175nm saavutettaan vasta 2000rpm. 77kw saavutetaan 3800rpm. Alle 2000rpm ajetaan ilmoitettua alempi tehoisella moottorilla.
Mitatut huipputehot oikeassa elämässä ovat jotain muuta. 2200-4400 n190nm.
2000-5400 on yli ilmoitetun huipun ollessa n 90kw. Tiedot yhdestä moottorista mitattu. Mitenkähän sen saisi vetämään alle 2000rpm pontevammin minkään muun alueen kärsimättä?
Konehan on se oikeasti epäluotettava ketjumalli mitenkähän on laita arvoilla nykyisessä uudessa remmikoneessa? Milloinkahan vw tuntee toyotan tavoin vastunsa ja takaisinkutsuu maailmanlaajuisesti oikeasti hajoavat koneensa?
No tuo uusi tosin poistaa viat mutta kismittää polon omistajana asia kuitenkin . Vaihtelen kun saa autoja uuteen poloon kuitenkin. Kuinkahan on vaihto arvo 37tkm polollani käyttöautolla koska kuuluu vikasarjaan vaikka toimiikin moiteetta.
polo 1.2tsi vm 2011
1
275
Vastaukset
- turbo mutta ei urpo
No niinpä, mitenkä tuon Toyota 1.33 Dual VVT-i moottorin
teho 73 kw/6000 k/min suurin vääntö 125 Nm 3400 k/min sais
vetämään pontevammin alle 2000 k/min ?
Tuossa moottorissa suurin vääntö 125 Nm (siis tosi pieni suurin vääntö)
saavutetaan vasta 3400 kierroksella minuutissa ja suurin teho 73 kw vaatii
jo 6000 k/min vongutuksen
Että melkoisen nuhainen moottori alle kahden tonnin kerroksilla.
Mutta se on ihan hyvä, että Toyota kutsuu maailman laajuisesti
korjaukseen hajoavat moottorinsa.
"Milloinkahan vw tuntee toyotan tavoin vastunsa ja takaisinkutsuu maailmanlaajuisesti oikeasti hajoavat koneensa?"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406953
- 323918
- 453290
- 402899
- 162672
- 372228
- 162176
- 412123
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482057- 391990