Ongelmani on seuraavan lainen.
Rakastan miestäni ja luotan häneen, kuitenkin minua vaivaa eräänlainen epämääräinen mustasukkaisuus.
Vertaan itseäni usein miehen entisiin, mietin miten paljon enemmän he ovat kokeneet yhdessä ja kuinka paljon paremmin he tunsivat toisensa. Koen eräänlaista riittämättömyyden tunnetta ja pelkään että jonain päivänä hänen entisensä ilmestyy ovelle, enkä pärjää tälle naiselle. En ole koskaan tavannut yhtään mieheni entisistä ja kuviakin olen nähnyt vain muutaman. Eli oikeita vartailu kohteita minulla ei ole. Mieheni ei myöskään ole antanut syitä mustasukkaisuudelle entisiä kohtaan.
Mitä voisin tehdä tämän tunteen kanssa?
mustasukkainenko?
neuvoton_
2
202
Vastaukset
- 19+8
Opettele vaikka ensin kirjoittamaan. Huomaa ero: seuraavan lainen, seuraavanlainen. Huomaatkos että lainen Ei ole sana?
- aloittaja_
Olipa todella asiallista jäädä kirjoitusvirheestä valittamaan, huomaa että esimerkiksi eräänlainen on kuitenkin kirjoitettu oikein. Oletko koskaan kuullut että vahinkoja sattuu? Kiitos vain.. toivottavasti täällä pyörivistä ihmisistä löytyy myös asiallisia tapauksia..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467645
- 334223
- 573715
- 503200
- 172876
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652581- 562427
- 512388
- 402339
- 162286