Aijon laihuttaa..

louise1

Moro,
Oon aika nuori ja ajattelin alkaa laihuttaa oon 10w ja painan 53 kg, muut painaa about 33 kg
Oon käyny aika monta kertaa lenkillä ja nyt oon laihtunu jo 9 kg mutta silti se ei oo mun ihanne paino..

Mun vanhemmat ei tiedä tästä mitään eikä tuu tietääkkää!!

Auttakaa pliis jotain keinoja jotka ei oo mulle vaarallista??

Terveisin Louise1

ps. Mut älkää pliis haukkuko mua vaik oon vasta 10

4

135

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei. Jos haluat tiputtaa painoa kannattaa se tehdä terveellisesti ettei sinun pituuskasvu häiriinny. Sinun tarvitsee saada kaikki ravintoaineet. Jätä sokerit pois, Lapsella nyt on ihan ok että on yksi herkkupäivä viikossa mutta vain yksi. Myös turhat hiilihydraatit eli hampurilaiset ja etenkin ranskalaiset on pahimpia. Vaalea leipä sekä makarooni muuttuu heti rasvaksi. Kun syöt terveellisesti vihanneksia, hedelmiä, ruisleipää, kalaa, kanaa, jne... niin paino laskee itsestään. Et kertonut pituutta tai ruokatottumuksia niin on vaikeampi neuvoa. Liikunta on hyvä tapaa pitää kunnosta huolta mutta se ei auta jos syö enemmän kun kuluttaa joten tärkeää on itse ruokavalio. Liikunta ja ruokavalio yhdessä tekevät ihmeitä joten olet oikealla polulla =) Harmillista ettet halua vanhempiasi ottaa mukaan pudotukseen mutta ehkä sinulla on syysi.
      Muista syödä aamulla kunnon aamiainen, ruisleipää, vihanneksia tai puurolautasellinen niin lähtee päivä käyntiin hyvin ja pysyt virkeänä koulussa =)

• Loiuse1

Kiitti avusta :)

Ja mä oon 154 cm pitkä

• Ja vielä lisäyksenä, kasvuspurtti on sinulle vielä tulollaan joten mitään varsinaista laihduttamista ei kannata ajatella eikä siihen mitään taikatemppua olekkaan. Jokainen on yksilöllinen eikä tarvitse olla niinkun muut. Ellet halua vanhempien kanssa asiasta keskustella olisiko terveydenhoitaja koulussa sellainen kenen kanssa voisit asiaa pohtia. Olet niin nuori että kaikenlainen laihduttaminen itsessään kuulostaa hurjalle. Jos sinusta esim tulee 165cm pitkä ja painat edelleen tuon 53kg niin olet silloin erittäin hoikka =)
      Mehuissa myös paljon sokeria mikä helposti tuo lisäkiloja. Kun vain syöt terveellisesti , teet oikeita valintoja niin painosi asettuu kyllä. Tuo liikunta on kyllä hienojuttu. Ehkäpä löydät jonkun lajin jota voisit seurassa harrastaa.

• louise1

=)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6983
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3938
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3330
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2939
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2716
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2143
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2077
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2038
    Aihe