Haussa halvahkot aktiivikaiuttimet suojatuin elementtein TV:n kaveriksi suht pieneen olohuoneeseen. Plussaa se että magneettisuojatut kun tulevat ihan television viereen. Tarjoushinta noille olisi 169€.
Kannattavatko nuo, jos hakee parannusta telkkarin ääneen muttei tarvitse olla hifistelyä eikä kotiteatteria?
Kiitos vastauksista ja lukemisesta!
Audio Pro Addon Five
5
4144
Vastaukset
- Aapuuwa
Ainii, mites on subbarin laita, jos joskus kiinnostuu? Voiko noihin liittää suoraan jollain piuhall yms.?
Kiitos! - jjoo3
Subbarin voi liittää suoraan johdolla.
- kyselijä.
onko sulla putkitelkkari kun tarvit magneettisuojatut.
nuo kajarit on ihan ok. - VeronivaM
Mä olen ollut kahden vaiheilla ostanko Addon five vai Addon Four kaiuttimet. Toisessa on se subbari, mutta mikäli noihin pienempiin saa joskus liitettyä erikseen subbarin niin sekin olisi hyvä. Hinnaltaan nuo ei paljon eroa...
- Ostin Addon 5 -parin
Moi
Ostin Audio Pro Addon 5 - kaiutinparin, hyvin ovat toimineet.
Kyselijälle vastaus: Ei ole putkitelevisiota, mutta en ollut itse asiassa varma että aiheuttaako taulutelevisio häiriöitä, joten ajattelin pelata varman päälle... :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3218257Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1016503Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1753745- 772948
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402590- 452553
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222286- 1212243
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962054- 481633