jota itse käytän loma-aikoina ja viikonloppuisin, talvella vähemmän. Olen ajatellut, että voisin vuokrata sen muutamaksi kuukaudeksi, jollekin, joka tarvitsee lyhytaikaista asuntoa esim putkiremontin ajaksi. Onko kellään kokemusta tällaisesta?
Minulla on täysin kalustettu ja varusteltu omakotitalo,
5
250
Vastaukset
- vuokraemäntä
On kokemusta. Tee lista kaikista tavaroista, mitä siellä on. Mielellään valokuvien kera.
Mene Suomen vuokranantajien sivuille, sieltä saa tietoa. - Seinät ruvella
Aivan liikaa vaivaa ja riskiä muutaman satasen takia. Unohda koko ajatus.
- Tuskin kannattaa.
Minunkin mielestäni on riskiä jos kuitenkin kyse jopa omakotitalosta. Varmaan harva haluaa isoa kämppää vuokrata jos on kyse vain remontin takia "hätävuokrauksesta". Ja et varmaan itse suostu vuokraamaan reilusti alle markkinahintojen?
- 8a7sd89sdf789sdfdfsd
Siis vain pariksi kuukaudeksi voi olla hankalaa löytää vuokralaista kun "aikaikkuna" rajoittaa PALJON hakijoita.
- öööööööööö
Mitään huippuvuokraa en ole ajatellut ottaa. Vesi-ja sähkömaksut mittarien mukaan, muuten sen verran, että saan jeesiä lämmityskustannuksiin. Eikä tarvitsisi käydä tavella itse paikalla. Mutta ehkä on helpompaa vuokrata talkkari...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406953
- 323918
- 453300
- 402909
- 162672
- 372228
- 162176
- 412123
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392000