Ahdas jalkatila

puupeli1

Kävin kokeilemassa V50 mallia, mutta totesin sen vaaralliseksi, koska kenkä jumittui kaasupolkimen yläpuolella olevaan verhouksen ja lattian väliin niin, ettei jalkaa voinut siirtää jarrulle normaalisti. Miten ihmeessä tänne pohjolan oloihin suunniteltu auto voi olla niin ahdas, ettei normaalikokoinen kenkä sovi polkimille? Totesin, ettei tuollainen pikku-Volvo ole ainakaan minulle sopiva kulkupeli. V60 malli tuntui paljon väljemmältä, joten se menisi harkintaan, kunhan hinta olisi paremmin kohdallaan. Sen tavaratila tosin on turhan pieni.

8

292

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • monot...

Älä aja sitä autoa lumikengät jalassa.

• tyytyväinen

Mahtaa sulla olla iso jalka, kun itselläni ei ole kyseisessä mallissa ollenkaan tuollaisia ongelmia ja kengänkoko on 46.

• puupeli1

Kengän koko on 44-45. Kun kantapää on lattiassa ja jalka kaasupolkimella, niin jalkaa ei voi siirtää jarrulle ilman pujottelua, koska kengän kärki ottaa kiinni yläpuolella olevaan verhoukseen. Olen kokeillut useampaa V50 Volvoa, joten kyse ei ole esim. roikkuvasta verhouksesta, vaan selvä suunnitteluvirhe. Kyseistä ongelmaa en ole havainnut muissa ajamissani autoissa.

• melkoinen yrittäjä
        puupeli1 kirjoitti:

Kengän koko on 44-45. Kun kantapää on lattiassa ja jalka kaasupolkimella, niin jalkaa ei voi siirtää jarrulle ilman pujottelua, koska kengän kärki ottaa kiinni yläpuolella olevaan verhoukseen. Olen kokeillut useampaa V50 Volvoa, joten kyse ei ole esim. roikkuvasta verhouksesta, vaan selvä suunnitteluvirhe. Kyseistä ongelmaa en ole havainnut muissa ajamissani autoissa.

Ja muilla ei ole tuota ongelmaa, onkohan vika sinun jalassasi ja sen käytössä??
        Miksi olet kokeilut useita samanlaisia autoja, olisi luullut pari riittävän tuohon toteamukseen, taidat olla pikku provoilija??

• höpö höpö mies
        puupeli1 kirjoitti:

Kyllä puupeli1 puhuu täyttä kakkaa tai sit sun jalkateräsi on tehty puusta, kuten varmaan pääsikin.

Mulla on 47 kenkä,188cm,95kg,harteikas mies ja ongelmia ei ole etupenkillä....takana on ahtaampaa.

Eikö sen roikkuvan verhouksen pitäisi nähdä ihan silmällä,ei tartte monia yksilöitä kokeilla.

• ihan pimee

kaasua painetaan varpailla tai päkiällä, ei kantapäällä, vai oliko 52 monot?

• pohjosen alfa

Itellä ollu pari v50:stä ja yksi S40:nen. Onhan se kieltämättä jaloille ahdas, mutta ei itseasiassa haitannut käytössä ollenkaan. Siihen jotenkin tottui...tai alkoi pitämään toisenlaisia monoja jalassa...

• k-kenkä

Taidat olla salanimellä täällä, oikeasti olet Peppi Pitkätossu, jos vaihtaisit patiinit ns. normaaleihin ehkä se ajaminenkin onnistuu paremmin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5214
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4378
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2501
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2264
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2008
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1918
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1607
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1531
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1267
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1184
    Aihe