppa ja lapsi, sitten se kiltti suomalainen mies kyllä kelpaa elättäjäksi ja tartutettavaksiVarmudenvuoksi kyllä. Mutta joss hän ei harrastanut sexi aikaisin? Minä tietä että ihmisiä voi sada HIV vaikka joss ihmisiä ett olet harrastunut sexi. Riitä joss ihmisiä koske jotain missä HIV on. Mutta joss ihmisiä mieti näin, hyvä joss minä on defisointi aine aina mukaan. Ja myös mikroskopi. Että en tuhla defisointi aine turha. Penkillä ei voi ustu ennen penki on tarkastunut, onko penkillä viirus vai ei? Nytt sinä voi kirjottaa: Tämä juttu on nytt mennyt lian pitkä.
- M. Sc. (Tech.)
Itse olen dipl.ins. enkä tunne vetoa mihinkään YH naisiin tai alempikoulutettuihin. Olkoon kuinka timmi pimpero tahansa. Ei kiinnosta antaa omasta elämästäni noille sekuntiakaan.
- diiiiiiiiiiiiiiii
OMG! mä olen diplomi.-nssi ja yksinhuoltaja, Mitä mun nyt pitäisi tehdä että pysyisin pmalla tasollani.... Niin juu joo, pimppi on tosi timmi, niinkuin kaikki muukin osa minua. Siinä se ongelma just mahtaa ollakin. Se hirvittävä alemmuuskompleksi ..... voi ei :(
- doctor doc
Kaikkein vähiten tunnen vetoa insinööreihin. Yleensä olen kiinnostunut insinöörejä hiukan enemmän koulutetuista ihmisistä kuten lääkäreistä tai lentokapteeneista.
- yhä perheetön
kuten huomaatte miehet pitävät toisiaan naistensastuttajina mutta itseään ei. mahdoton yhtälö.
Totta puhuen, aika iso osa naisista ei edes haaveile perinteisestä perhe-elämästä. Vaimon rooli ei ole kovin houkutteleva jos mihen mielessä on siihen joku muotti johon naisen pitäisi taipua. Parisuhde voi toimia jos ollaan toisille kuin uskotut ystävät. Kaikista ei ole jakamaan sisintään ja arvostamaan roisen luottamusta. - ninp nia
Voi etsiä kumppania netistä, baarista, työpaikalta, harrastuksista ja kaveripiiristä. Sanoisin, että kaksi tavallisinta syytä sinkkuuteen miehillä on ujous ja passiivisuus. Jos et uskalla pyytää naista kahville tms tai istuskelet vain kotona, niin on aika mahdotonta löytää ketään.
Vaimon etsimisen voi ottaa insinööriluonteella privaattielämän ykkösprojektiksi. Mieti mistä homma kiikastaa ja mitä sen eteen voi tehdä. Tyyiä voi stailata ja voi vaikka hankkia taitoja, jotka auttaa parin saamisessa esim. osallistua tanssikurssille ja vaikka näytelmäkerhon kautta saada itsevarmuutta siihen, että uskaltaa olla esillä ja puhua. Kun uskaltautuu oman ujoutensa piiristä ulos, niin se rohkeus kasvaa vähä vähältä.
Aina voi myös kaveripiirissä sanoa, että on jo kyllästynyt sinkkuuteen, joten joskus se oikea voi tulla vastaan vaikka kaverin tupaantuliaisjuhlissa tms. - Usko Pois
Mitä teet vaimolla tai ehdokasvaimolla? Nalkutusta ja vittuilua koet ja jos avioon vailla ehtoa menet niin rahasi menetät. Käytä maksullista tulee pidemmän päälle edullisemmaksi kuin oma. Saat suhteen parhaat osat ja normipaskaa etkärsi laisinkaan.
Terv Usko Pois - historian valossa
Morientes.
Tää nyt on melkolailla kaikille, joten jos hikeennytte niin se kertonee enemmän teistä.
Aikanaan (myös täällä suomessa) elämä oli kiven alla, ja elämässä menestyminen vaati usein sitä että lyötiin ns "hynttyyt yhteen" sopivan kumppanin kanssa. Tällä tarkoitettiin siihen aikaan vaimoa tai miestä, homoseksuaalisia suhteita ei tuolloin 1537 - 1960 luvuilla vielä katsottu kauhean suopeasti.
Näihin aikoihin, joihin löysästi parinmuodostusperiaatteet vieläkin nojaavat, ei ollut niin kovin tiukkoja kriteerejä ulkonäön suhteen. Tietysti oli kivannäköisiä ja sitten vähemmän kivannäköisiä... ja toisaalta taas osalla oli enemmän maata ja karjaa ja toisilla vähemmän. Tietysti tähänkin aikaan varakkaammat ja menestyneemmät pääsivät valitsemaan ensin, mutta lopulta sitten ne jotka (vielä 25v.) olivat naimattomia alkoivat etsiä kumppania myös sen oman mukavuusalueen ulkopuolelta. Piirit oli vähän pienemmät ja kyllä ja naapurikylillä naureskeltiin niille "vanhoillepiioille" ja "vanhoillepojille" jotka vielä 25 v olivat vailla kumppania. Siinä sitten helposti otettiin se joku vastaavassa tilanteessa oleva vaikkei kyseessä olisikaan ollut suuri rakkaustarina.
Tänäpäivänä on toista. Tytöt ja pojat etsivät seuraa virtuaalisesti jo ympäri maan ja jotkut globaalisti. Vaatimuslistat on kohtuuttomia usein, varsinkin henkilöiden omaan kokemustasoon ja ulkoisiin/muihin avuihin nähden. 16-20v. tytöt kuvittelevat löytävänsä jokainen 18-25 koulutetun mutta sopivasti rentun laihan rokkarin, joka kuitenkin haluaa hoitaa sitten lapsia. 25-35v. naiset omaavat jo yhden lapsen ja ehkä hankalan vanhan suhteen, mutta haluavat löytää 25-40v miehen, jolla on korkeakoulututkinto, hyvä palkka, varallisuutta ja jolla ei ole lapsia eikä "mörköjä" menneisyydessä mutta silti miehen täytyy siis olla kokenut (nössöt ei kelpaa), eli menestyksekäs naisten parissa (mutta siis silti tietysti loppuun asti uskollinen tälle elämän prinsessalle).
Jostain syystä Suomessa ei oikein kysyntä ja tarjonta kohtaa. Ne suomalaiset miehet, jotka yli 28 vuotiaina ovta kohtalaisen hyvännäköisiä ja kohtalaisen menestyneitä, ovat jo pois markkinoilta. He ovat kohdanneet jo kauniin naisen, jolla on vastaavasti jotain tarjottavaa. Kauniiden naisten suhteen on samoin, tosin naisilla asia on siinä suhteessa helpompi, että usein pelkkä kaunis ulkonäkö avaa ovet ns."parempiin naimisiin" ainakin varallisuuden suhteen.
Jossain vaiheessa sitten saattaa käydä niin, että lasten saannin jälkeen suhde kuihtuu. Sitten on markkinoilla taas n. 38v menestyneitä miehiä ja 33v aikanaan kauniita naisia. Näillekin on ottajansa.
Mutta jossain näiden stereotypioiden välissä on ne ujommat ja vähemmän menestyneet tavallisen näköiset miehet ja niiden vastinenaiset. Siis ne tavallisen näköiset naiset joilla ei ole mitään tarjottavaa missisiskoihin nähden. Eikä mennä nyt niihin luonteisiin, kun kauniilla ja komeillakin voi olla ihanat luonteet.
Mitä nämä tekee? Keskivertosuomalaisnainen valittaa siitä, että saatavilla olevat keskivertosuomalaismiehet ovat lihavia ja rumia eivätkä osaa käyttäytyä. Ja keskivertosuomalaismiehet toteavat, että keskivertosuomalaisnainen on katkera ja pahantuulinen sekä lihava ja ruma.
Ja molempi osapuoli koittaa sitten löytää onnen ulkomailta. MIesten kannalta on hyvä, että edelleen maailmassa on maita ja ihmisiä, joiden omassa kotimaassa olot saattavat olla sellaiset, että rumempikin mies kelpaa jos tämä pystyy elättämään hyvin perheen (kuten suomessa oli ennen). Näin miehillä on varaa valita ulkomailta vaimokandeja, jos kotimaassa tavallisuus ei kelpaa.
Vanhemmilla ja rumemmilla suomalaisilla naisilla ei sen sijaan oikein ole ottajia. Tai siis tietysti gambiasta ja muualta vastaavista paikoista löytyy seuraa, mutta ei edes köyhän maan miehet halua ottaa vaimokseen lihavaa pahantuulista rumaa ämmää.
Näyttääkin siltä, että nämä viimeksimainittuun ryhmään kuuluvat (ja sinne pikkuhiljaa päätyvät) pitävät suurinta mekkalaa siitä että suomalainen tavallinen mies haluaa hyvän vaimon ulkomailta. Jos näin ei ole, niin luulisi näiden ottavan yhteyttä niihin tavallisiin, ujoihin, ei niin komeisiin suomalaismiehiin ja perustavan suomalaisia perheitä niinkun ennen tehtiin.Lakkaa naurattamasta.....mä olen lihava, köyhä jne silti aina joskus joku yrittää ( vaikka oon varattu).....................ja Italiasta löytyy tosi hyvä peppuisia tarjoilijoita huonommankin näköiselle.....toki mun kuukausitulot ylittää italialaisen, mut jos ei olisi ollut omaa kultaa kotimaassa niin jääty ois ainakin vuodeksi. Eli ei tartte lähteä gambiaan.
Jos sun teksti ei olisi noin pitkä niin veisin työmaan kahvihuoneeseen ja voitaisi porukalla miettiä mistä joka palstalle tulee aina pullukoiden haukkujia.
- onnea vaan
Rehellisesti sanottuna, niin kyllä ko. ystävän olisi hyvä mennä harjottelemaan baariin sitä kommunikointia. Baarisuhteista ei ehkä koskaan synny mitään vakavaa, mutta flirttailu ja pokaaminen harjottaa vastakkaisen sukupuolen kanssa tapahtuvaa kommunikointia, silloinkin kun tavoite menee puihin. Myös epäonnistumisista oppii.
Parhaimmat tässä lajissa ovat harjoitelleet kauan, eikä heitä haittaa että joku ei ole kiinnostunut tai että tulee pakit. Se on vaan elämää. Parhaimmilla kaikki kuullostaa ja tuntuu niin luontevalta juuri siksi, että heillä ei ole mitään paineita siitä onnistuuko tämä vai ei. Kaikki on vaan tutustumista ja jos se johtaa johonkin niin aina parempi. Tällainen varmuus taas kiinnostaa aina naisia. Naiset haistavat kaukaa kaikki harrastelijapokaajat ja epävarmat yksilöt. Ja naureskelevat niille. Sen sijaan asiallisen ystävällisesti mutta silti kohteliaan itsevarmasti esiintyvä mies on aina kiinnostava, vaikka saisikin sitten pakit (jostain syystä). Tällainen mies ottaa pakit kuin mies eikä ne hetkauta itsevarmuutta mihinkään. Seuraava kohde on kuitenkin kiikarissa 3 minuutin päästä.
Tätä ei pysty opettamaan, mutta sitä voi oikeasti jokainen harjoitella sillä että käy keräämässä niitä pakkeja. Jossain vaiheessa huomaa, ettei se nyt ole kovin vakavaa vaikka saisi pakit kaikilta baarin naislita. Siinä kasvaa pikkuhiljaa itsevarmuus, joka väistämättä sitten joskus johtaa tulokseen (score).
Vaikka tässä ystävä tarkoittaa hyvää, niin yleensä siitä on vaan hallaa että tyrkyttää kaveria markkinoille. Se antaa oikeasti sen kuvan, että kyseessä on epätoivoinen tapaus. Harvaa naista sytyttää tällainen ujous ja saamattomuus.
Jos olisi kyseessä oma uystävä, niin:
1.veisin maksullisiin naisiin, jotta poika saa kokemusta siitä mitä elämällä on tarjota eikä jännitä nii kauheasti
2. veisin useana viikonloppuna baariin treenaamaan tutustumista
3. pitäisin esitelmän siitä, että jotta onnistuisi löytämään sen yhden oikean saattaa joutua treffaamaan ja jopa naimaan kymmeniä... ehkä satoja. Että pois ne romanttiset kuvitelmat että "kyllä se oikea sitten tulee vastaan". Saattaa siihe oikeaan törmätä, mutta itse se työ pitää tehdä, ei se oikea tule hakemaan kotiovelta eikä se oikea tule itse edes hakemaan tanssimaan. - etsivä löytää??
Hmmm...tiiä häntä...tapasin/löysin saman henkisen kuin minä...ihan tuosta vaan ,hakematta..;)
Minulla on nyt ikää 37 vuotta, helmikuussa jo 38 ja poikamiehenä elelen edelleenkin. Mielelläni kyllä löytäisin naisystävän jostakin.
- helppo..
Sano "kaverille" että ruppee homoksi. Miesten kesken on vaan niin paljon helpompaa.
- Insinöörit
No varmasti se oikea insinöörifoorumi on netti! Minulle ainoa asia jolla on todella merkitystä on se miten mies kohtelee minua. Ei tarvitse pitää prinsessana, mutta jos näen katseesta, puheista ja kosketuksista että mies oikeasti välittää, se riittää ( pitää osallistua kodinhoitoon). Tämä välittämisen taito puuttui minun insinööriltäni ja sitä taitoa ei voi opetella. Välittämisen pitää olla aitoa.
- love BOAT
Ah miten me kaksi upeaa ladyä jäimme kaipaamaan komeaa viriiliä perttua....ergtröm....Kolmen kimppaa kun oltiin laivan hytissä uuuaaaaa...Miten se kosketti meitä ja kehui meitä kahta naista kauniiksi...Siinä olisi mies aviomies ehdokas...niin komea...niin miehekäs...Miten se halusi toisen meistä vaimokseen ja viedä sen Siperiiaan matkalle...niin upea kokemus oli tuo...Mistä joku vanha nainen onkaan jäänyt paitsi,kun tuollaisen uroksen jättäyt taakseen,.onko mies KENTIES pettänyt vanhaa kurpaa 53v akkeliaan....ONKO vanha akkeli jäänyt katkeraksi miehestään,, oli nimittäin niin upea RAKASTAJATAR,,,Miten se otti meidät kaksi naista kunnolla vaikka missä asennoissa...Onkos punapäätä viety niin joskus suhteessa,,,Uhhhh miehellä on firma...AIKA rikas mies...Mahtavaa yötä oli laivalla...SAnoi ettei ole kaltaisia naisia koskaan kohdannut, kuin me juuri,,,Kyyllä oli kovaa kyytiä laivalla...terveisin kiihkeät naiset...murrrrrrr
Jaa edellinen viestini on POISTETTU ja mistäköhän SYYSTÄ?
EI se kyllä ASIATON ollut!
No jokatapauksessa itse löysin sen OIKEAN twoo.comin kautta.
Minulla kuvia itsestäni ja koiristani. Miehellä ei minkäänlaista kuvaa.
Sain yks kaks viestiä, että oletpas todella nätti / kaunis.
Kiitin kehuista ja jatkoimme jutteluamme.
Päädyimme vaihtamaan numeroita.
Mies ehdotti yks kaks tapaamista ja toki suostuin siihen.
Juttelimme twoossa 28.03.2012
Tapasimme kasvotusten 28.03.2012
Mies sanoi että olenpas erittäin nätti / kaunis luonnossa.
Kiitin ja sanoin että mies on todellakin hyvännäköinen.
Lähdimme sitten kävelemään kämppääni kohden ( minä, koirat ja tämä mies).
Juttelimme kämpälläni aamuun asti ja laitoimme sitten nukkumaan.
Päivällä herättyämme päätimme sitten alkaa seurustelemaan.
Aloimme seurustelemaan 28.03.2012
Aluksi olimme 2 vikkoa luonani Kaakkurissa ja 2 viikkoa miehen luona Kempeleessä, kunnes päätimme sitten muuttaa yhteen (miksi maksaa 2 kämpästä vuokraa).
Yhteen muutimme 10.05.2012
Kerkesin asua täällä Kempeleessä 1kk verran, kun mies kosi.
Suostuin kosintaan.
Kihloihin menimme 12.06.2012
Häitämme juhlitaan ensi kesänä.
Yhtään tappelua, riitelyä tai huutamista meillä ei ole ollut eikä tule olemaankaan.
Me kun osaamme tuoda mielipiteemme esille ilman tappelua, riitelyä taikka huutamista.
Parisuhteessa ollaan oltu nyt 8,5kk
Avoliitossa ollaan oltu 6,5kk
Kihloissa ollaan oltu 5,5kk
SUOSITTELEN LÄMPIMÄSTÄ twoota!- kokemus2
kaakkois aasiasta, sia on satoja miljoonia naisia jotka ei luuhaa kapakoissa ja pitaa ukostaan huolen, eika valita kateellisten suomalaisten akkojen manipuloinneista!
- v8 on potkuu tarpeek
Ei ainakaan netistä kannata etsiä naista"turha paikka" ja samoin baari!
Mies jolle ei toi viina maistu niin tuntuu olevan vaikee saada saman henkistä seuraa mistä tahansa..
Mistä sais naisen jolle toi viina ei maistu?
=) 03 suunta
ps:v8 on potkuu tarpeeksi - nejhom
Oliskohan kyseessä homo inssi kun vielä pyssy tehtaanrasvassa ainakin arvelen.Yleensä miehet viedään hopsaan sänkykamariin jo heti 15 v jälkeen.
- absoluut
Ei sen tarvitse olla homo. Ylisuojeleva äiti on vahtinut ja kasvattanut poikaa itselleen koko ikänsä. Missä niitä koeammuntoja on voinut tehdä ,jos olet aina tarkkailun alla. Vasta äidin kuolema vapauttaa pojan jonka sytytys on tuolloin niin, myöhässä, että alustaksi tulisi kelpuuttaa ainoastaan neljän lapsen äiti jolla olisi kyky ja taito ottaa opetus hallintaansa ja saattaa insinööri elävien maailmaan
Kokeile nettitreffejä.
Ota harrastus, jos olet hyvä jossakin.
Jos olet pikkutarkka, nipottavainen niin kannattaa katsella hiljaisia. Muut ei edes jaksa yrittää sietää noita luonteenpiirteitä.Kahteleppa ruokakaupassa minkälaista evästä muijat kerää kärryihin tai vaklaa kassalla ostokset. Jos tulee vesikielelle niin seon siinä.
- Näin meillä
Alle 30-vuotias nainen ja nelikymppinen normaalin näkäinen perseaukinen mies. Ei läski muttei mikään punttishirmukaan. Reilu vuosi naimisissa oloa ja puolen vuoden ikäinen lapsi.
- ImSexyAndIKnowIt=)
Ihan turha kirjoitella täällä millainen on muka joku yleinen mies-/tai naisihanne. Olemme jokainen erilaisia ja jokainen meistä viehättää jotakin! Olen aivan varma siitä.
Esim. minua eivät kiehdo treenatut punttistyypit tai urheilijat, enemmän olen suuntautunut muusikoihin ja taidepuolen miehiin. Ruumiinrakenne ja olemus yleensäkin mielestäni saa olla enemmän luonnollinen kuin sliipattu.
Jokainen tavallaan! =) Kunnioittakaamme tätä. - sysei
No mistäs löydät mies ystävän se onkin vaikeempaa täällä yks sinkku nainen kyselee
- karvas kokemus
pubissa ei kannata treffata, varsinkin jos se venyy ja venyy, selvä merkki alkoholismista ja sekin et juo vaikka kuinka monta tuoppia ei humallu..
- Mites se oli...
Kyllä vanhan kurpan exsät ovat niin komeita...niin Herrasmiehiä..mutta minkäs teet kun kuulee sitten lähipiiristä mieheltä, miten katkeria kateellisia tämä miehen ex on...kun kehu osuukin nuoriin naisiin...ja kutsuja kun saadaan miehen matkoille ja muihin kekkereihin alkaa tulemaan...:D Niin kyllähän nämä nuoret naiset lähtee miehen juhliin ilo mielellä mukaan...kun saatiin kaverikutsukin ,,,mmm että kyllä miehen ex on katkera tapaus, niinkuin mies itse sanoi, että ex on pimahtanut tapaus nykyään,,:DDDD Jännä juttu miten laivalla voi törmätä tuttuihin...Oliko sattumaa vai ei ;D
Suomi24 saattaa olla oikea saitti hra insenjöörille. ..
"Koulutettu, osaa keskustella aivan mistä tahansa kunhan annetaan 30min varoitus googlailuun "
Herranjestas sentään, onko tuo ylläoleva lainaus avauksessa ihan oikeesti totta..?? Eikö small talk onnistu ilman googlettamista?? Tämän jälkeen ymmärrän taas paremmin insinöörivitsit..- messor1
Ulkomailla on minulle usein käynyt niin, että kun menen juttelemaan naiselle niin huomaan viettäväni seuraavan yön hänen kanssaan. Aina on myös jälkeenpäin tapailtu. Usein jo se, että juttelet naisen kanssa saa hänen kaverinsa kiinnostumaan myös. He antavat puhelinnumeronsa ja kertovat toistensa poikaystävistä mutta eivät koskaan omistaan. Suomessa näin ei ole käynyt kertaakaan.
Suomessa jos juttelee selvinpäin tai edes kohtalaisen tolkuissaan olevalle naiselle, niin hyvin nopeasti hän kertoo, että täytyy tästä mennä. Jos kyselee mitä hän tekee tai harrastaa tai miten aikaansa viettää, niin hyvin nopeasti hän kertoo että poikaystävänsä kanssa viettää aikaa.
Kun monessa kulttuurissa parisuhde on sukujen välinen asia, niin se Suomessa , suomalaisten kesken, on kaveripiirien välinen asia. Lisäksi alkoholi on tärkeä väylä pariutumiseen ja se käytännössä edellyttää, että mies on itsekin vähintään yhtä tukevassa humalassa, jos hän aikoo itseään peilistä katsoa. Jos ei ole peruskoulusta lähtien opetellut oikeaoppista porukassa hengaamista, ja siihen liittyvää oikeaoppista, oikealla tavalla itsepetoksellista alkoholin- ja tupakankäyttöä sekä kerännyt laajaa tuttavaverkostoa, on turha Suomesta seuraa yrittää löytää.
Tämä ei liity ujouteen, sillä esimerkiksi itse en todellakaan ole ujo.
Ulkomaalainen sen sijaan on kiinnostava yksinään, eikä häneltä edellytetä verkostoa. Ulkomaalaisen kanssa mikä tahansa suomalaisten kesken kyynisiä ja pitkästyneitä reaktioita aiheuttava asia kelpaa puheenaiheeksi, kaikki on uutta ja ihmeellistä. Ulkomaalaiset usein ihailevat Suomea, kun täällä on lunta, poroja, sauna yms. ja ihmiset sopivan rujoja. Kysymys ei ole myöskään elintasokuilusta, sillä itse olen tyhjäntoimittajanakin ollut kiinnostava ulkomailla, ja kuten tunnettua, suomalaisetkin naiset usein kiinnostuvat ulkomaalaisista köyhemmistä maista tulevista miehistä. - Menikö näin...
Onhan se rankkaa käydä treffeillä koko ajan...:D Kun taitaa olla parisuhde-markkinat aika kiven alla 50v kurpilla....:D Mutta hauskinta on että 50v omassa kertoo olevan suhteessa MIELIKUVITUS-MIEHEN KANSSA :DDD ja vaikka on SINKKU:DDDD Miettikää nyt sitten minkälainen mielikuvitus mies onkaan:DDD Onko sairaampaa keksitty :DDDD Mutta mites jos hän on tapaillut vaikka korjaamonpäälikköä...siinä on sekopää vakka ja kansi löysivät toisensa..:DD Vai eikö seksisuhde onnistunnut..kun varattu mies olikin...:D Ehkä tälläinen mielikuvitus-mies vanhalla akalla on " sairaanhoitaja opiskelija tuleeko sinusta" Hoiditko hänen autoasi siellä:DDDDDDDDDDD
- huh.
Sinäkin olet joskus 50 ja 60-vuotias. Saatat olla sinkku. Miksi arvostelet ihmisiä, ystävääsi tai tuttuasi joka kertoo pakenevansa raastavaa yksinäisyyttään mielikuvitusmaailmaan. Sinulla ei ole mitään sympatiaa. Hyvä että hänellä on enemmän mielikuvitusta kuin sinulla! Se ettei joku saa kumppania ja on täysin yksin, ei ole naurun aihe, vaan todella vakava asia. Se voi satuttaa ihmistä pahasti ja jatkuvasti. Näkee muiden onnen. Eri asia on ihmisen muu luonne, mutta silloin jos ei pidä siitä, jätä hänet rauhaan.
Käytä selkeää kieltä kirjoittaessasi tai opettele kirjasta. Hymiöitä käytetään vähemmän peräkkäin. Jos jutustasi piti tulla hauska, kehitä se eri tavalla, ja niin ettei toisen yksinäisyydellä naureskella. Kerro selkeästi mikä hänen miesvalinnoissaan ei toimi esimerkiksi, tai mitä hän voisi tehdä eri tavalla. -Jokainen ihminen vanhenee aikanaan (sinkkuna tai varattuna), ja kaikissa ikäluokissa on oikeus hakea kumppania ja toivoa sopivia tilaisuuksia... Eikä olla yksin pelkästään. Oli ulkoisesti minkälainen tahansa, sisin ratkaisee. Suomessa naisen on vaikeaa löytää "se oikeaa" miestä, oli sitten 22-vuotias tai 70! Ei ole mitenkään epäonnistunut, vaan sopivia miehiä ei ole tarpeeksi. Euroopasta komeita miehiä voisi houkutella suomeen: ranska, italia, englanti miksei muut maat. - Heheheehe.
huh. kirjoitti:
Sinäkin olet joskus 50 ja 60-vuotias. Saatat olla sinkku. Miksi arvostelet ihmisiä, ystävääsi tai tuttuasi joka kertoo pakenevansa raastavaa yksinäisyyttään mielikuvitusmaailmaan. Sinulla ei ole mitään sympatiaa. Hyvä että hänellä on enemmän mielikuvitusta kuin sinulla! Se ettei joku saa kumppania ja on täysin yksin, ei ole naurun aihe, vaan todella vakava asia. Se voi satuttaa ihmistä pahasti ja jatkuvasti. Näkee muiden onnen. Eri asia on ihmisen muu luonne, mutta silloin jos ei pidä siitä, jätä hänet rauhaan.
Käytä selkeää kieltä kirjoittaessasi tai opettele kirjasta. Hymiöitä käytetään vähemmän peräkkäin. Jos jutustasi piti tulla hauska, kehitä se eri tavalla, ja niin ettei toisen yksinäisyydellä naureskella. Kerro selkeästi mikä hänen miesvalinnoissaan ei toimi esimerkiksi, tai mitä hän voisi tehdä eri tavalla. -Jokainen ihminen vanhenee aikanaan (sinkkuna tai varattuna), ja kaikissa ikäluokissa on oikeus hakea kumppania ja toivoa sopivia tilaisuuksia... Eikä olla yksin pelkästään. Oli ulkoisesti minkälainen tahansa, sisin ratkaisee. Suomessa naisen on vaikeaa löytää "se oikeaa" miestä, oli sitten 22-vuotias tai 70! Ei ole mitenkään epäonnistunut, vaan sopivia miehiä ei ole tarpeeksi. Euroopasta komeita miehiä voisi houkutella suomeen: ranska, italia, englanti miksei muut maat.Jos sopiva mies on siis komea mies eli jos kriteerit ovat niin alhaalla, niin tuskinpa sinulle tuottaa vaikeuksia niitä maailmalta löytää.
Huh, Luojan kiitos lopetin suomalaiset naiset jo kymmenen vuotta sitten...
- Kyseenalaistaja
Kuulostaa avuttomalta nössöltä, kun pitää panna työkaveri/pomo asialle. Ei naiset halua sellaista nyhveröä.
Tai olet itse se, niin kaikissa jutuissakin kaikki aina kysyy muka kaverin tilanteesta.
Jos mies on itse todennut tilanteen, että nyt olisi aika, niin pitää panna myös itse toimeksi! En jaksanut lukea koko ketjua kun keskustelun taso oli mitä oli...
Vastaan silti omalta osaltani, olen melkein 30-v sinkkunainen, ja olen deittaillut pari vuotta (!!) suht aktiivisesti. Mutta siis kysymykseesi: mistä etsiä sitä toista ihmistä? Mun vastaus on: ihan mistä vaan. Kun kuljet tuolla kadulla, voi ihan hyvin tehdä tikusta asiaa jos näet kiinnostavan naisen. Kokeile nettiä, baareja, kavereiden tuttavien tapaamista. Valmistauduiihen että suuri osa tulee torjumaan sinut, kaikki omista syistään. Mutta ethän sinä etsi heitä joita sinä et kiinnosta. Sanotaan että vaikka 100 ihmiseen kun olet tutustunut, heistä joku voi olla oikealla tavalla kiinnostunut. Deittailussakin määrä luo laatua, koska kaikilla on omat kriteerinsä ja ne kohtaavat (ainakin oman kokemuksen mukaan) harvoin. Tsemppia etsintään, kyllä niitä sinkkunaisia on olemassa!- Kuka se onnnnn
Piirit PIENET pyörii....KUKAhan juorukellot teidän salaisuuksia kertoilee....On arvoitus teille kurppa/ p jakajat tää....... Kuka teidän piirinne kaksinaamaiset mahtaa olla....Niin paljon teidän historiaa tietää,,,,koko ajan juttuja meille täällä kertoilee...psss kuka se on..
- kisumisukisu1
Sinänsä surullista alkaa näin netin kautta jollekkin vaimoketta etsimään. Noh jos kaikki muut vaihtoehdot on käyty läpi niin kaippa täältä saattaa joku sopiva löytyä. Alkutekstistä tosin selviää jo syy miksei tämä kyseinen henkilö ole itselleen jo vaimoa saanut, tekstistä saa sellaisen kuvan, että kyseinen ihminen on jollakin tapaa naulautunut kiinni työhönsä. Ja kappas vaan työkaveri etsii hänelle naikkosta, miksi? Eikö hän ole itse yhtään oma-aloitteinen vai vaivaako työkiireet niin kovin, ettei itse ehtinyt. Ensimmäinen asia mikä kannattaa ottaa huomioon, on se, että lähtee itse liikkeelle niin henkisesti kuin fyysisestikkin, etsimään sitä kumppania. Ei sitä kukaan muu voi tehdä, jollei sitten tarkoituksena ole etsiä maksullista seuraa. Onnea etsintään.
- ketk on lapsien isit
Tuskin löytää tuollainen 50v narsisti kumppania...Mitä sä luulet tietäväsi raskaana oleva ryhäammu....ja eikös se blondi p jakaja saanut syyskuussa sen äpäränsä...Mutta taitaa teillä molemmilla olla äpärät...onko isyystestit tehty..kuka tuntematon mahtaa olla lapsien isit...Kyllähän kesällä seksinymfo ei voi olla erossa muista miehistä,,ja sait avioliiton pelastettua...
Ei ainakaan täältä netistä... itse samanikäinen kun tuo yllämainittu joka etsii..
täällä treffeissä naiset elävät jossain ihmeen pilvilinnoissa ja vaatimukset aivan mielettömät ja sit jos kuitenkin vaatimukset täsmää niin siltikään ei kelpaa...
Ehkä neuvoisin katsastamaan ainakin baarit jos sattuis löytymään.. En voi itse ainakaan suositella kun itsellä ei oo tärpänny mut kokeilla kandee.
Liikkua kovasti eri paikoissa... toisaalta sekin on voimaavievää jos tuloksia ei synny. "kokemuksen ääni puhuu".
Sitten yks vaihtoehto on ulkomailta.. Thaimaa, filippiinit, venäjä.. Näillä naisilla yleensä vaatimustaso ei oo läheskään niin korkea kuin suominaisilla. Yleensä ovat maanläheisempiä kuin nykysuominaiset yleensä. Kokeilla voi ainakin yrittää jos suomesta ei tärppää...- R-oskaposti
Ihmisessä PITÄÄ olla jotain mihin vastapuoli reagoi , mielellään positiivista.
Jos näin ei ole niin ei voi mitään. - VAntaaaaaa
No narsisti-mummo vetää nats kortin esiin,kun mies ei tee niinkuin se haluaa..Nooh joko blondi p-jakaja on siellä Vantaalla käynyt ulkona jakamassa persettä muille miehille..:D Jos vaikka saa lisää äpärärä pentuja....Kun poika-lapsen kerta sait syyskuussa....onko varmasti samoja piirteitä, kuin omassa miehessäsi...:DDDDDD No mummo voi käydä aina polkemassa seksillä korjaamopäällikköä kun vie autoa korjaamolle,,,niin saa " varmaa auton alennuksia" Kun onhan ne parintunnin "lounaat" ,mmm kivoja narsisti-mummosta:D
- ps12
DEITTI.NET on kantanut hedelmä joka ikinen kerta.. vinkkinä... hakukenttään kannattaa laittaa muutakin kuin mitä ALOITUSKENTÄSSÄ oli.. Karsii huomattavasti jos on noin lyhyt.. KANNATTAA laittaa jo hakukenttään et mitä etsii, IKÄ jne.. MUT ei liian kriittinen saa olla.. PITÄÄ tietää mitä etsii.. Sieltä kannattaa aloittaa. Itsellä se on toiminut lukuisia kertoja ennen =)
- Kyttääjät
Kyllä narsisti-mummo luulee olevan todella ovela tiedonkerääjä....Kyllä sitä voi vaika lukea valmistuvan psykologin facesivuja lukemassa,....sitten laittaa sen helsinkiläis kaverin 30 v kyttämään minua mun työpaikassa...tai facessa kirjoitat mummo ilmeisesti joskus sinun sanoilla " minulle asioistasi" Jos saisit uutta tietoa minusta...säälittävää..ja sitä edellisessä sulla oli ne kaksi muijaa hoitajat kavereina kyttäämässä mun asioita..kävitkö " vesijuoksussa" toisen kanssa ja toisen hoitajan kanssa.".baareissa" Taisit niiltäkin kysellä asioitani....SAIRASTA!!!
Kova suunitelma sulla ollut mustamaalata minua....Eipä ne ymmärtänyt sun mielenkiintoa minun asioihin, mitä me juteltiin sun Sairaudesta! Miten tunget nokkasi meidän piireihin...olen niin paljon saanut kuulla sinusta että olen ihmeissäni olenko sulle 50v kurppa noin PAKKOMIELLE! Jopa oma mieheni kertoi teistä asioita...ja en voi sanoa kuinka ymmällä olen teidän uteliaisuudesta mun elämää kohtaa!..mutta se kertoo ettei teillä ole omaa elämää :D TIESITTEkÖ ETTÄ TE OLETTE HULLUJA :D - varma paikka tuolta
Thaimaa ja Venäjä.
Sieltä saa kyllä naisia vaikka vaimoksi asti pienellä varoitusajalla. Ja jos oikein kuvittelee niin voi jop uskotella itselleen että ihan rakkaudesta.. :-D - Pikku-ukkoja t....:D
Mutta kelatkaa mielikuvitus-Mies :D Nyt yllä narsisti mummolla-päässä juoksee pikku-ukkoja ..... ketä se niistä valitsee....Buahhahhahhahahhahahahahha :DDD Olen " suhteessa" Mutta todellisuudessa "sinkku-mummo" Ehkä korjaamopäällikkö on sekoittanut tuuliviiri soinnuillaan hänen päätään :D täällä nauru repähdykset kaikuu porukalla :D 50v tuleva sairaanhoitaja ja mielikuvitus-mies...EIIIIIII älkää päästäkö sitä ammatistaan läpi..,sehän on ihan sekopää:D kuvittelee jo potilaat päässään...ai hurja...ota ne "T" sun lääkkees:D
tuota anteeksi kun vastaan, mutta teette nyt väärin eikö tämä mies/poika osaa itse etsiä emäntää kun sinun pitää se tehdä? ja valitettavaaa on myös se että ei ole kokemuksia aikaisemmin, ei minua ainakaan kiinnosta sellainen joka ei seksissä mitään osaa ehkä just ja just laittaa kondomin kalun päälle. huoh vaikeita te miehet välillä ootte
- ATM-aisurille jämät
Oletko mies vai nainen?
wlfwd kirjoitti:
Ja kokematon ei voi koskaan oppia.
Totta.. Miten kokematon voi muka oppia koskaan jos naiset aina sivuuttaa kokemattoman ja ottaa mielummin panomiehen.
- suomihuora=15nussima
Kysyin, että oletko mies vai nainen. JA vastaat samalla monenko miehen nussima miesnainen olet.
- ollis_d
En käsitä mistä tämä juttu tulee että kaikki naiset vaativat miehiltä lihaksia, keskustelutaitoja yms. Ei todellakaan ole. Sellaisia naisia on paljon jotka eivät itsekään ole puheliaimmasta päästä. Tietysti miehillä on vääristynyt kuva naisten vaatimuksista kun naistenlehdet niistä kokoajan kirjoittelevat. Mutta eiköhän sitä jokainen mies huomaa jossakin vaiheessa että raja on vedetty liian korkealle naisten suhteen jos ei naista ole hausta huolimatta saanut. Siinä ei nyt sinänsä ole mitään väärää että asuu ennemmin sinkkuna kuin sellaisen partnerin kanssa joka ei pysty täyttämään vaatimustasoa ja jos tässä yksi vaatimus on ulkonäkö niin ei se väärin ole. Ehkä pinnallista mutta varsinkin miehet kiihottuvat visuaalisesta kiihokkeesta jota hyväkroppainen nainen tietysti tarjoaa enemmän kuin kiloja liikaa omaava. Mutta kuten sanoin. Jotkut miehet ymmärtävät laskea rimaa ja ovat varmasti onnellisia sitten sen keskitason naisenkin kanssa ja eihän se ulkonäkö kaikki kaikessa ole kaikille.
- mykkänäkö sitten
Miehellä pitäisi olla jonkinlainen keskustelutaito, koska suhde perustuu osittain myös keskusteluun?! Kommunikaatio pelaa.
mykkänäkö sitten kirjoitti:
Miehellä pitäisi olla jonkinlainen keskustelutaito, koska suhde perustuu osittain myös keskusteluun?! Kommunikaatio pelaa.
Kuten myös naisella olisi hyvä olla se keskustelutaito. Kovin yksipuolista olis olla mykän naisen kanssa.
- Mörkö
Mikä keskustelutaito ja koulutustaso se on jos pitää ensin puoli tuntia näpeltää nettiä? No ok, en itse tiedä esim. ydinfysiikasta juuri mitään, mutta ns. tavalliset aiheet sujuvat ilman kuukkelointiakin kuten kulttuuri, päivänpolitiikka, jouluhysterian manailu, lastenkasvatus, liikenne ja mitä niitä nyt onkin. Kuuluu yleissivistykseen.
- j k
mites on ulkonäkö
- Oh BOY
Keskustelee mistä vaan, mutta ensin pitäisi antaa puoli tuntia googlailuun.
No siinä se onkin se ongelma. Kyllä suu pitäisi saada auki puolessa minuutissa, niin miehen kuin naisenkin - jhkhjkjhkhjk
Ravintola tai netti.
Sitähän kysyttiin... - johanon
Kukaan ei ota/huoli 31v insinöörimiestä, jolla ei ole ollut seurustelu- tai parisuhdetta. Ajatuskin sellaisesta kokemattomasta miehestä on vastenmielinen. Miehessä on jotain vikaa jos ei ole kenellekään kelvannut tai kelpuuttanut. Kokemattomuus ei ole mikään meriitti ihmissuhdesaralla.
Mielummin kokematon kuin monen kanssa sekoillut.. Ei sekään hyvää kuvaa anna ihmisestä jolla useita parisuhteita takana.
- riina82xx1
itse mietin samaa mistä yksinhuoltaja 30v voi löytää miehen!!!kaipais jo rinnalleen toista jonka kanssa jakaa elämän arkea..
Löytyy..sieltä vain netistä ja baareista etsimään molemmat paikat tulvii miehiä. Pitää vaan olla valmis pikkasen laskemaan sitä korkeaa rimaa.
- jagetti1
heipsan
- JAGETTI1
NOOO,,,,,,,,,,KYSYKÄÄ ENSIN MUSIIKKIMAKU,,,,,,EIHÄN MATI-TEPPO TYTTÖ
JA ROCK-POIKA VARMAAN SOVI LUONTEELTAAN TOISILLEEN.TITTELI INSINÖÖRI ????????,EI ENÄÄ EI ENÄÄ ELETÄ 30-LUVULLA ,JÄTÄ POIS.
MUISTAKAA SUURIN OSA DEITTAJISTA ON EHKÄ VAIKEASTI MENNEISYY-
DEN HAAKSIRIKOISTA KÄRSINEITA JA HAAVOITETTUJA IHMISIÄ JA EIVÄT-
ETSI MUUTA KU KUVANSA AVULLA KEHUJA JA YLISTYSTÄ ITSELLELEEN
HUONOON ITSETUNTOONSA JA YKSINÄISYYTENSÄ.EHKÄ? - haljajah
JAGETTI1 kirjoitti:
NOOO,,,,,,,,,,KYSYKÄÄ ENSIN MUSIIKKIMAKU,,,,,,EIHÄN MATI-TEPPO TYTTÖ
JA ROCK-POIKA VARMAAN SOVI LUONTEELTAAN TOISILLEEN.TITTELI INSINÖÖRI ????????,EI ENÄÄ EI ENÄÄ ELETÄ 30-LUVULLA ,JÄTÄ POIS.
MUISTAKAA SUURIN OSA DEITTAJISTA ON EHKÄ VAIKEASTI MENNEISYY-
DEN HAAKSIRIKOISTA KÄRSINEITA JA HAAVOITETTUJA IHMISIÄ JA EIVÄT-
ETSI MUUTA KU KUVANSA AVULLA KEHUJA JA YLISTYSTÄ ITSELLELEEN
HUONOON ITSETUNTOONSA JA YKSINÄISYYTENSÄ.EHKÄ?http://www.jihaa.fi osoitetta suosittelen treffikumppaneiden etsintään.
- Johtajatar
Valitettavasti on niin, että mies on hyvin herkästi pilaantuva olento. Suurin osa niistä, jotka osaavat ja pystyvät tyydyttämään naisen täydellisesti, jatkaa niissä toimissa ympäriinsä niin kauan kuin kyky ja jaksaminen kestävät. Tällä ei ole mitään tekemistä ulkonäön tai esimerkiksi uralla menestymisen kanssa. Monet miehet eivät viitsi tai pysty oppimaan näitä asioita, mikä antaa pelimiehille valtavat temmellyskentät puutteessa janoavien naisten parissa. Nainen voi saavuttaa onnen, jos tajuaa syvällisesti odottaa tällaisilta miehiltä vain fyysisiä palveluksia. Kokemuksesta tiedän, että on olemassa myös pieni joukko miehiä, joilla on niin hyvä itsetunto, että heille riittää yhden, oman naisensa erinomainen hoito pitkässä suhteessa. Määrä on pieni: Jumala on mies.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394943Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6694155Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732301Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162067MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401868- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671451OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301208- 881146
- 941144