Lukaisin Suomen Kuvalehdestä lyhyen mainosjutun, jossa kerrottiin kännykän kuoreen lisättävästä taskusta, johon voi laittaa mm. luottokortin ja ajokortin.
Siinä jutussa oli myös sarkastinen kommentti, "hyvä puoli tässä taskusa on se, että jos kännykkä katoaa, niin pääsee samalla eroon myös ajokortista ja luottokortista."
Ainakin matkustellessa minulla on asiat monissa taskuissa, niin että kaikki ei mene jos jokin viedään.
Naisia minä vähän ihmettelen. Heidän omaisuutensa on varsin huolettomasti yhdessä laukussa jopa matkusteltaessa.
Ei kaikkia munia samaan koriin.
3
110
Vastaukset
Juuri kaupasta tulleena poistin haalareitteni oikeanpuolesesta taskusta pankki ja plussakortin, ja vasemmanpuoleisessa syvässä taskussa oli kotioven avain ja kännykkä.
Laukkua en useinkaan viitsi kuljettaa mukanani, ja matkoilla ollessani oli käytössä polvitaskutkin!
Kätevyys se lähinnä on, kun että kaivelee laukunpohjaa, sulkee ja avaa vetoketjuja kassajonossa:)
Liekö sitten olen maskuliininen tavoiltani!- mitenkä nyt
hieno rouva haalarissa kulkee kaupoissa, hyi olkoon. Mahtaa olla näky ne polvitaskutkin!!!
Se onkin Living Lifestyle dept. haalarit, ja tosi ihanat :D
Caprihousut on Italiasta Pompeijista ostetut valkoiset, monine taskuineen, ja tosi makeat ja käytännölliset.
Et taida tuntea kuin siniharmaita työhaalareita !!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117141- 954711
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista594667Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee503833- 513768
- 2153748
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san263323- 502703
- 372564
- 372272