Kysäisempähän vain. ;)
Millaisia ovat 18.10 syntyneet vaa'at?
8
556
Vastaukset
- Akkeli vm.-58
Hei !
Täällä myös 18.10 syntynyt naisenpuoli,.Olen aika tyypillinen vaaka,eli päättämätön,rauhaa rakastava,ystävällinen,työssään tunnollinen,vähän kylmä mutta kaikille läheisille pettämätön ja lojaali vilpitön ystävä joskin ystäväkseni on kyllä vaikea päästä,en hevillä päästä ketään lähelle. .siinäpä jotain mikä tulee itsestä ensimmäisenä mieleen.- Ukkeli vm.-53
Täsmää kyllä meikäläiseen äijänkäppyräänkin, joka on syntynyt neljän päivän erotuksella 14.10.
- The Walking Dead
ite oon 17.10
- 17+5
No voit kuvailla silti, ei varmaan paljoa heitä :)
- vaaka m
... ollaan oikein mukavia...
- vaaka lady
Ihan perus vaaka olen.. jos tiedät kellon ajan milloin synnyit niin kannattaa tarkistaa nousu ja kuu merkki esim. Astro.fi sivustolta.. ne kertoo tarkemmin luonteesta kuin pelkkä aurinkomerkki
- vaaka1
Mä oon syntynyt 20.10. vielä Vaa'an merkkiin, sehän vaihtuu 24. päivä... Muistutan, mutta vain vähän Skorpionia. Olen silti tyypillinen Vaaka, rauhaa rakastava, diplomaatti, esteetikko, Venuksen hallitsema, joskus romanttinen, hyvin HYVIN seurallinen.
- 13.10 eli minä!
Mukavampia kuin 13.10
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225434- 274705
- 282691
- 342334
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191637- 121581
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons241390- 181386